Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Хендай Ioniq огляд електричний 2019


Опубликованно 28.08.2019 12:50

Хендай Ioniq огляд електричний 2019

Що це?

Третій і найменш викопного палива-залежить від компанії Hyundai Ioniq хетчбек лайн-ап, оновив на 2019 рік з новою зовнішністю, новими технологіями нової трансмісії, щоб вона могла конкурувати з швидко зростаючим ринком електромобілів.

У Ioniq електричні батареї була збільшена до 38kWh, від 28kWh попередньої моделі, в той час як електродвигуна з постійними магнітами приводить в рух передні колеса була замінена на більш ефективну версію. Комбінація допомогла розширити діапазон більш ніж на 30% за стару машину, до ВПИМ перевірені середньому 182 км без підзарядки.

Знову обладнана 7.2 кВт бортове зарядний пристрій може зарядити акумулятор до 80% за 57 хвилин на 50кВт зарядний пристрій, або від квартири у повному обсязі трохи більше шести годин на 7кВт зарядний пристрій. У Ioniq електричний продовжує обійтися без незалежною задньою підвіски для гібридних моделей, для того, щоб пристосувати його літій-іонний акумулятор.

Він з'єднує також-оновлений дизельний-електричний гібрид і Plug-в гібридних отримувати нові передній і задній бампери, фари і задні ліхтарі, але виділяється унікальною гратами радіатора встановлені активні заслінки повітря, щоб допомогти охолодити трансмісії.

На що це схоже?

Основному не відрізняється від тієї, що йде машині, з гострим відповіді від свого електродвигуна. Незважаючи на збільшення ваги, викликаного більш потужну батарею, форсованим силовим агрегатом допоміг Ioniq за 0-62 миль в годину час розгону зменшилася в кілька десятих, додаючи до почуття швидкого прогресу при русі в місті. Він, як і раніше, не відчувають себе по-справжньому швидкий старт, навіть у спортивному режимі, зі злегка більш прогресивний потужності, ніж у інших електромобілів, але це не має жодних проблем в ногу з автомобільним рухом.

Лопатей, встановлених на рульовому колесі забезпечують безпосереднє управління рекуперативного гальмування, пропонуючи кілька рівнів, які варіюються від маленьких стійкістю до різким уповільненням. Високий рівень забезпечує досить зупинити силою рекуперативного гальмування використовується замість педалі гальма, на одну ногу судомить, схожими на листя Ніссан, тільки з більшим контролем. Ця здатність, щоб дозволити водієві диктувати, коли відбувається регенерація є набагато більш інтерактивними, ніж просто встановлення режиму їзди і зможуть допомогти вам заробляти більше при регулярному використанні.

Є непоганий вага для рульового, хоча він відчуває себе штучно важке в спортивному режимі і розповідає про те, що передні колеса роблять в будь-який момент. Крени кузова практично відсутні, а вага автомобіля складає більш збалансовані, ніж в передню керовану хетчбек з бензиновим двигуном, але наскільки динамізм йде не велика кількість, можна знайти тут.

Час їзди відхиляється занадто далеко фірма Територія на міських швидкостях, з тим, що кілька ударів ми зіткнулися на нашій тестовій трасі легко дають про себе знати. Перейти на рівні голландський Н-дороги розташувалися речі, особливо всередині салону.

Є тут, щоб додати інтер'єру більш елітарний вид, з фізичними кнопками обміняти на з підсвічуванням, сенсорний і 10,25 дюйма екран інформаційно-розважальної системи тепер стирчить з приладової панелі, а не сидячи в ньому. Синє підсвічування на кожній кнопці не буде на будь-який смак, але спеціальні кнопки, принаймні, легше знайти, ніж копатися в них на сенсорному екрані.

Додавання мережі BlueLink програмного забезпечення Хенде підключеного автомобіля Ioniq допомагає йти в ногу з конкурентами, що дозволяє віддалено вмикати кондиціонер, блокування та розблокування дверей і розклад зарядки годин.

Чи повинен я купити один?

Може не вистачає продуктивності і керованості, щоб по-справжньому порушити як автомобіль для водія, але Ioniq залишається практичний сімейного благополуччя люка підходить для тих, які регулярно користуються задніх сидінь і багажника.

Для цього оновлення, Хундай розсудливо орієнтується на місцевості ЕВ клієнтів про допомогу: спектр. Будь-яке збільшення, навіть саме незначне, є позитивним, а Ioniq на 36% збільшує, робить його більш життєздатним, так як заміна на бензиновий автомобіль.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.