Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Субару XV е-боксер 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 13.09.2019 03:05

Субару XV е-боксер 2019 коментар Великобританія

Що це?

Це новий Субару XV е-боксер і, на жаль, немає ніяких пунктів для захоплень для вгадування, що це мало 'Е' може стояти.

Практично кожен виробник під сонцем, що робить перехід до електрифікації не дивно, що зоряно-смугастий японської марки наслідували його приклад. Можливо, це було не так швидко метикує, але це точно не має арсеналі групи Volkswagen ресурсів (або свою частку на ринку, якщо на те пішло), щоб закликати.

Говорячи про концерні Volkswagen, з тих пір, як Dieselgate фактично позбавили Субару XV своєї масляних двигуна, це автомобіль, який був легкою мішенню для критики теж. Не тільки залишилися 1,6 і 2,0-літрові зазвичай вимовлений з придихом дизельний опозитний двигун особливо астматичний, але в парі з коробкою передач CVT і маркою Субару симетричний повнопривідної системи означало, що вони не особливо вишуканий і економічний теж.

Звичайно, XV був - і залишається - стабільний, безпечний і досить комфортно на дорозі; і це ще далеко зручніше від нього, ніж в середньому АТЕКе місце. Але вищезазначені недоліки, в кінцевому рахунку, це мав на увазі не різати горезвісну гірчицю в контексті більш широкого класу. На що це схоже?

Теоретично, цей новий e-боксер блок повинен допомогти правильно деякі з цих помилок. Він бачить невеликий 16bhp електричний двигун (і 118V батареї) в парі з існуючим 148bhp 2,0-літровий плоский чотири, які поєднують з приводом на всі чотири колеса через злегка перенастроенная версія CVT Субару. Це робить водіння з XV по електроенергії тільки можливість, але не думайте, що це справжнє Тойота-стиль гібридної трансмісії.

Насправді, випадки, коли ви покладаєтеся на електрику для руху вперед досить швидко. Тримайте вашу швидкість до 25mph і все, але прибрати ногу з газу і може бути успішною в досягненні декількох секунд електроприводу. Навіть з кроку-з двигуном внутрішнього згоряння будуть штовхати в декількох метрах - і удар в це. Є помітна шунт від трансмісії, так як двигун іскри життя і варіатор спалахів його обороти в очікуванні, перш ніж встановити в звичайний трохи шумно моди ми вже звикли до в продуктах Субару.

Тим не менше, якщо ви зніміть дросельної заслінки при русі на швидкості бензиновий двигун буде зупинений, дозволяючи за викиди вільного вибігу. Це такі випадки, як ці, що, Subaru каже, сприяти е-боксер до 10% більш економічними, ніж стандартний 2,0-літровий агрегат.

Електродвигун також сприяє незначне поліпшення чутливості інерційна, теж, хоча це дуже багато ще в трансмісії, що потрібно працювати важко. 143lb двигун внутрішнього згоряння фут обертального моменту в 4000 оборотів в хвилину, але ви повинні подолати 4500 оборотів в хвилину, щоб зробити те, що відчуває себе як значимого прогресу. Просто будьте готові до какофонії шуму від двигуна і варіатор - не кажучи вже про зануренні в економіці, яка супроводжує таку поведінку.

Це залишає вас з почуттям цієї гібридизації трансмісії краще всього підходить для низьких-швидкість, стоп-старт міських умовах, а не відкритій дорозі налаштувань. Але навіть тут, їй не вистачає витонченості полножирной гібридної архітектури ви знайдете в, скажімо, РАВ4 або Королла. Тойота робить це набагато довше, ніж Субару, тим не менш, тому, можливо, ми побачимо е-боксер трансмісії стали м'якше і більш послідовної в часі.

Чи повинен я купити один?

З цінами від $ 28,995, це не зовсім дешево. Але є сильний рівень стандартного устаткування, вона відчуває себе добре побудований, просторий і дивно корисний і чесний всередині; і він зберігає, що безпечне, впевнену керованість бренду торгів. Справжній арсенал СНІД водія і допомогти функції безпеки приходять люб'язно зір люкс Субару теж.

Це не привабливий автомобіль, але Субару це відкрито говорить про те, своєї машини не спрямовані на більше любителів водіння. Що робить його жорстким для нас дійсно як в XV е-боксер, але ті, хто дбає більше про безпеку і помірні позашляхові здібності, ймовірно, не надто багато розуму.

Субару XV 2.0 і Е-боксер ЮВ преміум Lineartronic

Де Рига, Латвія ціна ?30,995 на продаж зараз двигун 4cyls, 1995 куб. см, бензин, плюс електричний мотор потужність 148/17bhp (дизельний двигун/електродвигун) крутний момент 143/49lb футів (дизельний/електричний двигун) коробка передач варіатор Споряджена маса 1553kg максимальна швидкість 120 миль на годину 0-62 миль в годину 10.7 сек Витрата палива 35.8 миль на галон (комбінований ВПИМ) СО2 180 г/м малої вантажопідйомності (ВПИМ змішана) суперники сидіння АТЕКе, Ніссан Кашкай, Рено Каджар

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.