Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Автомобіль BMW Z4 в оренду 2019 довгостроковий огляд


Опубликованно 23.08.2019 14:00

Автомобіль BMW Z4 в оренду 2019 довгостроковий огляд

Чому ми: спортивні привабливість БМВ родстер зменшилася на протязі багатьох поколінь. Ми хочемо дізнатися, якщо він повернувся

1 Місяць - Специфікацій

Життя з BMW Z4 в оренду: 1 місяць

Поїздка в Гудвуді підкреслюються сильні сторони Z4 - 14 серпня 2019

Я встиг урвати ключі в Z4 Для (в основному) сонячні вихідні в минулому місяці на Фестивалі швидкості в Гудвуді. Я думав, що якщо я збираюся бути застряг у звичайній фестивалю вранці пробки, я краще буду робити це з даху вниз і безмежну кількість вітаміну D тече через мене.

Як з'ясувалося, я встиг ухилитися гірше огризатися вікна так змогли насолодитися маршруту twistier вниз, а потім назад від подій в Західному Суссексі. У теорії це повинно було бути доповідь, де я ревів в останній Z4 в оренду нової знайденої легкості і маневреності його заднім приводом балансу і його спортивний автомобіль якості, які роблять механічно аналогічна Тойота Супра такий бунт.

Замість цього я знайшов для себе більш задоволені вишуканості і комфорту, які вона пропонує. Чи буде це добре для дискусії, але для мене це виділяється в Z4 якості.

Велика частина маршруту Західний Беркшир в Гудвуді-це швидкий подвійний проїжджої частини. Але в Z4 конструкції (разом з вітровий щиток як частина Комфорт Плюс пакет), здається, щоб відвернути вітер з вікна, означає, що ви більше не доведеться прикидатися, щоб насолодитися довгі даху вниз автомагістралі подорожей, що здатися гарною ідеєю на перший погляд.

Слухати музику на таких швидкостях це не проблема, завдяки Харман Кардон аудіо. Американська фірма говорить нам, що основний упор при налаштуванні системи, як вона працює з даху вниз і його здатність залишатися ясним і чітким навіть при великих обсягах відображає це.

Настільки ж вражаючим є дах- "Сереніті". Це не Роллс-Ройс, але це ізолює вас від проїжджаючих вантажівок і міської суєти досить ефективно для родстера. Зворотний бік цього полягає в тому, що брязкальце, здається, з'явилися в двері або нижній частині механізму даху і відсутність дороги Дін посилює його кілька.

Це сумно, тому що решта або Z4, здається, побудовані, щоб продовжитися. Інтер'єр трохи більше мінімалістичні і орієнтований на водія, ніж більш великі моделі компанії, але не менш м'які, зручні і технік-Ладена. Мій 6-футовий 2 дюйма рама часто забагато для деяких двомісних родстеров. Але є широкі голови і, зокрема, місця для ніг мені розтягнутися і, на відміну від Мазди МХ-5, прилаштуватися за будь А3 і М3 могли б кинути на мене. Пару великих сумок буде сидіти з місцем для запасних в багажнику теж.

Вихідні за кермом також виявили істота з чотирма циліндрами наші версії sDrive 30і двигуна. Розстроєну версію пристрою знайти в новому BMW M135i, він досі, здається, щоб забезпечити ідеальний компроміс між продуктивністю, реальної ефективності і вартості. Більш поспішив дістатися до Гудвуд, побачивши миль на галон в середині 30-х років, але це було умовив до і за 40 на більш спокійні, дах-вниз круїз назад.

Я оплакую втрату більш поширеними шістьма горщиками варіанти двигунів, як ніколи багато, але в машині, як спритний, як Z4 в оренду, тим світліше переднього плану можна тільки вітати – і чотирьох-піт не так уже погано, коли продовжений. Порівняння між цим і полножирной M40i модель буде як і раніше буде готовий, щоб побачити, якщо його характер двигуна перемагає.

Люблю його:

Крейсерська комфорту чудовий вітру відхилення означає високих швидкостях з даху вниз ще комфортніше і місткий салон і сидіння правильної форми.

Ненавиджу його:

Деренчливому двері скрежещущий звук у двері вже помітили деякі, але не всі, хто проїхали його. Ми підозрюємо, що це примха раннього виробництва автомобілів.

Пробіг: 3699

Повернутися до початку

Додаток виглядає знайоме... - 24 липня 2019

Інформаційно-розважальна система БМВ в Z4 не працює з Apple CarPlay і натомість вимагаючи, щоб ви завантажити спеціальний додаток. Коли я підключив останнім часом на моєму iPhone, він запропонував знайти в магазині додатків для мене, але придумав два речення: додаток BMW і один для Тойота Супра. Це нагадування автомобілі поділитися більше, ніж просто механічні деталі...

Пробіг: 3105

Повернутися до початку

Відкритим верхом спортивний автомобіль поповнив наш автопарк як раз вчасно для літа. Перша зупинка, дощовий Уельс - 17 липня 2019

В уяві образ будь безтурботно прибережних круїзів в стильному двох-місний автомобіль з відкидним верхом, і вона різко контрастують з реальністю я зіткнувся тільки з забравши ключі від нашого нового довго-termer: звивистий лінії ледве рухаючись в годину пік на жвавій п'ятницю ввечері, змішане з миготливими конструкції над дорогою, попередження аварій і закриття доріг на М4 попереду. Це не було частиною плану...

Згаданий план був задуманий на редактор Марк Tisshaw діставши БМВ Z4 для нашої довгострокової флоту на літо. Зазвичай, коли у нас є два-місний спортивний автомобіль на наш флот, його щасливий зберігач проводить більшу частину свого робочого тижня, приймаючи заявки і прохання від колег позичити його на вихідні. Так Tisshaw запропонував дільбі вихідні в Z4 буде з нами в команді автомобілю. Щоб придбати автомобіль для певної вихідні, вам просто потрібно робити щось дійсно цікаве.

В'їхавши в минулому році прототип четвертого покоління Z4 в оренду у Франції, мені дуже хотілося з'ясувати, як готовий варіант порівнянні, так хотіла сумку, він за перший уїк-енд. Що сталося з датою Суонсі напівмарафон, в рідному місті моєї бабусі, так що я запропонувала брати Z4 в Південному Уельсі, через моє рідне місто на узбережжі Сомерсет. Це був шанс спробувати Z4 в оренду на автомагістралях і мальовничій валлійської доріг, з трохи літа прибережних круїзів, змішані. Єдиною заковикою була необхідність працювати 13.1 миль, а в Уельсі – але це була проблема для пізніше, тому що зараз я був у черзі для БМВ Z4.

Коли наші тестери отримали в свої руки Z4, то вони вирішили, що це зроблено для стильного і комфортного крейсера, хоча не зовсім за кермом машини ви б сподіватися від BMW спортивний автомобіль. Хоча трохи прикро чути, здавалося, що вишукана практичність Z4 в оренду може продемонструвати себе краще протягом тривалого довгостроковий тест. Тому, ми вирішили на sDrive 30і М Спорт специфікацій, що, можливо, найкраще ілюструє таке використання, з його 255bhp 2.0-літровим турбо бензиновим двигуном.

?41,450 базова ціна нашого автомобіля включає в себе М Спорт обвіс, колеса і сидінь, чорний шкіряний салон і досить стильний Сан-Франциско червоною фарбою. На вершині були додані ?1800 технологія блок (який входить асистент паркування, проекційний дисплей і Harman Kardon аудіо система), ?1700 Комфорт Плюс пакет (включаючи обігрів рульового колеса, протитуманні фари і електропривод сидінь) і, мабуть, найголовніше, ?1950 м Спорт Плюс пакет (додає 19 дюймів сплавів, м спортивний диференціал і адаптивна спортивна підвіска). Додати в реєстраційних зборів, і на дорозі вартість наших Z4 в оренду підніметься до $ 46,900. Досить багато для двох-місний, що.

Зауваж, це звичайно виглядає зі сторони (кілька машин, якими я керував останнім часом привернув стільки захоплених коментарів) а також ви отримуєте набагато більше, ніж раніше: це істотно більше автомобілів, ніж попередні покоління Z4s, як випадкова зустріч з одним в Суонсі парковка показав. Зайвий розмір-це особливо корисно при завантаженні вихідні варто речі в багажнику, який може позмагатися з сім'єю люка по розміру.

У салоні також просторо і комфортно провести час, напівлежав у кріслі балованию шкіра M спортивне водія. Який є точно також, тому що це було не так давно, після переїзду і направивши його в бік Сомерсета, що всі речі почали йти трохи не так.

Новини з вищезазначених М4 закриття прийшли просто як я тягнулася від A329 (м) біля Bracknell (або Barcknell, за даними супутникової навігації БМВ...). Прогрес швидко припинилася. На щастя, дороги закриють не на довго, але в результаті екстрене рух означало приблизно через годину зупинка/починають повзати разом з холостого ходу вантажних автомобілів. Щоб тримати їх вихлопними газами, я тримав закритому даху, і одного разу до швидкості, це було вражаюче, як тихо в салоні було. Блаженство м'яким верхом був надзвичайно вражаючим.

А в п'ятницю ввечері був сильний удар, кілька сімейних поїздок в Сомерсеті в суботу вранці надається шанс спробувати Z4 з природою: на заміських дорогах з вершини вниз. Він підтвердив це був автомобіль, зроблений для круїзів, а не розсовують до межі: хоча б тому, що на цій Тріал Спорт Плюс режим приводу довів це, щоб бути на твердій стороні для британських дорогах, навіть вибух вниз гладкому ділянці М5. Більш помітним було те, як спокійні речі залишилися в каюті з даху вниз на швидкості.

І так далі в Уельс. Ну, в кінці кінців. Дорожнього агентства прийняло рішення закрити міст Северн на технічне обслуговування, а також закриття М49 під'їзної дороги до другої перехід Северн. У червні вихідні з безліччю трафік прямує на південь, неминучим результатом було більше пробок.

Все-таки, врешті-решт, мости були схрещені, шосейні дороги були пройдені, і Уельсі була досягнута. І воно того варте: мало їздить Суонсі затоку був приємним, як у Z4, зверху вниз, на сонячний день. Звичайно, це було більш приємним (і менше потіють), ніж працювати в неділю вранці по тій же дорозі під час напівмарафону, не в останню чергу тому, що Сонце було замінено на сіру хмару і підбадьорливий зустрічний вітер.

І, в Уельсі і всі, дощ – і багато – як раз вчасно для автомагістралі їхати додому. Сильна злива поставив хрест на моєму плані, щоб дійсно перевірити в Z4 даху вниз уточнення, перетинаючи другий Севернский топлес (так сказати), але він уявляє собі іншого талант: у жахливих умовах м'яким верхом, абсолютно не призначений для, Z4 залишилися надзвичайно комфортно і забезпечено. В якості додаткового бонусу, навіть з моєї хворої ноги, в Z4 залишається комфортною для іншої довше, ніж очікувалося, подорож.

Перші враження, те, що новий Z4-це двомісний автомобіль, який вимагає менше компромісів, ніж багато жити – навіть тоді, коли руху, дорожні та погода змовилися проти неї.

У нас є багато більше у вихідні дні з Z4 в оренду. Сподіваюся, мої колеги будуть мати більше удачі і вам спробувати його в умовах, для яких воно дійсно призначається. І, якщо вони не роблять, я вже щосили думаю про те, щоб отримати своє ім'я у верхній частині списку. Хто-небудь знає будь-який хороший напівмарафон на півдні Франції?

Друга Думка

У мене є яскраві спогади оригінал або Z4 3.0 я мій батько володів купки літо. Фантастичний шум рядний шестициліндровий призвело до більш, ніж кілька зверху вниз диски в менш ніж ідеальних умовах – щось я не бачу чотирма горщиками новий Z4 робить. З відкритим верхом BMW має звучати так само добре, як він виглядає – можливо, тюнінг вихлопу і в салоні звуку збільшення буде достатньо, щоб у нашої команди, кидає виклик стихії.

Тому Морган

Повернутися до початку

Специфікація моделей Z4 sDrive30i Спорт м

Технічні характеристики: Ціна новий ?41,450 ціна як перевірено ?46,900 функції пакета технологій ?1800, Комфорт Плюс пакет ?1700, м спорт пакет плюс ?1950

Тестові дані: двигун 4-cyls, 1998cc, турбований бензиновий Потужність 254bhp крутний момент 295lb футів Споряджена маса 1430kg коробка передач 8-СПД автоматична максимальна швидкість 155 миль на годину 0-62 миль в годину 5.2 сек Витрата палива 46mpg СО2 139 г/км несправностей немає витрат немає

Повернутися до початку



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.