Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Ягуар Хе вишки Р-динамічних 300 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 14.07.2019 11:45

Ягуар Хе вишки Р-динамічних 300 2019 коментар Великобританія

Що це?

Це надзвичайно важливий автомобіль для Ягуара: в ретельно середини життя перегляд компактний представницький седан вони почали в середині 2015 року, повний надії, щоб кинути виклик BMW 3 серії і Audi А4.

Незважаючи на його гладенький вигляд, відмінна динаміка і клас-провідна інжинірингова зміст (алюмінієвий корпус, ультра-складний задньої підвіски), автомобілю не вдалося підпалили ринок. Були позитивні відгуки, але покупці як і раніше воліють німецьку продукцію.

Хоча погані продажі автомобіля збігся із загальним спадом для моделей седан, він як і раніше стурбовані компанії і дилерів. Всі, хто їхав цьому домовилися принципово хороший автомобіль. Але компанії – безсумнівно корисні відгуки від перших користувачів, – у підсумку поставив складність аж до схожості екстер'єру на більш приголомшлива, і відсутності оскарження стиль. І проти суперників, здавалося сірим всередині.

На що це схоже?

По-перше, зовнішній візуальний ефект був різко покращився. Спортивний дизайн бампера і нові світлодіодні фари спереду і ззаду, зробили автомобіль виглядає більш, більше посадив і, нарешті, більш сучасні. Останні XE також вводить новий 'шикана' стиль хвіст світло, що проходить через діапазон.

Всередині, Хе приймає JLR сенсорний про дует інформаційно-розважальної системи, який являє собою 10.2 в екрані до середини рисочки, і підтримує її з меншим сенсорним екраном нижче. Ця процедура спрощує і модернізує речі помітно. "Вигин" селектор передач поступається Ягуара більш і більш інтуїтивним центральний важіль. Є апгрейди для салону і матеріали сидінь (власники вирішили, що в попередній версії Хе скорочення витрат було зроблено занадто очевидно) і є нове багатство про обробку, що покращує його гаданої цінності. Один недолік залишився: дуже обмеженому просторі заднього сидіння. Дітей і дуже мало дорослих найкраще, що може з комфортом робити.

Під шкіру мало що змінилося – чи потрібно змінити хоча Енс тепер пропонується тільки з трьома 2,0-літровий турбо Ингениум двигунів (один 178bhp дизельні; бензинові агрегати виробництва 247bhp і 296bhp) і всі моделі отримують ЗФ ефективною, що лідирують на ринку восьми-ступінчастою автоматичною. Найвищий вихід двигуна поставляється в стандартній комплектації з ненав'язливим інтелігентним Ягуара все-колесо-привод система, яка, як правило, ухили крутний момент на задні колеса (для обробки баланс), але направляє його вперед, коли задні колеса зчеплення з дорогою обмежена. Згідно специфікації виробника, система додає тільки 85кг до фул-хауса споряджена маса-Хе (з 1650kg проти 1565kg) так що тут мало що змінить у відчутті автомобіля всі умови аджиліті.

Наш тест 2019 автомобіль був Р300 АВД, а 296bhp видання зі стандартною повнопривідної трансмісії, здатної 0-60 миль / год спринті всього за 5,4 сек., і регулюється максимальна швидкість 155 миль на годину. Гладкість і низьке положення Хе за кермом дати йому 'дешево F-тип характеру' ми говорили раніше, особливо після влучних, цілком виважений рульового управління так само добре, як кращі автомобілі Jaguar. Автомобіль відразу ж відчула знайому разом з нашими вихідних видання (2WD і 198bhp), за винятком двох ключових питаннях: реакція двигуна і ходових якостей.

Для 296bhp двигуна упаковка 295lb футів крутного моменту (між 1500 оборотів в хвилину і 4500 оборотів в хвилину) наші суб-1000-мильну Powertrain відчував інертний, викликає серйозне занепокоєння, поки ми не згадали попередні поради від JLR інженери, що машина основні компоненти – двигун, коробка передач і система повного приводу – потрібно кілька тисяч миль або близько того, щоб дати їх краще. Саме так йде справа для наших вихідних 198bhp версії, в якій відчувалася швидка і безкоштовна обертів, коли він залишив нас з 10 000 миль на годиннику.

Хоча Jaguar каже він вніс дуже мало змін до підвіски, новий Хе відчуває себе більш вишуканою і спокійною, пропонуючи вдосконалення рухомого комфорт, до рівня дорожнього шуму і поглинання великого бітум ударів, настільки поширені у Великобританії B-дороги. Навіть на 20-дюймові колеса і продуктивності, орієнтованих на Піреллі П Зеро шини, автомобіль тепер почувається набагато більш преміум-класу, і значно більш зручні на великих пробігах.

Чи повинен я купити один?

Там завжди був хороший випадок для того, щоб мати Ягуар XE, а тепер буде ще краще. Змінений зовнішній вигляд автомобіля тепер має набагато більше присутності, а інтер'єр передає значення (і має перевагу у більш просунутою інформаційно-розважальної системи), рульового управління і обробки, які сприяють так, щоб його задоволення від водіння без змін, але є новий рівень їзди витонченості.

Коротше кажучи, Ягуар не зашкодило будь-який з попередніх пунктів Хе апеляційної інстанції, в той час як при додаванні нових.

Ягуар Хе вишки Р-динамічна специфікація Р300

Де Міддлсекс, Великобританія Ціна ?45,835 на продаж зараз двигун 4 cyls, 1997cc, турбований, дизельний Потужність на 297 л. с. при 5500об / хв крутний момент 295lb футів при 1500-4500 об / хв коробка передач 8-СПД автоматична Споряджена маса 1650kg , максимальна швидкість 155 миль на годину (регулюється) 0-62 миль в годину 5,4 сек Витрата палива 30.5 миль на галон викиди CO2 не ВПИМ малюнок доступний конкурентами BMW 3 серії, Ауді A4, Мерседес-Бенз C-класу

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.