Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Текстури, ЦР-з 2019 коментар


Опубликованно 09.08.2019 11:30

Текстури, ЦР-з 2019 коментар

Що це?

Один з найбільш екстремальних гіперкарів в світі, і той, який дебютує зовсім новий вид активного заднього крила. Також досить значна сума-загальна автомобільної промисловості Данії, текстури, що компанія тільки рідного виробника.

Компанія була приблизно з 2009 року, але залишається невелика операція, з ЦР-И, що ми їздили у спа-салоні під час високого-кінець trackday будучи 15-му корпусі компанії. Поки кабіна сподівається розширити від цього числа; засновник Troells Vollertsen говорить, що він сподівається побудувати п'ять ЦР-и в рік. Великий стрибок, але що ще зробити Пагані і Кенігсегг виглядати як операції обсягу.

У ЦР-И будує на Ц1-GT, який ми поверталися в 2017 році, використовуючи розвинену версію цього автомобіля могутні 5.8-літровий двигун V8 з двома нагнітачами збільшив до заявленого 1177hp. Потужність передається на задні колеса через сім-ступінчастою секвентальною коробкою передач з гонки собаки-вирізати стиль передач. Незважаючи на це, номінально дорожній автомобіль - другий в його ім'я означає 'стріт Легал' - хоча мій час у машині був повністю на ходу.

У ЦР-И важче, ніж його найбільш очевидні суперники гіперкар, багато в чому з-за основною структурою металу, що лежить під його кузовом з вуглеволокна. Незважаючи на це, кабіна, претендує на 2.8-другий 0-62 миль в годину часу і 6.8-другий 0-124 миль часу, ідентичний малюнок Макларена для Сенни. На що це схоже?

Дуже швидко, але і збиває з пантелику. Через проблеми з коробкою передач з готової ЦР-И, наші провідні враження вийшли з двох автомобілів. Спочатку був жовтий прототип з масивним каркас і панелі виготовлені з голого металу шипованих з тумблерами, а потім готове Блакитна дорога-специфікації автомобіля після того, як було визнано достатньо підходять для обмеженої кількості кіл. Незважаючи поділитися налаштування підвіски і ідентичних специфікацій Мішлен пілот Спорт 2 склянки шин, два відчував себе помітно відрізняються за графіком.

Прототип був короткий на витонченість завдяки своїм величезним каркас, повна відсутність вентиляції і, здавалося, звукоізоляція – його двигуна було так шумно, що він порушив ліміт спа децибел на заході, який також включено в класі LMP2. Необхідність розсуд означало лише невеликі шанси відчути на собі всю силу могутнього V8, який базується на ГМ-модель блоку, але має фрезеровані з заготівлі колінчастий вал і ковані поршні. Продуктивність відчув, як могутній, як цифри говорять про те, що ЦР-И, здатні генерувати дійсно незручно поздовжніх р-навантажень з коефіцієнтом прискорення, яке росте аж до автомобіля 7700rpm обмежувач. Вуглець-керамічні гальма такі ж гарні - навіть мої сміливі відчуття точки гальмування виявилися сильно песимістично - і вікно послідовної зміщується вгору і вниз з жорстокою безпосередністю.

Керманич був менш гарні, з обмеженим спілкуванням, і машина постраждала від вражаючого обертальність в повільних поворотах. Що зародили мало віри потрібно, щоб підштовхнути важче в чомусь так швидко, і не було жодного реального сенсу перекидати заднього крила впливає на поворотах, або.

Однак виробництво-специфікацій синій автомобіль відчував себе значно краще. Запальна промова з Vollertsen, безсумнівно, допомогло, він пояснив, що крило вступає в свої права, коли автомобіль знаходиться на межі зчеплення, повертаючи до 30 відсотків аеродинамічній притискної сили на вектор сили, який рухається зусилля на менш завантажений всередині заднього колеса і стійок крен кузова. Автомобіль також відчував, привітніші і простіше, їхати ближче до її кордонів, з набагато більш надійним рульове управління і більш точне переднього плану.

Мій зростання довіри сприяє більшою швидкістю, і дав мені достатньо віри, щоб прискорити ЦР-в легкої надмірної обертальності, те, що виявилося нелегко навіть у Спа-швидше виходить. Борючись з бажанням відступити розкрив кабіна не вирватися у великий слайд, який відчуває неминучою, а пристосовується до чого можна було б назвати майже дрифт як заднє крило і стабільності системи управління працюють разом, щоб тримати машину під контролем. В результаті автомобіль, який відчуває себе набагато менш страшно, ніж, імовірно, повинні зробити, хоча це не займе багато часу для крутих поворотів для обігріву задніх шин до точки, де зчеплення почав затихати. Чи повинен я купити один?

Ось семизначну питання. Кабіна зробила кілька попередніх спроб збільшити продажі, жоден з яких застряг. У ЦР-И відчуває себе набагато більш переконливі, ніж раніше пропозиції бренду, але досі ношу цінник, який ставить його в конкуренції з дуже сильними суперниками.

Якщо ти мільярдер, який не зміг потрапити в список на Сінній, Валькірія або Ferrari SF90, то це може бути цікава альтернатива; або навіть якщо у вас повний комплект, то кабіна може бути щось непереборно різні.

Текстур ЦР-s специфікація

Де Спа-Франкоршам, Бельгія ціна €1,400,000, а також місцеві податки на продаж зараз двигун 5.8-літровий V8 потужність 1177hp в 7700rpm крутного моменту не вказано коробка передач 7-СПД послідовного Споряджена маса 1475kg максимальна швидкість 202mph (товариства) 0-62 миль в годину 2.8 сек економії палива не ВПИМ відомості СО2 не ВПИМ даних суперників McLaren Айртона Сенни, Астон Мартін Валькірія

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.