Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Ленд Ровер Рендж Ровер Спорт HST з огляду 2019


Опубликованно 22.07.2019 23:30

Ленд Ровер Рендж Ровер Спорт HST з огляду 2019

Що це?

Новий Рендж Ровер Спорт ВСД: спеціальний новий рівень обробки салону для Ленд Ровера коли-небудь популярної Кайєн суперником, який дає нам наш перший смак ключовою складовою компанії по розробці двигуна портфеля – перший шестициліндровий мотор 'Ингениум' сімейство двигунів.

JLR відходить від двигунів V6 і до прямої шісток з кількох причин: тому що вона може розвинутися з використанням модульно-блочна архітектура, пов'язані з його чотирма горщиками, але й тому, що прямо шісток більш легко упаковані з ще більш складним індукції і вихлопних систем, сучасні системи використовують, і вони також постачають відомі відносні переваги у механічною доопрацювання.

Нові серії спорту 'Р400' блок тільки під 3.0 літра за обсягом, і він використовує подвійний равликом турбонаддувом, електричний імпульс і м'який гібридний електродвигун допоможе зробити 396bhp і 406lb фут обертального моменту. Він ефективно замінює старого автомобіля 3,0-літровий двигун V6 з наддувом, прорізаючи в лінійці трохи нижче плагіна P400e гібрид за ціною, але трохи вище його на прискорення і максимальну швидкість. І, хоча ви можете мати його в більш звичайний комплектації, Ленд Ровер введення маркування двигуна зі спеціальною обробкою похідної називається ВСД.

На що це схоже?

Ваші перші враження від нового двигуна є одним з уточнення. Гейдон пішов на значні довжини, щоб зробити Р400 самий гладкий і самий стриманий двигуна в автомобілі будь – яку ціну- шляхом установки практично безшумною ланцюга приводу ГРМ і тому подібне – і зусилля окупилися досить чітко.

ВШТ запускається і працює дуже тихо, дійсно, по всьому місту, і перемикання передач практично непомітно на постійному положенні дросельної заслінки. Є трохи невиразна якість перемикання приблизно так воно і свопи гвинтики в рази, а також рідкісні м'які пульсації крутного моменту на підвищену передачу, що приходить без запрошення – але майже нічого, щоб відзначити кожен механізм, якщо він бере участь.

Продовжити обертання двигуна в ручному режимі і, навіть в 2.2-тонний автомобіль, прямо шість чуйним, гнучким і потужним; в пів-тонни менше, він був би готовий для спортивного застосування вже переходить в більш позитивну і послідовну зміну якості можуть бути налаштовані. Доставка підсилювач дуже лінійний; двигун тягне за 6000об / хв, зокрема більш вільно, ніж JLR, з чотирма горщиками Ингениум турбіни. Звуковий характер, між тим, відмінно: гладкі і захищені на низькій швидкості, але досить мелодійним через вищих досягнень.

Наш короткий тест-драйв не давали шанс отримати дійсно точне уявлення про те, що кожен день ВШТ економії палива може бути, але все-таки підказують, що 25mpg досяжно на міських і заміських дорогах. Вивчити повний спектр двигуна продуктивність, і ви побачите швидко кинути економії палива на високих підлітків. Тих, хто очікував економіки на рівні з SDV6, то, можливо, тому буде невелике розчарування – хоча, якщо помірно їздити, це, звичайно, уявляється можливим отримати гідне повернення.

Плавність ходу і керованість ВШТ-це, здебільшого, як ми уже повідомляли інших 'L494'-покоління спектр спортивних і обидва, як і раніше несуть порівнянні з Найновіші надходження в люкс-комплектації 4х4. Для такого високого і важкого автомобіля, він залишається дуже приємний сюрприз, щоб знайти, як спритні та точні автомобіль відчуває себе на бігових швидкостях, і як спритно його органу контролю проводить не прив'язані, почуття контролю з плавним довгохвильового підняти поглинання. В результаті серії Спорт і раніше виглядає як свого роду машину, що живий водій повинен тяжіти до, у полі дуже досвідчений, але часто дуже віддалених-відчуття розкішні позашляховики; сьогодні, як це було в 2013 році.

В одній виносці згадати, що низька швидкість їзди на нашій тестовій машині зробив трохи страждати для установки додаткових 22 дюйма колісні диски з легкого сплаву. Хоча м'якою на високих швидкостях, ВШТ піднімає на гостріше гребенів і підняв арматуру у трохи метушливим, негоже моди. На щастя, меншого розміру обода доступні.

2017 фейсліфтингу Ленд Ровер для автомобілів широко оновлений інтер'єр діапазоні спорту, і в результаті це не буде виглядати або відчувати себе зовсім як старий, як ви можете собі уявити. Сенсорна система Гейдон про інформаційно-розважальний дует має безліч графічних гладкості і проста у використанні зі знайомством, і поєднання матеріалів у всьому іншому салоні, як правило, привабливими для очей і на дотик.

Чи повинен я купити один?

Чесно кажучи, я хотів уникнути більш яскраві штрихи (це 'запашний' двоколірний шкіряний, для запису, і це варіант; зовнішня обробка вуглецю немає) і великі колісні диски з легкого сплаву БТА обробкою. Враховуючи, наскільки вишуканим цей автомобіль перебуває в інших відносинах, його дефіцит на низькій швидкості їздити трохи коробить – але це, ймовірно, може бути або пом'якшити або уникнути майже повністю з кращим вибором колеса.

В іншому випадку, новий двигун Р400, здається, дуже добре підходять для Рендж Ровер Спорт, проявляють більшу частину доступного крутного моменту і легка керованість в багатоциліндрових дизельних версій, а також вишуканість і багатство порівнювати з бензиновим V8. Більшість покупців, ймовірно, слід триматися з SDV6, але ви можете добре уявити собі це стає одним з виходу на Рендж Ровер двигуни для фірми столична клієнтура. Слід також дуже ефективно, я насмілюся сказати, більш орієнтованого на водія Ленд Ровери і ягуари в не надто віддаленому майбутньому.

Специфікація Ровер Спорт діапазон ВСД

Де Бродвей, Великобританія Ціна ?81,250 на продаж зараз двигун 6cyls рядний, рух за допомогою 2996 куб. см, з турбонаддувом/наддувом бензиновий; 48В помірним гібридом допомагають влади 396bhp при 5500об / хв крутний момент 406lb м на 2000об / хв коробка передач 8-СПД автоматична Споряджена маса 2210kg граничної швидкості 140 миль в годину 0-62 миль в годину 6.2 сек Витрата палива 27.4-24.9 миль на галон (комбінований ВПИМ) СО2 ВПИМ цифри недоступні конкурентам Порше Кайєн с, Мерседес де 450

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.