Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Мерседес-Бенц ОКХ 400 лінії AMG 4Matic і 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 26.08.2019 00:25

Мерседес-Бенц ОКХ 400 лінії AMG 4Matic і 2019 коментар Великобританія

Що це?

Мерседес перший повністю електричний легковий автомобіль, тільки що приземлився в Британії. ОКХ 400-це середнього розміру, п'ятимісний позашляховик з повним приводом і більш ніж 400 кінських сил. Він буде розганятися значно швидше, ніж більшість гарячих хетчбеків, пропонує щедре простір для п'яти пасажирів та їх багажу, а також багато звичайних Мерседес-бренд класу люкс-авто уточнень і доцільності.

Що звучить як свого роду перспектива, що багато були б готові витратити ?70,000, чи не правда? Що автомобіль повністю електричний і працює, повністю вільного від викидів вихлопних газів повинні, звичайно, ще той.

Взято з моделі платформи, які використовуються всешляховик GLC, ОКХ не зовсім можна назвати 'з нуля', присвячений ЕВ дизайн, але це не означає, що він не отримав право роду механічних макіяж. Він живиться від 85kWh блок батарей Іона літію проводять під підлогою кабіни (як раз де було б Тесла) і 80kWh що загальна ємність проводиться "придатні до використання ЗА управління електронікою автомобіля. Суперник Audi електронної електронів, для порівняння, має 95kWh від загальної ємності батареї, але тільки дозволяє відкрити 83.6 кВт – і "Ягуар" я-темп їзди батареї тільки дозволяє задіяти дуже незначно більше.

ОКХ приводиться в рух від окремого електродвигуна і планетарного редуктора на вісь, яка в поєднанні виробляти до 402bhp і 561lb фут крутного моменту, причому чималим шматком більш миттєве тягове зусилля, ніж Audi електронної електронів quattro або ягуара я-ПАРЄ. На що це схоже?

Проїхавши її за кордоном, а тепер провели деякий час з ним у Великобританії, я як і раніше не переконані в тому, що ОКХ має альтернативну привабливість дизайну, який стає все, пов'язане з виникаючих розкішних електромобілів. Є трохи надуманий, постраждалих дивитися про машину – як це було зроблено зовні відрізняється від своїх КЗС-під маркою відносини на поверхневому рівні, і в основному заради різниці. Що ви в кінцевому підсумку цікаво, чи буде схоже, що "Мерседес" взагалі є, мабуть, найбільшим недоліком, але враховуючи, що це перший з багатьох ЕК-брендові моделі – і ми будемо тільки звикнути до їх дизайну з плином часу – зараз напевно не найкращий час, щоб судити.

Інтер'єр ОКХ більш успішно вражає, що баланс між новим і цікавим, а також пізнавано настояний на Мерседес-бренд фамільярності. Це корисно просторо в обох рядах, з більш ніж достатньо місця для двох великих дорослих, троє дітей на другому ряду. Як ми звикли від Mercedes, є особливо багатий і розкішний зовнішній вигляд приладової панелі використовувані матеріали – і безліч інноваційних тактильних обробки і мотивів про них теж.

Немає, мабуть, трохи менше відчуття цілісності і монолітності про деяких фітингів, ніж ви можете знайти в Audi; просто трохи дивно хитаються лиття, і деякі планки, які скриплять при натисканні на них. Це не сильно применшує ауру альтернативний, високотехнологічний розкішний автомобіль чаклує, однак.

Позиція водіння автомобіля трохи нижче, ніж у деяких позашляховиків, але все ж являє собою хороший компроміс в зручній доступності та всебічну видимість. Як і в інших нинішніх Мерседес моделі, машині приладів та інформаційно-розважальної приставки представлені в одне майже безшовної розгортки цифровий дисплей нерухомого майна, і ви можете взаємодіяти з ними через пульти управління на рульовому колесі, через сенсорний ввід, з допомогою голосового управління або через пальця консольного вводу на гальма. Чи повинен я купити один?

Хто готовий поринути з розкішною ЕВ, безумовно, повинні дати ОКХ деяку серйозну думку. Це, можливо, бракує однієї видатної точки продажу у порівнянні з найближчими конкурентами: це не чудові на вигляд, не зовсім приголомшливий диск, і не зовсім розкішний, практичний і корисний автомобіль розвивається в нішу.

Але є повноту і широту про його список якостей, які майже так само переконливо, як і те, що один нокаутуючий удар, може бути, навіть з урахуванням скільки залишилося випадково, що похідним для укладання. Що б ви не шукали з електромобілів, будь то хвилювання, витонченість, релаксація, передовий технологічної складності або просто автомобіль, який можна реально використовувати, і це повністю сформована альтернатива згоряння двигуном ви могли б витратили гроші на ОКХ має ви охоплені.

Мерседес-Бенц ОКХ 400 лінії AMG 4Matic і Преміум Плюс специфікація

Де Мілтон-Кінс, Великобританія Ціна ?74,530 на продаж зараз двигун змінного струму один синхронного електродвигуна на вісь батареї Іона літію, 80kWh корисної ємності, потужність 402bhp крутний момент 561lb фут коробка передач один на один міст, планетарний, одиночний швидкість Споряджена маса 2495kg максимальна швидкість 112mph 0-62 миль в годину 5.1 сек діапазон 232-259 км СО2 ТПГ суперників Ауді е-трон Кваттро 55, Тесла Модель X довгий діапазон

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.