Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Порше Taycan огляду 2020


Опубликованно 31.08.2019 10:30

Порше Taycan огляду 2020

Що це?

З причин, я думаю, що я розумію, ця історія почуває себе по-іншому. Щотижня ми кудись гнати якусь річ, і нам пощастило, що ми так вчинити. Але для їзди перший повністю електричний автомобіль Porsche – Ну, що, безумовно, різні.

Різні, тому що Porsche і електрика здаватися, як природні, придатний як вогонь і лід. Різні, тому що якщо Порше дійсно може зняти її і зробити перший в світі автомобіль водій виробництво електроенергії, то наслідки можуть бути величезними. Але, для Порше, можливо, не настільки величезною, якщо він не може.

З-за того, що ЗМІ-це мікро-вдалося в ці дні, особливо з автомобілями, як важливо, як цей, є ще багато про Porsche Taycan я не можу сказати, тому що машина ще навіть не розкриті. Що стосується офіційної інформації, все, що існує тільки те, що компанія Porsche опублікувала, коли вона розкрила поняття місії Е в 2015 році, більшість з яких вже застаріла.

Якщо те, що слід, здається, більше спекулятивний, ніж фактичні, ви, тим не менш, можна зробити висновок, що я знаю набагато більше, ніж я говорю, тому що, не будучи певною умовою попадання в машину. Тому я залишу це вам вирішувати, наскільки добре поінформований про подібних чуток може бути. За словами Френсіс Уркхарт: 'можна подумати, що. Я не можу це коментувати...' На що це схоже?

І цього цілком достатньо про статичних якостей Taycan це. Сидиш низько в машині, у відповідності з визначенням Порше щоб представити Taycan як спортивна машина водія, незважаючи на її масу, електричний трансмісії, чотири двері і (достатньо) просторим салоном. Закрийте очі і ви могли бути майже в 911.

Натисніть кнопку, щоб поставити машину в режим очікування і натиснути на важіль, щоб вибити його в привід. Ми з легкістю позбавитися від Вайсахе випробувальному треку і на дорозі. Найдивніше тут те, що навіть провівши багато годин у пасажира Taycan сидіння в Арктиці, я досі не знаю, чого очікувати. Справа в тому, що в той час як електричні автомобілі від великих виробників сталі значно більш поширеними, там досі не один такий, чи хоча б віддалено так. Незважаючи на всю гадану фамільярність, це як і раніше виглядає як велика подорож в невідомість на довгі роки.

І ще... сидячи в цьому абсолютно новий автомобіль з абсолютно новій платформі і трансмісії, тут щось дуже знайоме. Він відчуває, як Порше. Не як Кайєн або Панамера, але і він відчуває себе нерозумно, кажучи це, враховуючи вагу автомобіля і довжина його колісної бази – що ближче до 911. І я не зробив ще 30 миль в годину. Це все про рульове управління: вагу, точність, поза межами центру лінійність всіх вирізаються прямо з Porsche спортивних автомобілів підручник. Чи повинен я купити один?

Давайте на хвилину забудемо Taycan електричний. Просто в плані того, що і як він робить, що він робить, це Порше? У ці дні гірких червоних перців і Panameras, і спираючись на перші враження від прототипів, я поїхав, однозначно так.

Якщо ви хочете отримувати задоволення від водіння Порше більше, ніж це необхідно з двигуна позаду водія. І ще це один з найбільш зручних ГТС я знав і без питання Тишайшего. У відстань і маршрут він здатний кинути мережу своїх здібностей, це дивно, навіть вражаюче, досягнення.

Це, значить, перший у світі основний електричний спортивний автомобіль? Там я повинен зупинити тебе. Це спортивні, напевно, і в набагато більшою мірою, ніж будь-який інший, але Taycan власників встановити сигналізацію і піти на досвітні вибухів – в сенсі дзижчить – просто тому, що вони можуть? Що я сумніваюся.

Знову ж таки, це не означає, що за машина, і чи це не було призначене, щоб бути так. В даний час, Taycan і його творці повинні бути задоволені, що створили кращий електричний автомобіль все-таки надійде в продаж, і, зробивши так на цілу милю.

Специфікація Порше Taycan

Де Штутгарт, Німеччина Ціна ?135,000 (Ест) на продаж в кінці 2019 двигуна, передні і задні електродвигуни батареї за 90kWh владу над 700bhp в (на сверхповышении) крутний момент за 750lb фут коробка передач 2-СПД, з прямим приводом Споряджена маса 2250 кг (оцінка) максимальна швидкість понад 155 миль на годину 0-62 миль в годину менш ніж за три секунди діапазон 310 миль (політ е, стверджував) СО2 0 г/км, 16% Конкуренти Порше Панамера Турбо S е-гібрид, Мерседес-АМГ ГТ 63 S, Тесла Модель S продуктивність



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.