Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Сітроен Берлінго довгостроковий огляд


Опубликованно 12.08.2019 20:00

Сітроен Берлінго довгостроковий огляд

Чому ми працюємо над цим: щоб побачити, якщо фанкі Ван на основі MPV може відбити простота, практичність і гнучкість оригіналу

1 Місяць - Специфікацій

Життя з Сітроен Берлінго: 1 місяць

Наш новий прибуття великий по площі, а ще більше дивний Шарм - 23 травня 2018

Пам'ятаю, коли позашляховики не йти на вибір для сімейного транспорту? Я роблю. Англійські вболівальники були утираючи сльози після несамовитих Євро-96 вихід (по пенальті, природно), Овечка Доллі клонування виявилося не просто домен, Парку Юрського періоду і Сітроен тільки що розв'язали оригінального Berlingo на нічого не підозрюють громадськості.

Генезис Ван на основі МПВ скинула щось на зразок революції, і дуже скоро кожен виробник мав один з його власних. Це тільки останнім часом, зі зростанням попиту на позашляховики, що вони впали в немилість – але немає ніяких сумнівів, вони залишаються одним з самих практичних типів автомобілів на наших дорогах. І дивлячись на цифри, втративши кілька очок стилю не достатньо, щоб відкладати клієнтів.

До початку нинішнього покоління модель з'явилася в кінці минулого року, Берлінго Multispace може був другим бестселером у всьому світі за Сітроен С3, та був найпопулярнішою моделлю марки в 27 країнах. Якщо завгодно, стиль-орієнтований на капітальний ремонт може розширити свою привабливість ще більше. Палиці якісь дошки на рейлінги і ви могли б навіть назвати його приємним або, принаймні це те, що усміхнених моделей в брошурі Сітроена, мабуть.

Найближчі півроку повинні дати нам час, щоб з'ясувати, якщо це просто як чарівний, як це подивитися – а це більше, ніж просто фургон з вікнами.

Я сподівався, той факт, що він ділить свою платформу EMP2 не тільки з Пежо Рифтер і Воксхолл життя, а також великий вибір УРП позашляховиків, в тому Воксхолл Grandland Х, Пежо 5008 і ДС 7 хрестоносців означає, що він буде триматися ближче до машини-як почуття, а не як фургон з місця.

Саме з цієї причини ми вибрали самий потужний дизельний силовий агрегат, також 1,5-літровий турбований чотирициліндровий двигун з 129bhp, і восьмиступінчаста автоматична коробка передач для speccing наші Берлінго. Він буде чужим для регулярних далеких водіння, додаткове грунт повинен переконатися, що він має крутний момент, щоб впоратися з важкими навантаженнями і slushbox повинні прийняти деякі штами з мій маршрут – навіть з неквапливим 11 секунд це бере, щоб досягти 62 миль в годину.

Все-нове третє покоління автомобіля можна було в розширеній колісної бази форма ХL вперше, але ми пішли по стандартній моделі М. Він має п'ять місць на XL сім, і 35см коротше, але оскільки ми рідко потрібно залишити зайві два бомжа в спину, багажника м повинно бути достатньо. Це краще, бачачи, як цей Берлінго буде заробляти його тримати їжу між фотографією робочих місць.

Досі, зсувні задні двері довели непорушну для грузил інструменти у переповнених парковок – але тоді вони повинні бути, бачачи, як массивнейшие потребностямы багажника такий великий обсяг простору для відкриття. Я вже пошкодувала, що не взяла варіант самостійно відкрити заднє скло, навіть якщо це означало б Філдінг постійними запитами з відео команди, щоб використовувати його в якості камери автомобіля.

Але як він буде використовуватися для тащения обладнання з різних стріляє, це не буде серія звітів деталізація просто скільки випадків польоту є в тилу. Так що давайте, що з шляху рано, повинні ми?

Для виклику Берлінго просторий всередині буде надана ведмежа послуга – це кавернозних машині, перш ніж ви навіть дістатися до завантаження чи думати про укладання другого ряду сидінь вниз, з не менш ніж 28 різних бункери і шафки для речей різні біти і шматки по всьому салону. Сітроен каже, що дорівнює 186 л, але, як ви ніколи не може мати достатньо місця, щоб покласти речі, які ми розглядали з Modutop даху ящик для зберігання, які можуть бути доступні з багажника або задніх сидінь. В ?750, це самий розкішний додаткову встановлений на нашій тестовій машині, з додатковою перевагою освітлення дає всю дах в 'салоні' знадобиться.

Інші зручності, як бездротовий зарядки пластини для мого смартфона, водій Assist пакет, який додає адаптивний круїз-контроль і вилучення м'який пісок металік, довівши загальну вартість автомобіля до ?26,545.

За ваші гроші, ви отримаєте інтер'єр, який більш привабливим і комфорт однодумців, ніж інші Ван-стилі мінівенів, і при цьому абсолютно без додаткових сидіння оббивка знайшли в Сітроен більше моделей преміум-класу, я досі не знайшов вертикальному положення за кермом досить комфортно. Я шанувальник різнокольоровою оббивкою, надто – поєднання помаранчевого, сірого і зеленого набагато більше задоволення, ніж основний чорний нормально обрізати знайшли на подібних машинах.

У 8.0 до інформаційно-розважальної системи досі була досить повною, якщо не самим швидким, щоб реагувати на удари і проколи, але це не менш приємно грати, і Apple, CarPlay і Android Авто. Фізичний контроль кондиціонер отримай палець вгору від мене теж. Натиснути через меню, щоб змінити температуру в С3 Aircross може ми в минулому році бігали швидко постаріла.

Перші враження, що Берлінго буде ідеально підходить в якості щоденного водія, навіть для тих поїздок, коли ви дійсно не потрібні всі додаткові умови, які вона надає. А ті, що робити? У мене багато заплановано на літо, щоб побачити, якщо це дійсно Сітроен претензій 'автомобіль дозвілля', щоб це було.

Друга Думка

Я уявляю, що розміри в бік, Берлінго швидко відчуєте себе набагато більше автомобіля, ніж його пса стабільних товаришів. Проїхавши менше обладнані і нещодавно більш практичне Воксхолл життя, Сітроен набагато більш комфортний і просторий інтер'єр, завдяки більш жвавий макет приладової панелі і гігантський люк впустивши потік світла в салоні. Є багато, щоб бути сказаним для ін'єкцій трохи індивідуальності в категорію, яка в основному орієнтована на практичність.

Тому Морган

Повернутися до початку

Сітроен Берлінго чуття специфікація м спортивний 130

Технічні характеристики: Ціна новий ?24,950 ціна як випробувано ?26,545 варіанти металік ?545, драйв допомогу пакет ?200, дах Modutop ?750, смартфон зарядки пластини ?100

Тестові дані: двигун 4-cyls, 1499cc, дизельний з турбонаддувом потужність 129bhp на 3750rpm крутний момент 221lb футів в 1750rpm Споряджена маса 1430kg максимальна швидкість 114mph 0-62 миль в годину 11.0 сек Витрата палива 65.7 миль на галон викиди CO2 114 г/км несправностей немає витрат немає

Повернутися до початку



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.