Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Мерседес-Бенц КЛК 250 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 13.07.2019 12:25

Мерседес-Бенц КЛК 250 2019 коментар Великобританія

Що це?

Коли він був випущений в 2013 році, Мерседес-Бенц КЛК обіцяв вишуканість і продуктивність в пакеті елегантно ширяючий салону. У світі продажів цілому 750 000 одиниць передбачає коктейль працював, так що прийшов час для нового покоління – в тому числі і цей, компактний ЦРУ 250 чотирьохдверне купе.

І компактний-це слово, навіть якщо ця нова версія і довше і ширше, ніж його попередник. ЦРУ 250 базується на основ А-класу, а зсередини його, звичайно, будуть знайомі тим, хто з досвідом популярного хетчбека.

Зовні, довгий, вигнутий капот – з ("Мерседес", в просторіччі) дві сили купола' опуклості – і короткі завантаження створити автомобіль, який радує око, з тонкою АМГ дизайн деталі, такі як привабливі хромованою doorhandles і передній спліттер, плюс Мірка маркою Diamond решітки, створюючи припущення, що спрямована безпосередньо на потенційних клієнтів, ніж це можливо в традиційному для трехконечную зірку.

Продуктивність зі спортивним краю був намір і на той момент це ЦРУ подає таким чином, що будуть викликати посмішки – і в правильних обставин, навіть променисто посміхнувся. Але це компактний природи неминуче означає компроміс, коли справа доходить до практичних питань. Це не салун для всіх – що знову-таки ймовірно, наміри. На що це схоже?

Привабливий КЛК 250 є траса 63 мм спереду ширше, ніж його попередник, і 55 мм на задній панелі, а також вирощують 48мм в довжину. Це додає спортивного призначення його зовнішній вигляд, який відповідає його продуктивності на дорозі, особливо коли справа доходить до кутів.

З 2-літровим в лінію чотири пропозиції 224bhp і тільки тягне автомобіль від 0 до 62 миль на годину за 6,3 сек., але він відчуває себе швидше, ніж це звучить. Хрипкий двигуна увагу, особливо в режимі Спорт, безумовно, допомагає, хоча досить приглушеними і прохолодними салоні, щоб не судити дуже неслухняні. Семи-ступінчаста роботизована коробка передач забезпечує прогрес надто шовкові, чи знаходитеся ви в автоматичному або в ручному весло настрою. На верхньому торці, прискорення плато, можливо, трохи зарано, але для водіїв, які люблять бездоганну ліцензія є багато, щоб смакувати і насолоджуватися тут, у стінах Національного обмеження швидкості.

Але це в динамічному режимі кар'єри, де є справжні розваги. Відсутність помітного крену люб'язно стабілізатором поперечної стійкості, і фірма Ride – Макферсон стійки і пружини на передній, відмежувалася багатоважільна ззаду – на п'ять-спиць колеса 18 дюймів дасть ЦРУ 250 різкість схоже, принаймні, в теплу люки, якщо не за горами ті натоплена різноманітність. Добре зважений пряма-Steer система Апекс-обіймати змінює напрямок одне задоволення, в той час як негайну відповідь з бензиновим 2.0-літровим погашає гладких входів. Це автомобіль з очевидною привабливістю водія.

Всередині, сидіння тверді і трохи завузькі для тих, хто працює свої особисті широко відстежувати спец, але не незручно за відстань. Великий 10,25 дюйма сенсорний екран пропонує звичайна версія інтерфейсу користувача Мірка, але з достатньою кількістю фізичних кнопок, щоб зробити його легко орієнтуватися. Є все, що ви могли б очікувати і сподіватися тут, за цією ціною: автоматичний клімат-контроль, система Keyless-йти, починаючи функціонувати, DAB радіо, смартфон інтеграції для Apple, CarPlay і Android Авто, підігрів передніх сидінь і безліч пакетів безпеки – хоча і не вперше, активний Lane Assist може бути тривожно-агресивним, навіть на те, що можна було б вважати помірним автомагістраль з смуги руху.

Модель Преміум Плюс тут також включені всі співають і танцюють MBUX інформаційно-розважальної системи, досвіду, який включає в себе не тільки голос, але і розпізнавання жестів. Подальші випробування таких систем потрібно для остаточного рішення, але давайте просто скажемо, що вони беруть деяких привыкающих до, якщо ви не знайомі. І незважаючи на обіцянки навпаки, 'Ей Мерседес крижаним тоном відсторонений жіночий голос, як і раніше перериває водій-пасажир розмовах.

Попереду, це все дуже клас. Але у другому ряду, де компроміс компактний підхід приніс додому. Місця для ніг дуже обмежена. Якщо це буде сімейний автомобіль, то це буде тільки так за короткий час – тому що діти мають звичай виростати. Будь-яка подорож, навіть на короткі відстані, буде незручно для тих дорослих пропорцій. Чи повинен я купити один?

Це кінцева точка, ймовірно, буде визначальним фактором. Якщо сімейне простір не враховується, що вона не може бути для молодого клієнта "Мерседес" сподівається залучити з цією машиною, це радує – якщо дорого – альтернатива швидкий хетчбек. Але це не салун на всі руки, який влаштував би всіх.

З розумною, але не видатних діячів економіки, що ти будеш купувати тут машину, щоб отримувати задоволення від водіння і бути захоплювалися. Звучить непогано? Це. ЦРУ 250 змушує вас посміхатися як ви наближаєтеся до нього, і ось ще випадок, коли ти підеш.

КЛК 250 АМГ line Преміум Плюс специфікація

Де Суррей ціною ??36,630 на продаж зараз двигун 4 cyls в лінії, 1991cc, бензиновий Потужність 224bhp при 5500об / хв крутний момент 258lb футів в 1180rpm коробка передач 7-СПД ДКП автоматична Споряджена маса 1490kg максимальна швидкість 155 миль на годину (обмежена) 0-62 миль в годину 6.3 сек Витрата палива 38.7-41,5 миль на галон викиди CO2 139 г/км, 31% конкуренти Ауді А3, БМВ 1 серії

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.