Лексус РЦ Ф 2019 коментар Великобританія
Опубликованно 18.08.2019 03:25
Що це?
Середини життя зміни незвичний для Лексус двухдверна, керований на англійських бітуму вперше і діапазон форма РК Ф.
Важко знайти ексклюзивність на ринку середньорозмірних преміум-купе, просто тому, що він був повністю зашитий німецьке тріо. Їх незаперечне домінування змусила тих, хто традиційно готовий запропонувати більш оригінальний погляд на формат - думаю, Вольво і Альфа Ромео - здаватися. Але бренд класу люкс Toyota зберегла свій палець.
Це приємно, враховуючи, що європейські обсяги продажів настільки малі. Лексус зміщується близько 1300 СКР по регіону в цілому 2018 року. Ауді зареєстровано майже 6000 A5s, S5s і RS5s в березні цього року.
Ще немає великих точок продажів в RC. Дивно, в нашому постійно електризуються світі, це єдиний автомобіль в своєму класі, який може бути як гібрид. РЦ F, теж одна з дуже небагатьох безнаддувные двигуни V8 залишилися на продаж у Великобританії.
Ми їдемо тут також поставляється з ?9750 відстежувати пакет, приносячи легкі ковані диски, а крутного моменту диференціал на задній осі і карбон-керамічні гальма з червоними супортами Брембо. Це не слід плутати з треком виданні, в цілому значно більш серйозні і дорогі - пропозиція. На що це схоже?
Багато, як раніше, звертаючись в збиткову, але симпатичний спосіб. І дивне роздвоєння між старої школи і високих технологій.
Акуратніше світлодіодні ліхтарі і хитрощі бампера мало що роблять для КТ-Ф спірним виглядає, хоча в порівнянні з вже яскравий радіокерований, лікування спортивні моделі менше-ЕР-особа, ніж німецькі аналоги. Ви все ще отримуєте ті акуратно складені (і освежающе ООН-фейк) вихлопні труби і висувний задній спойлер, щоб відзначити його.
Зміни всередині навіть менш драматично. Основний упор робиться на ряд незначних поліпшень якості тут і там, підвищенні вже багато оздоблений, апеляційну скаргу бездоганно твердим кабіни. Так, і ви будете раді почути, що раніше сумний інформаційно-розважальна система була оновлена з великим екраном і глянсовими і зручною навігацією по меню.
Більш цікавим є те, що начинка атмосферним двигуном V8, який - утримувати себе - має меншу потужність, ніж у старої. Ви можете подякувати обруч стрибки і скорочення викидів, необхідного для виконання регламентів ВПИМ. Так що влада 13bhp і крутного моменту вниз 7 фунтів футів.
Чи впливає це? Не помітно. Лексус змінили передавальне число і приніс в нову систему контролю старту, яка також трохи знижується вага, значить це насправді дотик швидше до 60 миль в годину. Що контроль за запуском, як і більша частина РЦ F, дуже сильно відрізняється від конкурентів у тому, що він приносить обороти до менш ніж 2000 оборотів в хвилину, перш ніж він активує. Lexus стверджує, що в оптимальній точці задньої осі тяги, але він відчуває себе досить дивно.
Незалежно від того, судять по-шестерні в спокої темп, в RC F є вщент перевершив суперників з турбонаддувом. Де він кігті його перевагою є з шумом, характер і відповідь.
Пістолет від очікування і розчарує, почуття помітно млявим нижче 4000об / хв-Це силовий агрегат, який повинен бути продзвонюється, щоб розкрити його багатства, а не представляти їх вам на блюдечку з самого початку. Нагорода за її розтягнути приходить слух у славному, безкомпромісний металевий виття, що нагадує двигуна V8 БМВ М і Ауді були штампувати десять років тому. Нове надходження додає трохи більше індукційного шуму, занадто.
Чи повинен я купити один?
В RC F як і раніше відчуває себе, як класичний автомобіль м'язи в галузі, яка, за великим рахунком, давно перейшли на. Є тонка грань між тим, освежающе старої школи і просто застарілі, а Лексус сідає на нього верхи.
Але це менш одномірні, чимось на зразок Мустанга - як ви б сподіватися, враховуючи стрибок цін. Це приємний щоденний водій, наприклад: поїздка на подив еластичною, вишуканість чудово, коробка передач є набагато більш слизьким, коли ти просто pootling разом і кабіни є зразком радує деталей і матеріалів.
Але свою позицію як швидко,-бач, приємний автомобіль GT, а не з-і-із спортивний автомобіль поставляється під контролю, коли Lexus також пропонує більш привабливими ЛНР, з таким же двигуном, для не набагато більше. Ми сподіваємося, що новий трек видання, при цьому його вага-зниження біти вуглецю, може дати йому більше в плані звернення водія.
Лексус RC специфікація Ф відстежувати пакет
Де Беркшир ціною ?72,650 (з трек пакету) на продаж зараз двигун V8, в 4969cc, бензиновий Потужність 457bhp на 7100rpm крутний момент 383lb футів на 4800rpm коробка передач 8-СПД автоматична Споряджена маса 1810kg максимальна швидкість 168mph (регулюється) 0-62 миль в годину 4.3 сек Витрата палива 23.9 миль на галон викиди CO2 258 гр/км суперники Мерседес-С63 AMG, Ауді RS5
Категория: Обзоры