Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Астон Мартін ДБС Воланте 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 22.08.2019 13:20

Астон Мартін ДБС Воланте 2019 коментар Великобританія

Що це?

Це може бути одним з тих, скільки це занадто багато?' штук. Ніколи не замислювалися, що 715bhp в гранд туризмо кабріолет буде відчувати себе, як? Цікаво, не більше. Це Астон Мартін ДБС Воланте Schaffhausen.

Я припускаю, що Астон може погодитися з фрази 'Гранд-універсал кабріолет'. Децибели Шаффхаузен, в купе формі, принаймні, це скоріше супер-gt, ніж звичайний Гранд Tourer – так і має бути відмінність між двома, я думаю – так воно призначається, щоб бути швидше більш спортивний, ніж звичайний автомобіль GT, який є роль DB11 призначений для заповнення.

Втім, вони схожі і V12 DB11 УПП вже перегортав швидко і зовсім супер. Так може створити велику диференціацію між моделями – то Астон мав проблеми досягнення з попереднім поколінням машин – доведеться почекати, поки позашляховик і середньомоторний прибувають машини.

Між тим, в м'якій формі, в DB11 можна було тільки з АМГ-джерел двигун V8, а не доморощених децибели за версією 12. Уявіть, потім, Феррарі прибравши дах з 812 надшвидкий і ви отримаєте уявлення про те, що Астон намагається зробити з ДБС Воланте.

V12 від Астон є подвійним турбонаддувом і має обсяг 5,2 літра. Він приводить в рух задні колеса через восьми-ступінчастою гідротрансформатором АКПП – відрізняється від тієї, в DB11 – для обробки додатковий крутний момент. На що це схоже?

Всередині, ДБС Воланте не відрізняється від DB11 Воланте – трохи турбує, враховуючи, що він коштує майже ?87,000 більше.

В основному ДБО відчуває себе чудово всередині, з великим шкіряним, але прилад графіки трохи на ZX Spectrum і вентиляційні отвори не повинен бути пластиковим. Схожість поширюється на Мерседес на основі інформаційно-розважальної системи через покоління або близько того назад; це простий у використанні, але не мат для смартфона з такою ж легкістю, як це має.

Є +2 задні сидіння, швидше за все, піде в основному невикористовуваних, але я поставлю чотири дорослих у всіх чотирьох стільців БД, щоб побачити, на що це схоже. Це здійснимо, якщо водій сидить ближче до керма, і легше з даху вниз. Це не чотиримісним, як Роллс-Ройс, але він не повинен бути.

З колеса, можна вибрати різні підвіски, жорсткості і різними рівнями двигун/коробка передач/вихлопна відповідь. Вся м'яка підвіска краще на дорогу, де його дуже добре збалансовано і контролюється. Це більше, ніж у супер GT-gt, Я б сказав, але ти не часто кажу це кабріолет від того, як він диски; рульове не шиммі, хоча іноді дуже Тремор помітний в дзеркало заднього виду.

Між тим, повний злий на двигун краще, як довго, як ви взяти під контроль вибору передач за допомогою весла – інакше ДБС дійсно думає, що ви маєте на увазі бізнес і вибирає дратівливо малою швидкістю, так як якщо ви знаходитесь на гарячих колінах. Ви не будете. Що дійсно приємно скочується з даху вниз і робить велику частину шуму децибели робить через середині діапазону, при задоволенні булькає на перевитрату. За кермом такої машини в теплу ніч на порожніх дорогах країни є дійсно особливим.

І обробка хороша. Ми не беремо ДБС Воланте на трасі – хто буде? – але є приємні врівноваженість і баланс до нього, з помірно зважений і мотор, точне рульове управління, в найкращому вигляді з переднім розташуванням двигуна, задній привід мода. Чи повинен я купити один?

Це не так просто зробити чисто об'єктивним чохол для ДБС Воланте Schaffhausen. Я маю на увазі, збудувати сім суперміні пліч-о-пліч один з одним, і ви можете розбити один черевик простору проти цінник інший і в підсумку вердикт. Цей спосіб є більш суб'єктивною.

Це автомобіль, який буде забрати просто тому, що вони хочуть кайфу цього V12, чи добре відточене шасі, або просто тому, що вони хочуть найдорожчі версії, що вони купують.

Децибели хоче більшу премію за швидкість і хмільного вихлопу, потім. Але що я можу сказати, що, якщо ти думаєш, що найкращий автомобіль, який можна було б взяти на тиждень, дві-вгору розкіш водіння свято, я не думаю, що ви б знайти багато, у всякому разі, на продаж, що буде краще. Є об'єктивні заслуги в цьому.

 

Специфікація Астон Мартін ДБС Воланте Schaffhausen

Де Уорікшир ціною ?247,500 на продаж тепер двигун V12 від 5204cc, твін-турбо, бензиновий Потужність 715bhp при 6500об / хв крутний момент 663lb м при 1800-5000 об / хв коробка передач 8-СПД автоматична Споряджена маса 1863kg 0-62 миль в годину 3.6 сек максимальна швидкість 211mph економія палива миль на галон 20.1 СО2 295 г/км суперники Мерседес-AMG від S65 кабріолети, Феррарі Портофіно, Bentley Континентальний GTC

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.