Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Bentley континентальний GT W12 в 2019 довгостроковий огляд


Опубликованно 17.07.2019 05:20

Bentley континентальний GT W12 в 2019 довгостроковий огляд

Чому ми працюємо над цим: щоб побачити, якщо третього покоління Continental GT і править бал в якості кінцевої Гранд Tourer

1 Місяць - Специфікацій

Життя з континентальним gt: 1 місяць

Прямий конкурент робить його присутність відчувається - 12 червня 2019

Наш Бентлі зустрів його прямим конкурентом: інше ручної роботи британський Гранд Tourer з 12 циліндрами і понад 600-сильного. Континентальний GT і Астон Мартін DB11 АМР також коштувати не відрізняються гроші. Бентлі відчуває себе більш розкішним, більш витонченою, хоча він важче і менш маневрений. Вердикт? Дивіться відео на нашому сайті, щоб з'ясувати.

Пробіг: 6338

Повернутися до початку

Вітаючи континентальний ГТ на флот - 5 червня 2019

Коли Бентлі показав свого третього покоління Continental GT в кінці 2017 року, пообіцяв "зміну парадигми у ходові". З точки зору непрофесіонала: Кру-виробник хотів привернути увагу тих покупців, як правило, присвячена певної марки Штутгарт не по імені Мерседес...

Мета, крім захоплюючої покупців Порше був звернутися для постійних і нових клієнтів і бути "ще більш гнучкої без шкоди для розкоші", чому сприяли нові шасі, підвіску, двигун W12 і подвійним зчепленням восьми-ступінчастою коробкою передач. Враховуючи, що Континентальний залишається другим за величиною продавцем Бентлі – поступається лише успішного позашляховика Bentayga позашляховик (просто) – це не формула зв'язуватися. Bentley-це набір, щоб продати 12,000 автомобілів в 2019 році, збільшення в 2000 році порівняно з минулим роком, та 5000 з них буде іноземець, з яких 500 будуть у Великобританії.

І всі бажання Бентлі, щоб залучити більш молоду, більш спортивний автомобіль, орієнтований на власників, давайте будемо чесними: велика частина цих автомобілів будуть куплені на тих, хто вже знайомий з континентальної формула. Немає жодних офіційних континентальний профіль клієнта, але, як в анекдоті, британські покупці, як правило, у віці 50 років і чоловік.

Наміри Бентлі за останній Конті вдалося – в якійсь мірі – по нашим дорогам тест. Ми дали йому 4.5 зірки і сказав, що зберіг всі "щедрість", "топ-рівня "люкс" і першого порядку універсал доопрацювання" свого попередника, при цьому удвічі скоротивши розрив між, Що другого покоління автомобіля і кращої керованості машин в супер-ГТ нішу. Астон Мартін DB11 V12, який підштовхнув попереду в нашому рейтингу.

А також введення вражаючий DB11 з попереднього покоління Конті, (набагато дорожче) Роллс-Ройс Wraith і Феррарі 812 найвищої прибутку. Новий McLaren GT також буде вводити суміш. Ми набрали кілька миль на континенті у Континентальному, коли Ендрю Франкель завершена мамонта 24-годинна поїздка по 15 країнам. В його підпису, він зазначив: "Я сидів у Бентлі на весь день і вийшов без найменшої болю, і бути не може краще оцінити автомобіль називається Континентальної." Все, що служить хорошою ознакою для нашого наступного пригоди в grand Tourer Бентлі...

Я керую двигуном W12 Continental на три місяці, щоб подивитися, що це походить, щоб жити з дня на день. Я не можу прикидатися, що у мене вдома або в гаражі типового Континентального покупця – враховуючи, що ті, з якими я зустрічався більше трьох машин – але я буду робити деякі серйозні милі-жуючи і, бачачи, якщо те, що здається неймовірно розкішний інтер'єр перекладається як зручність, легкість і комфорт день у день. Це шанс для континентального, щоб довести своє становище в якості кінцевої гранд турер в, що підвищують комфорт, з додатковою дозою динамічної керованості кидається ст.

Тепер, запаморочливих цифр. У 6.0-літровий двигун W12 з 626bhp на 6000об / хв та забезпечує 664lb фут крутного моменту між 1350rpm і 4500 оборотів в хвилину. Прискорення випробувань досягається 0-60mph час 3.5 сек 0-100 миль / год за 8,1 сек. Якщо ви дбаєте, стверджував, що змішана економіка 20.3 миль на галон. З іншого боку, він має щедру 90-літровий бак, так що ви отримаєте більше 400 миль на заповнити якщо ти хуліган (який, я думаю, водії Бентлі немає).

Континентального ціною від ?159,100, але наш автомобіль дорого сумі ?208,765 з урахуванням ?49,665 варіантів. У нас є кілька так званих "технічні характеристики". Гастролі (?6195) дає вам функції, такі як Lane Assist, адаптивний круїз-контроль і Heads-up дисплей; місто (?3960) включає в себе вид зверху камери, зворотного трафіку оповіщення і гучного зв'язку завантаження відкриття; і освітленням (?1490) робить те, що він говорить на олово.

Наші найдорожчі додаткові специфікації Mulliner driving, в ?8095. Не відкладайте покупців: 80% Континентального ГТС мають цю опцію, і ви можете бачити чому. Вона надає інтер'єру додаткову дозу розкоші, яку ви хочете в Bentley. Вона включає в себе стьобані сидіння, гаптовані емблеми Bentley, спортивні педалі і алмазної вишивки. Захисні специфікації має 22 дюйма диски в стандартній комплектації, але ви можете піти на 21С, як у нас, для кращого комфорту їзди.

Однозначно мій улюблений інтер'єр трюк обертовий дисплей Bentley в центральній панелі, які можна чергувати між собою 12.3 екраном-три традиційні круглі циферблати. Коли двигун вимкнений, а третя особа сидить врівень з рештою дизайн приладів. Це параметр ?4700 та дві третини покупців піти на це. Інший особливо дорогий варіант на нашому автомобілі знаходиться аудіосистема від Naim для Bentley', у ?6500. Мабуть, 40% покупців вибирають для цього налаштування. В цілому, у нас є 19 варіантів. Угоди? 250 фунтів іонізатор повітря.

Перше, що вражає вас про континентальному є сама його присутність всередині і зовні. Хоча вона як і раніше виглядає як континентальний, більш зрілі, гладкі лінії є значні оновлення в моїх очах. Всередині, це втілена розкіш. Але триватимуть ці грізні перші враження? Давайте з'ясуємо.

Друга Думка

Я ще не зустрічав нікого, хто не любив перебувати в "Бентлі". Але я також знаю дуже мало людей, які прагнуть до нього. Частина проблеми, я думаю, що мало хто в повній мірі знають, що Бентлі варто. Це, можливо, не такий розкішний, як роли, ні як спортивний Астон і тим самим не визначена або як.

Джим Тримач

Повернутися до початку

Специфікація Бентлі Континенталь GT з двигуном W12

Технічні характеристики: - Ціна новий ?159,100 ціна як випробувано ?208,765 варіантів розширеної фарба діапазоні ?4500, Mulliner водіння специфікація ?8095, Touring специфікація ?6195, передні сидіння комфорт специфікація ?3945, обігрів вітрового скла ?480, обігрів рульового колеса ?750, ворсові і більше ?350, Наїм для Bentley аудіо системи ?6500, що обертається дисплей ?4700, цифрове ТБ і радіо тюнер ?965, індуктивний заряжатель телефону ?280, стоянкові обігрівач з дистанційним активації ?1840, ласкаво просимо додому освітлення ?450, контрастна прострочка ?1720, Кот-де-Женев готово, щоб центр ?консолі 1395, ioniser повітря ?250, рідина жовтого кольору на чорному ?шпон 1800, специфікація місто ?3960, специфікація освітленням ?1490

Тестові дані: двигун 5950cc, W12,, твін-турбований бензиновий Потужність 616bhp при 6000об / хв крутний момент 664lb м при 1350-4500 об / хв Споряджена маса 2244kg максимальна швидкість 207mph 0-62 миль в годину 3.7 секунд економії палива 23.2 миль на галон СО2 278 г/км Недоліки Немає витрат немає

Повернутися до початку



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.