Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Компанія Volvo XC40 Т5 АВД дизайн Р про 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 26.07.2019 15:15

Компанія Volvo XC40 Т5 АВД дизайн Р про 2019 коментар Великобританія

Що це?

Найменший позашляховик Volvo, тепер оновлений на 2019 рік з вибором додаткового стандартного устаткування і більше комплект безпеки.

У XC40 комфортабельно другий найпопулярнішою моделлю шведського бренду, з більш ніж 32 000 автомобілів, пошук будинків по всьому світу в першій половині 2019 року. Це є другим тільки до більшого ХС60, і нам британці не можуть отримати достатньо з них.

Це може бути не чужий цих сторінках, але ця модель несе два пропуску, щоб виділити його як менш звично. Перше, Т5, означає присутність найбільш потужним бензиновим двигуном в даний час в лінійці: турбо чотири-горщика країн 247bhp і 258lb фут крутного моменту, чого цілком достатньо для приведення в рух поруч-1650kg позашляховик до 62 миль на годину за 6,5 секунди.

Це другий, розробленого Polestar, яка потребує детальніших пояснень. На відміну від минулих "Вольво", який отримав Полярна зірка варіантах виконання, суб-бренд тепер існує як окрема одиниця і більше орієнтований на індивідуальні електромобілів, а також гібридних супер-купе Полярна зірка 1.

Але це не означає, що команда розробників Polestar, що настільки зайняті, вони не можуть перетворювати свої руки, щоб зробити основні продукти компанії Volvo трохи більш захоплюючим. Введіть розробленого Polestar оптимізації, необов'язкове оновлення доступно для повнопривідної версії XC40, а також S60 і S90 для салонів, і V60 і V90 садиби. На що це схоже?

Як вишукано й приємно керувати, як і будь-який інший XC40 в стандартному комфортному режимі їзди, навіть на 20-дюймові колеса і більш жорсткою підвіскою, які приходять вбудовані в моделі R-дизайн як стандарт. Оптимізації Polestar, що з'являються при переході в динамічний, зараз перейменований в режимі Полярної зірки, або повністю відключати електронних систем контролю за стійкістю.

Як тільки ви це зробите, тим більше розподіл потужності на задні упередженим відчувається відразу. Поворот відчуває себе напружено і автомобіль відчуває себе штовхали, а не тягнули через кути. Можна навіть виділити кілька надмірної обертальності з відносно невеликим зусиллям, хоча в Полярна зірка антипробуксовочна система режим як і раніше вмирає трохи раніше, ніж ви очікуєте. Рульове управління залишається легким з усього, відсутнє почуття точної підключення до переднім колесам, хоча вага з ПАРЄ.

Дросель реагує набагато швидше для того, щоб ваші ноги тут, з великим почуттям середині діапазону строковості допомагає автомобілю відчувати себе більш чуйним при обгоні. У своїй самої потужної конфігурації 2,0-літровий слушно Свіфт, з лінійним темпами, що може турбувати деяких гарячих хетчбеків, хоча це не здається особливо цікавим на високих оборотах. Пік крутного моменту вже давно немає до 6500об / хв червоної риси.

Хоча ручне перемикання передач трохи швидше в цьому режимі, восьми-ступінчастою автоматичною як і раніше можете відчувати себе неохоче реагують на кожен тягнути рульового колеса весла. Краще залишити машину, щоб вона здебільшого, тільки більш високу передачу, коли ви більше не потрібно підтримувати більш високому діапазоні оборотів.

За перейменував запис на екрані вибору режиму протяжки, немає інших візуальних доказів Полярна зірка інженерно - але бачачи, як XC40 має один з кращих інтер'єрів у своєму класі, це не так вже погано. Залишилося повітряний і витончений, з 9.0, З книжковою орієнтацією, Сенсус сенсорного екрану домінує в центрі приладової панелі. Він містить більшість з клімат-контролю, а також всіх розважальних, але робить краще відмовитися від фізичних кнопок, ніж у більшості суперників. Чи повинен я купити один?

Зміни в характері, викликані Полярна зірка оптимізації не досить Джекілл і Хайд трансформація, не повертаючи XC40 в справжній автомобіль для водія, але при додаванні ще одного рівня взаємодії, який був раніше відсутні в іншому випадку приспати позашляховик.

Це довгоочікуване додаток, тоді, хоч один, що, ймовірно, будуть втрачені на багато типових клієнтської бази компанії Volvo XC40. Менше вражає і розчаровує двигуна Т5, суб-30 миль на галон крейсерська економіки, яка досить палицю, щоб протидіяти виконанні форсованих моркву.

З Полярною зіркою оновлень в даний момент не доступний для менше пити бензиновим двигуном T4, який залишає дизельним двигуном D4, як швидше солодке місце для тих, хто після економічної їзди, а також більш динамічним.

Компанія Volvo XC40 Т5 АВД дизайн R Pro специфікація

Де Суррей, Великобританія Ціна ?38,485 на продаж зараз двигун 4 cyls, 1969cc, турбований бензиновий Потужність 247bhp при 5500об / хв крутний момент 258lb футів в 1800-4800rpm коробка передач 8-СПД автоматична Споряджена маса 1646kg граничної швидкості 140 миль в годину 0-62 миль в годину за 6,5 с Витрата палива 33.2 миль на галон викиди CO2 ВПИМ показники ЗМЧ суперників Рендж Ровер Евок пістолет P250 повний привід, Ауді Q3 TFSI за 45, Ягуар Е-ПАРЄ пістолет P250 АВД

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.