Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Порше 718 Кайманові GT4 від 2019 коментар


Опубликованно 24.07.2019 02:05

Порше 718 Кайманові GT4 від 2019 коментар

Що це?

Ти дивишся на другого покоління Кайманові GT4, а отже, ваш новий вихідним пунктом у великого крилатого світ швидкий Porsche і солодких витворів.

Ви пам'ятаєте стару Кайманових GT4. Це був перший раз, коли мозок 911 на основі GT3 і GT2 події було дозволено належним перейти на середньодвигунних моделей, і вони набудували, як автомобіль рис ідеального водія. Природно, основний рецепт майже не змінився. Передній міст все одно забирали оптом від ГТ3, хоча 20-дюймові колеса є унікальними в класі GT4. У задній архітектурі знову багато в чому перенесено із загального Кайман, хоча амортизатори перевернутого типу автоспорту і важелі та підрамник чисто ГТ3.

Він іде далі: двигун як і раніше в парі з шестиступінчастою механічною коробкою передач і доставлений приводом тільки на задні колеса через механічний диференціал підвищеного тертя. Ви все ще отримуєте підлозі-сліки у вигляді Мішлен пілот Спорт 2 склянки, і величезне заднє крило, хоча новий елемент робить п'яту більше притискної сили, ніж раніше, і працює в тандемі досить скотська дифузор перенесені з GT4 від Клабспорт гоночного автомобіля. Насправді Аеро є важливим елементом нового Cayman GT4 від, яких можна так чи інакше коло Нюрбургрінга швидше, ніж Каррера ГТ 'супер спортивний автомобіль' зробив ще в 2004 році. "Прогрес" навряд чи робить це справедливість. На що це схоже?

На дорозі? Нам доведеться почекати. На жаль. Що сказав, підвіска підбадьорливо добре вихований, поки катил через нерівномірно спливли вигул в Knockhill, і якщо старий GT4 від чого варта, то новий автомобіль повинен їздити так само, як багато інших середньодвигунних машин: на диво, легко, особливо на передній осі, де навесні ставки може бути набраний назад.

На жаль, зараз ми обмежені в межах Knockhill гоночна траса, хоча і дали чотири з п'яти власників буде використовувати їх класі GT4 для trackdays, це навряд чи невстановленому для цього місці, щоб отримати перший смак. Йшов дощ в обідній час, але зараз вона суха, що дуже добре, тому що якщо коли-небудь там була ланцюг, щоб спровокувати автомобілів з навіть шматочок внутрішньої нестабільності, це. Є цикли, пірнаючи послідовності на протилежному боці кола, що відчуває себе, як ніби вагон центр ваги, як були кинуті в сушильний барабан, і навіть відкриття правша щільний, Великої Ведмедиці вигину, який протікає більш несприятливо вигнутий гребінь. Він взяв шлях на третю передачу.

Але по-перше, рушійною середовища Кайманових GT4 це. Це можна дізнатися від і до, так би мовити, ергономіка майже бездоганна в моді тільки McLaren тепер, схоже, збігаються. Хіп-точка автомобіля-це нібито ідентичний раніше, але необов'язкове наші машини відро сидінь з вуглецевого волокна насправді вона здається нижче, а навіть вище, драйвери можна знайти таке положення, коли їх знімає практично знімає кермо. Саме колесо досить піднесена, занадто, наїзд sweetspot для діаметра і колу-обхват, і навіть без кнопки поодинокими, переключення і прокрутка циферблат, щоб відволікати увагу від своєї головної ролі. Потрібен контакт більше досягти в стовпці, але насправді це єдина критика. Може бути, сталевим трубчастим каркасом безпеки, який поставляється як частина Клабспорт пакет гальмує з-за плеча видимість, але це маргінали. Це прекрасне місце, щоб сидіти. Чи повинен я купити один?

Кайманових GT4 коштує близько ?75,000. Тут ви можете додати карбон-керамічні гальма за $ 5597, ковшоподібні сидіння вуглецю за ціною 3788 і Клабспорт пакет, який включає в себе каркас безпеки, 2,5 кг вогнегасник і водія-сидіння шість-точкові ремені безпеки, за $ 2778.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.