Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Хонда CR-V з гібридною 2019 довгостроковий огляд


Опубликованно 28.07.2019 01:10

Хонда CR-V з гібридною 2019 довгостроковий огляд

Чому ми: у світі самим продаваним позашляховиком ще в якості зручною, вишуканою, просторою і динамічно компетентним в гібридну форму?

1 Місяць - Специфікацій

Життя з Хонда CR-V з гібридною: 1 місяць

Весла робити іншу роботу - 3 липня 2019

Те, що спочатку виглядає як звична трансмісії, ви скоро зрозумієте, був предметом якогось розумного Хонда редизайн. Замість того, щоб поміняти спорядження, наприклад, весла на рульовому колесі регулювання рівня рекуперативного гальмування при уповільненні. І задерикуватий скрекіт двигуна за eCVT звучить дивно, але ви скоро простить її гладкою застосування сили.

Пробіг: 2800

Повернутися до початку

Наш відео мужик знайшов собі нового помічника: гібрид-ароматизовані Хонди флагманського позашляховика - 26 червня 2019

Хонда CR-V був одним з піонерів сучасної хвилі позашляховиків, коли він був вперше випущений в 1995 році. Свого часу він пропонував усім практичності того, що називається '4х4', навіть якщо вони не обов'язково повний привід. Дійсно, що покоління CR-V підлогою багажника перетворився в зручний стіл для пікніка, і ви можете навіть вказати душем із сильним напором води, яка підключена розетка 12В багажнику для сімейного відпочинку Кемпінг.

Однак, на відміну від більшості своїх суперників, в той час, який розцінено серед них Ленд Ровер Фрілендер і Тойота RAV4, вона представила досвід водіння, який багато в чому нагадував легковий автомобіль, а не міцний позашляховик.

За минулі 24 роки і через п'ять поколінь, СГ-V стала самим продаваним в світі позашляховик. Ця суміш '4х4' розміри, інтер'єр зручним і безкомпромісна динаміка став зразком у швидкий ріст позашляховиків, таких, що список суперників для CR-V і пройшов шлях від ні до майже незліченна безліч. Але компанія Honda зробила ще один крок вперед, поставивши електричний технологію в свій флагманський позашляховик.

Протягом наступних шести місяців, потім, ми збираємося з'ясувати, що все, що досвід вирішує. Є у CR-V і раніше попереду гри тепер, коли він приходить в гібридну форму?

Для того, щоб дізнатися, ключі були кинуті в мене: автомобіля хмирь відео житель. Це означає, що практичні штрихи автомобіля буде перевищений на регулярній основі. Знову і знову я буду заповнювати багажне відділення до країв з фотооборудованием. Тоді цей комплект буде протягнутий кілька годин з веж автомобіль на південно-заході Лондона у віддалених населених пунктах країни, де ми регулярно фільмі наші функції YouTube. Під час цих подорожей, далеких ЦР-В ноги також опиниться під великим кількістю контролю.

З цієї причини, ми біжимо Хонда CR-V 2.0 я-ММД гібрид СР форма АВД eCVT. Ви хочете, щоб я перевела? Перейти на потім. В принципі, влада в нашій довгостроковий тест автомобіль поставляється з 2,0-літровим двигуном, який підтримується двома електромоторами. Бензиновий агрегат працює в циклі Аткінсона – який є більш термічно ефективним, ніж звичайні двигуни внутрішнього згоряння – імовірно, щоб відповідати прерогатива гібридного автомобіля підвищеної економіці. З двох електричних двигунів в парі з нею, один для руху вперед, а інший генератор мотора. Паливної ефективності займає високе місце в списку будь-відеооператор пріоритетів, тому тут сподівається, що ми зможемо краще заявленого в поєднанні ВПИМ фігура 38.7 миль на галон на мої поїздки в Сноудонии.

Влада йде на всі чотири колеса через безперервно мінлива передача (CVT) і, начебто двигун на цій машині, вони також отримують електричну допомогу. Це означає, що система управління може виявити відсутність тяги або крутому схилу і вирішити, скільки енергії, щоб відправити на фронт або задній міст. Що це повинно дозволити при нормальних умовах руху є гладкою досвід водіння. Це буде цікаво подивитися за ходом цього випробування, якщо таке поєднання не виділяється як більмо на оці або як новатора з гібридною технологією.

'Я-ММД' в назві моделі вказує на Хонда інтелектуальна багаторежимна диска програмне забезпечення, яке дозволяє поставити у CR-V в економіку, нормальний або спортивний режим. Коли в економічному режимі, ви можете використовувати весла за кермо, щоб збільшити або зменшити кількість регенерації батареї при уповільненні. Програма також обирає коли диск в електричному-тільки двигун або гібрид у залежності від того, який режим їзди і педаль додатків.

У багатоповерхових автомобіля автомобільний парк, СГ-V віники вгору по пандусах на електроенергію поодинці, під час попередньої поїздки в Норфолк, необхідних обох двигунів на різних етапах подорожі. Все це робить для досить інтригуючий досвід водіння, на що можна було б прийняти за звичайний автомобіль, і повинна забезпечити достатньо, щоб поринути в по всій довжині тесту.

СР обробки, які ми вказали у нашій машині, в CR-V упакований до крокв з дрібниць і гаджетів. Назвемо лише кілька: обігрів сидінь, електронна поперекова підтримка, безключовий доступ додаються в дев'ять-спікер звукова система, інформаційно-розважальна система з сенсорним екраном 7 дюймів і камерою заднього виду, що ви отримаєте вже на низьких-спец комплектаціях. Смартфон віддзеркалення і систем сліпі попередження також входять в список. Так само цей компактний позашляховик вже, що тільки додатково додані в наш преміум Кристал червоною фарбою, яка входить в ?850. Що виконує на дорозі ціна цього автомобіля від ?34,470 до $ 35,320.

Як ЦЮ цифру порівняти з конкурентами? Ну, як і в багатьох інших областях, CR-V-це майже, якщо не зовсім, унікальна. Тільки не Plug-в гібридних компактних позашляховиків за такою ціною-це Тойота RAV4. Є дорожчі гібридні позашляховики, такі як Вольво ХС60 і ХС90 пропозицій, або плагінів, таких як Міцубісі Аутлендер на російському авторинку, але прямих конкурентів-небагато і далеко між. Багато в чому цей автомобіль бере на умовно харчуванням позашляховиків і намагається відбиватися від кращого викидів та допомога в натуральній формі цифри для компанії водіїв.

Як такий, Хонда CR-V з гібридною виявляється багато в такому ж положенні, як це було в 1995 році. Це ранній усиновлювача. Це може виявитися піонером в черговий раз? У нас є півроку, щоб з'ясувати.

Друга Думка

Я любитель плавною і досить потужна гібридна система – це, здається, краще, ніж деякі конкуруючі зусилля і відповідно до ЦР-в розслабленій досвід водіння. Я знайшов його легко перемогти стверджував Хонди MPG малюнок на бігу теж. В інформаційній незручний досі засмучує, хоча – це вже застаріло

Лоуренс Аллан

Повернутися до початку

Хонда СГ-V 2.0 я-ММД гібридна специфікація СР АВД eCVT

Технічні характеристики: Ціна новий ?34,470 ціна як перевірено ?35,320 варіантипреміум Кристал червоною фарбою ?850

Тестові дані: двигун 4cyls в лінії, 1993cc, цикл Аткінсона бензиновий; плюс електромотор потужністю 143/181bhp (дизельний двигун/електродвигун) крутний момент 129/232lb футів (дизельний двигун/електродвигун) Споряджена маса 1726kg максимальна швидкість 112mph 0-62 миль в годину 9.2 сек Витрата палива 38.7 миль на галон викиди CO2 не ВПИМ даних несправностей немає витрат немає

Повернутися до початку



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.