Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Результати Renault за 6 місяців 2019 року


Опубликованно 22.07.2019 23:15

Результати Renault за 6 місяців 2019 року

18 липня відбулася презентація результатів Groupe Renault на автомобільному ринку в світі та Україні.

Незважаючи на занепад світового автомобільного ринку компанії вдалося утримати стабільність і навіть підняти продажу на автомобільному ринку України у співвідношенні з першою половиною минулого року.

 

 

1

2

 

Основною причиною стагнації нашого ринку, за даними компанії, є великий відсоток імпортних б/у автомобілів. Таким чином на кожен новий автомобіль в Україні реєструють 3 імпортних, з урахуванням того факту, що вік таких авто часто перевищує 5 років. Тепер же компанія націлена на те, щоб залучити потенційного покупця (ті, хто придбав б/у автомобіль 0-5 років) і показати переваги такої покупки супроводжується гарантією та відсутністю «неприємних сюрпризів» як у випадку з припасованим авто з Америки чи Європи. Адже часто такі автомобілі вже були в ДТП і відновлювалися недобросовісно.

 

 

У правильності прийнятої стратегії немає жодних сумнівів, адже завдяки таким рішенням компанія залишається лідером на українському ринку вже 5-й рік поспіль. На підтвердження своїх слів Groupe Renault показали відсоток частки ринку найближчих конкурентів, а також відповідну динаміку в співвідношенні з минулим роком.

 

 

1

2

3

4

 

 

Також у компанії практично не приховують секретів такого успіху. Співпраця з Міністерством охорони здоров'я і сервісом ?ber дозволило відвоювати аж 24% корпоративних продажів. Більш того, це самий скромний результат серед усіх показників, адже Renault мають 27% частки ринку комерційних автомобілів і 47% в B-сегменті. Такий значний показник став результатом переінакшення системи кредитування. Крім вигідних умов позики в дилерських центрах марки пропонують легкий кредит, для якого потрібні лише 2 документи: Паспорт, ІК.

 

 

1

2

3

4

 

 

Перейдемо до стратегії. Як відзначили в компанії головним трендом є кросовери, адже це кожен другий проданий автомобіль. Утримати лідерство на ринку і в цьому сегменті допоможе модельний ряд з 5 автомобілів у різних цінових категоріях. Чого варті тільки Duster і Sandero - завоювали більшість симпатій як в Україні, так і в Європі, ставши амбасадором французького бренду.

 

 

1

2

3

 

 

Останнім на що звернули увагу в компанії - EasyLife. Апарат, який виділяє бренд серед інших. Націлений на оптимізацію роботи з клієнтами і її спрощення. Одним із багатьох способів втілення є діджіталізація.

 

 

1

2

3

4

 

 



Категория: Статьи


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.