Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Хендай Кона гібридний премії SE 2019 коментар


Опубликованно 30.08.2019 00:15

Хендай Кона гібридний премії SE 2019 коментар

Що це?

Якщо ви ще не вважала, це вже четвертий варіант трансмісії, щоб зробити свій шлях у популярний компактний кросовер компанії Hyundai. Бензиновий, електричний і так-на пенсію дизель тільки за умови такий великий вибір - так що тепер ви можете мати ваш Кона, гібрид, а також.

Це знайома підстава, з таким же 1,6-літровий чотирьох-циліндровий бензиновий двигун і електричний мотор 32квт, як гібрида Ioniq. Обидва працюють паралельно через шести-ступінчаста з подвійним зчепленням автоматична коробка передач для приводу тільки на передні колеса, і невеликий 1.56 кВт-год акумулятор заряджається виключно за допомогою гальмування і вибігу.

Задня багатоважільна підвіска запозичена від Кона преміум-класу GT, мало ще механічно змінено з бензинового автомобіля. Тільки незначні зовнішні твіки піти з яскравою палітрою нових колірних варіантів.

Це аналогічна історія усередині кабіни, який був призначений у вигляді бензину. На Кону гібрид має "Блюлинк" Хенде підключених автомобілів, програмного забезпечення для дистанційного відмикання за допомогою програми в смартфоні, а також зі ставками дорожнього руху, попередження про камери контролю швидкості і цін на паливо.

На що це схоже?

З кона-це містка, як ніколи в змішаному вигляді, з великою кількістю місця для пари 6 футів висотою дорослих на задньому сидінні навіть з ще два попереду. Проте, це навряд чи має бути сюрпризом, враховуючи, що його платформа була розроблена з самого початку для розміщення акумуляторів.

Інтер'єру багато в чому відрізняється від, що дизельний автомобіль, з більш дешевими пластмасами в основному розміщують нижче лінії візування і більш м'яких матеріалів в межах легкої досяжності. Кольоровий пакет унікальної гібридної додає білий акценти навколо вентиляційних отворів і важеля коробки передач, що дещо менше в обличчя, ніж помаранчевий, червоний або лимонно обробкою доступні на стандартній машині.

В 10.3 інформаційно-розважальною системою, обладнаної на наш тест автомобіль ЮВ спочатку з'явився простий, але дивіться, крім основних іконок і є безліч інформації можна знайти на гібридну систему. Він також грає добре як з Android Auto і CarPlay від Apple.

Хедз-ап дисплей так само комплексно, із застосуванням ЕКО-водіння Assist функція підсвічування, коли для зльоту і узбережжя у бік розв'язки. Це багато в чому точний, ніколи не залишаючи нас дуже далеко від нашої зупинки.

Наявні технології багато в чому узгоджується з кона гібрида ціну, хоча ви отримаєте більш основний інструмент нактоуз, ніж Кона електричний цифровий кластер, і синім підсвічуванням висвітлює кожну кнопку управління і починає відчувати себе трохи застарілою; білий міг би додати більше вишуканості.

У той час як наш тестовий автомобіль їхав на 18 дюймів колеса, вм'ятину вони роблять викидів і економії палива за меншою обладнані автомобілі, що працюють на 16С є неповнолітнім, із зазначенням 55mpg на нашому тестовому маршруті. Він катався в основному рівних доріг Амстердам, комфортно справлятися з кількома брукованими вулицями, які ми могли знайти.

Вибір Хенде подвійного зчеплення автоматичної коробки передач повинен, по ідеї, означає, менш гуде, ніж варіатор. Це багато в чому справедливо і для степеневої міської їзди, з еко-режим за замовчуванням призупиняється, щоб тільки від акумулятора, коли він може і двигун досить необразливо. Воно хоч і тупі прискорювач, і закликаючи до більшої потужності сил коробка передач на кік-даун і обороти все одно розгориться.

Комбінований вихід 139bhp припускає, що це не на потужність, але двигун звучить, як він тужиться, щоб її досягти. Речі набагато менш нав'язливим в круїз автомагістралі з мінімальними вібрації, що передаються від двигуна в салоні.

Спортивний режим загострює відгуки на газ і дає інше освітлення рульове управління більш важким, і весла нехай Вам взяти під контроль гвинтики собі, а динамічне поводження Кона як і раніше відстає від лідерів класу в дуже конкурентному сегменті.

Чи повинен я купити один?

Якщо ви ще не готові перейти на повністю електричний автомобіль, Кона гібрид заслуговує уваги потенційної економії на бензинові насоси.

Ще є недолік вибору в сегменті, коли справа доходить до альтернативних видах палива, з кона надання менш спірний стайлінг, ніж Toyota з-HR. Його невеликі розміри, може підійти підмосковних водіїв більше, чим більше Кіа Ніро теж.

Це навряд чи виявиться настільки ж революційними, як Кона електричний, але тепер, що Hyundai був вигнаний дизельні двигуни з лінійки, гібрид примудряється в знаходженні компромісу між викидами та економіки.

Hyundai гібрид специфікація Кона преміум ЮВ

Де : Амстердам, Нідерланди ціною ?27,195 в продаж у вересні двигун 4cyls, 1580cc бензин, плюс електричний мотор потужність 139bhp в 5700rpm (комбінований) крутний момент 195lb фут при 4000 об / хв (комбінований) коробка передач 6-СПД з подвійним зчепленням автоматична Споряджена маса 1453kg 0-62 миль в годину 11.6 сек максимальна швидкість 115 миль в годину витрату палива 52.3 миль на галон викиди CO2 99 г/км суперниками Тойота З-HR, Кіа Ніро гібрид, Лексус УБ

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.