Результати Renault за 6 місяців 2019 року
Опубликованно 22.07.2019 23:15
18 липня відбулася презентація результатів Groupe Renault на автомобільному ринку в світі та Україні.
Незважаючи на занепад світового автомобільного ринку компанії вдалося утримати стабільність і навіть підняти продажу на автомобільному ринку України у співвідношенні з першою половиною минулого року.
1
2
Основною причиною стагнації нашого ринку, за даними компанії, є великий відсоток імпортних б/у автомобілів. Таким чином на кожен новий автомобіль в Україні реєструють 3 імпортних, з урахуванням того факту, що вік таких авто часто перевищує 5 років. Тепер же компанія націлена на те, щоб залучити потенційного покупця (ті, хто придбав б/у автомобіль 0-5 років) і показати переваги такої покупки супроводжується гарантією та відсутністю «неприємних сюрпризів» як у випадку з припасованим авто з Америки чи Європи. Адже часто такі автомобілі вже були в ДТП і відновлювалися недобросовісно.
У правильності прийнятої стратегії немає жодних сумнівів, адже завдяки таким рішенням компанія залишається лідером на українському ринку вже 5-й рік поспіль. На підтвердження своїх слів Groupe Renault показали відсоток частки ринку найближчих конкурентів, а також відповідну динаміку в співвідношенні з минулим роком.
1
2
3
4
Також у компанії практично не приховують секретів такого успіху. Співпраця з Міністерством охорони здоров'я і сервісом ?ber дозволило відвоювати аж 24% корпоративних продажів. Більш того, це самий скромний результат серед усіх показників, адже Renault мають 27% частки ринку комерційних автомобілів і 47% в B-сегменті. Такий значний показник став результатом переінакшення системи кредитування. Крім вигідних умов позики в дилерських центрах марки пропонують легкий кредит, для якого потрібні лише 2 документи: Паспорт, ІК.
1
2
3
4
Перейдемо до стратегії. Як відзначили в компанії головним трендом є кросовери, адже це кожен другий проданий автомобіль. Утримати лідерство на ринку і в цьому сегменті допоможе модельний ряд з 5 автомобілів у різних цінових категоріях. Чого варті тільки Duster і Sandero - завоювали більшість симпатій як в Україні, так і в Європі, ставши амбасадором французького бренду.
1
2
3
Останнім на що звернули увагу в компанії - EasyLife. Апарат, який виділяє бренд серед інших. Націлений на оптимізацію роботи з клієнтами і її спрощення. Одним із багатьох способів втілення є діджіталізація.
1
2
3
4
Категория: Статьи