Bentley континентальний GT V8 і огляд 2019
Опубликованно 18.07.2019 03:25
Що це?
Досить передбачувано, це Бентлі не зараз-то новий континентальний GT з 4-літровим твін-турбо V8. Як і попереднє покоління Конті, цей автомобіль зараз становить половину модельного ряду Continental GT і, сидячи поруч з його 6.0-літровий W12 флагманського брата.
Движок один і той же у всіх, крім встановлення деталей, як в автомобіль Bentayga V8, але з 542bhp, це б більш потужним, ніж навіть 521bhp 'S' версія старого континентальний gt, не кажучи вже про те, що він встановлений в автомобілі ще більш корисним 130кг легше. Він вдарив 62 миль на годину за 4 сек квартира.
Він коштує ?148,800, який представляє собою сенсорний більш ніж на 11 штук менше, ніж 626bhp двигуном W12 автомобіля. Це також 50 кг легше, ніж у W12, все прибрали з носа, що означає їх чинності співвідношення ваги поділяються трохи більше 30bhp за тонну. Підвіска V8 був змінений, але тільки, щоб відповідати зміни ваги і розподілу.
На що це схоже?
Ви, напевно, вже знаєте, що ми тримаємо в W12 Континентал GT у високому відношенні. Але ви можете взяти його від мене, що у всіх відносинах, що важливо, що V8-це не просто дешевий автомобіль, але і краще теж. Ми дуже багато зробили ті ж спостереження, якщо порівнювати V8 і W12 від останнього покоління.
В першу чергу хотілося б відзначити, що V8 краще збалансований, ніж у W12, і я маю на увазі, що в прямому і переносному сенсі. W12, який є іноді відчуття, що шасі приділяється всі роботи він може вибрати, щоб зробити розподіляє крутний момент 6,0-літровий мотор. Я не кажу, що це за харчування, але двигун має головну роль, шасі, прогулянка на частини. У компенсуючої V8 на цей баланс. Я водив її по звивистій дорозі я коли-небудь зустрічав у Північній Америці – дороги краще підходять для Атом Аріель, якщо чесно – і V8 ніколи не загрожували завалити шасі.
Ще краще, машина гостріше винюхувати Апекс, більш чутливі до дросельної заслінки і, я б сказав, більш товариська за допомогою керма досі. Ні, це не напасти на такій дорозі так само смачно, як, скажімо, Астон Мартін DB11 V8 не може, але немає ніяких сумнівів в моєму розумі, що це краща керованість, самий приємний Бентлі сучасної епохи.
Сам двигун є неймовірно м'язисті, з набагато більш спокусливою і голос персонажа, ніж його старший брат. Він купається з низько крутного моменту, але що настільки розумні, є програмування коробка передач з подвійним зчепленням, яка дійсно пручається з бажанням штовхнути вниз, коли ви хочете, щоб викликати більше енергії. Замість цього він дозволяє двигуну робити свою роботу, дозволяючи вам почути її грім без пониження передачі, а потім підвищувальної передачі назад в шестерні ви просто пішли. І з двигуном, який тягнути важко і з гуркотом казково на 2000об / хв, тобто саме так, як повинно бути в "Бентлі".
І це варто вітати, тому що всі інші континентальні атрибутами ГТ залишиться непохитний. Це казково добре їде, оснащена, мабуть, кращим сидіння будь-якого автомобіля на продаж, інтер'єр відчуває себе належним чином ручної роботи і весь автомобіль виглядає як сильний, як гора.
Чи повинен я купити один?
Якщо ви шукаєте абсолютно традиційний Гранд Tourer, автомобіль, з неперевершеним комфортом на величезні відстані, послідували більш ніж достатньо, динамізм на правильному шляху для вас, щоб повністю насолодитися дорогах у пункті призначення, то відповідь однозначна: "так". Небагато, якщо такі краще.
У той час як інші Бентлі були і швидше, і незвичайна, для всіх навколо здібності і поставити на те, що я вважаю, це основний посил основний Бентлі, це найбільш повне, з якими я зіткнувся протягом трьох десятиліть їх тестування.
Категория: Обзоры