Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Тесла Модель 3 стандартний ряд плюс 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 01.09.2019 07:20

Тесла Модель 3 стандартний ряд плюс 2019 коментар Великобританія

Що це?

Це, мабуть, найбільш очікувана Тесла їх всіх: моделі початкового рівня 3. Ну, на зразок того. Це не довго,-пообіцяв досить Елон Маск і довгоочікуваний 35,000 $Модель 3, але цей стандартний набір плюс версія являє собою найдешевшу модель в даний час пропонують для покупців Великобританії.

Як тільки ви врахували Примх валютних курсів, вартості доставки, правий привід перетворення і так далі, ця модель 3 буде коштувати ?36,340. Що робить його самим дешевим Тесла доступний у Великобританії з деяким запасом, підрізаючи двомоторні моделі 3 довгий діапазон майже на ?10,000.

Стандартний Спектр Плюс 'часткова преміум' інтер'єр і знижений рівень з'єднання, але головна відмінність полягає в тому, що вона міняє місцями два двигуна 365bhp повнопривідної трансмісії з дальньої дистанції за один 252bhp електродвигун, встановлений на задній осі, в той час як менша батарея перерізає ВПИМ-атестований в діапазоні від 348 до 254 миль.

На що це схоже?

Така популярність моделі 3, що його дизайн вже здається знайомим, незважаючи на те, що порівняно недавно у Великобританії. Це точно не самий гарний дизайн, але це, звичайно, своєрідна.

З точки зору зору з місця водія, немає нічого в даний час на ринку досить як Тесла і модель 3 переганяється в подальшому його особливий підхід.

На приладовій панелі домінують масивний сенсорний екран, використовується практично для всіх елементів автомобіля, фізичні елементи управління та інші екрани зведені до абсолютного мінімуму. Це дизайн, який багато шанувальників Тесли, швидше за все, претендувати демонструє майбутнє, в той час як багато критики фірми, ймовірно, привожу в якості вправи у форми над функцією. Правда, як це часто буває у випадку з Тесла, десь посередині.

Звичайно, навіть вентилятор Тесла міг знехотя визнати, що продирающегося через меню сенсорного екрану для регулювання рульового колеса рейка і Reach-це непотрібне ускладнення. Крім того, Тесла критики могли б, якщо штовхнув, визнати, що розділи-назад, просторий салон здається трохи особливим і, як тільки ви відрегульований, працює досить добре. Що сказав, критики могли б також знайти його легко помітити у деяких випадках використання більш дешевих матеріалів в деяких областях.

Швидкість відображається в лівому верхньому кутку екрану і, як тільки ви змінюєте своїм інстинктам, як легко у вашому полі зору як традиційних позаду колеса місць. Кілька фізичних елементів управління – дві за колесо стебла і два на колесо контролери з користю багатофункціональний і ручки управління потрібен більше при русі.

І, врешті-решт, це водіння, при якому модель 3 дійсно забиває. З його єдиним мотором, стандартний Спектр Плюс має максимальну швидкість 140 миль в годину і 0-60mph часу на 5,3 сек. Що зрівняється з 145mph і 4,4 сек для подвійний мотор дальньої дистанції, але вона практично не відчуває нестачі в потужності. Миттєвий крутний момент забезпечує легке, плавне прискорення. Він не може мати сміховинно режимів або абсолютна максимальна швидкість вище-Spec моделі Тесла, але ви ніколи не залишили, бажаючи більше.

Зокрема, на відміну від багатьох електромобілів, Модель 3 не пропонують можливість регулювання регенеративного ефекту гальмування, який фактично знижує можливість краще контролювати і максимізувати діапазон 50kWh батареї.

Керівний пропозиції дуже швидкі зміни напрямку руху, хоча це може бути трохи оніміла і не вистачає зворотного зв'язку. Навіть якщо ви не досліджують повністю досягає крутного моменту в моделі 3-х, водить вона добре, це гладкий і витончений, передаючи тихе відчуття розкоші. Поїздка не настільки досконалий, як більше шуму суперників і є, чим можна очікувати від автомобіля представлений як преміум-седан, щоб конкурувати з BMW 3 серії.

Чи повинен я купити один?

Модель 3 встановлює новий стандарт для Tesla, і порівняльна доступність цього стандартна версія діапазон плюс робить його по-справжньому привабливим варіантом. Зниження продуктивності від більш дорогих варіантів обмежена реального використання, роблячи зменшення в діапазоні від 348 до 254 милі найбільша пауза для роздумів.

Якщо це вузький діапазон, може працювати в межах вашого водіння моделі, стандартного модельного ряду, плюс 3 варто задуматися. Є кілька помилок, але тих, хто чекає більш доступним Тесла не будете розчаровані – і це може зробити віруючих з кількох циніків Тесла.

Тесла Модель 3 стандартний ряд плюс специфікація

Де Суррей, Великобританія Ціна ?36,340 (після ?3500 державна субсидія) на продаж зараз двигун електричний двигун постійного магніту батареї 50kWh потужність 252bhp крутний момент 277lb фут коробка передач одношвидкісний редуктор автоматична Споряджена маса 1611kg граничної швидкості 140 миль в годину 0-62 миль в годину 5.8 с діапазон 252 милі (ВПИМ) СО2 0 г/км суперників БМВ 330e М Спорт

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.