Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Мерседес-Бенц де 350de повного приводу 4Matic 2019 коментар


Опубликованно 15.09.2019 22:45

Мерседес-Бенц де 350de повного приводу 4Matic 2019 коментар

Що це?

Це остання модель приєднатися до друге покоління Мерседес-Бенц де складі: де 350de повного приводу 4Matic. Це також останній в тому, що німецький автовиробник каже, що буде до 20 гібридних моделей в своєму асортименті до кінця 2020 року.

Новий повнопривідний дизель-електричний позашляховик може похвалитися в своєму класі електрично-єдиний діапазон до 61.5 км і викидів CO2 всього 29г/км за ВПИМ цикл випробувань – цифри, які обіцяють зробити його особливо привабливим для покупців автомобіля компанії прі Великобританії продажі почнуться в жовтні.

Розширений електрично-єдиний діапазон досягається зі значним 31.2 кВт-год літій-іонний акумулятор – найбільший агрегат Mercedes є ще вбудовані в плагін виробництво гібридної моделі. Переміщення дзеркала BMW, який підходить для невеликих (24kWh) акумулятор на Х5 xDrive45e, щоб надати йому офіційний електрично-єдиний діапазон 54.1 кілометрів.

Трансмісії, використовуваного де 350de аналогічна тій, що вже використовується в C300de і E300de.

В основі позашляховика поздовжньо встановлений турбований 2,0-літровий чотирьох-циліндровий дизельний двигун, що розвиває 192bhp і 295lb футів крутного моменту. Це підтримується з допомогою електричного мотор – монтується в стандартній дев'яти-ступінчаста автоматична коробка передач – що виробляє до 134bhp і 324lb футів. На що це схоже?

Карданна передача прекрасно інтегровані, до того, що ми дійсно насолоджувалися, досліджуючи кожного з режимів руху де 350de по. Кілька машин постачати такі ж широкі експлуатаційних якостей, і в цілому доопрацювання на частини-дросель навантажень така, що бувають моменти, коли ти навряд чи у курсі того, що джерело живлення працює.

З його батарея забезпечує більш ніж маркер на електротязі, ви можете прокласти великих відстанях тільки в електричному режимі, не витрачаючи всю енергію на одному диханні. Перемикатися на гібридний режим і дизельний двигун куранти в безшовні моди, багато в чому завдяки відмінній дев'ять-ступінчастою автоматичною коробкою передач, яка використовує новий інтегрований механізм зчеплення розподіляти загальний обсяг резервів на кожну вісь.

Продуктивність вражає Втода автомобіля в гібридному режимі; щедрий крутний момент забезпечує сильний крок і спокійно крейсерських якостей.

Що сказав, у двох енергоблоків просять тягнути велику вагу. Бувають випадки, коли двигуну доводиться досить попрацювати, щоб зберегти сильний прогрес, не в останню чергу під повним прискоренням. Як такий, він платить, щоб розслабитися і дозволити де 350de нещодавно розроблена система силової електроніки вирішувати, що краще для будь-якого заданого стану руху.

Для тих, хто шукає буксирувальних якостей, є і хороша новина: цей автомобіль має тягове зусилля до 3500кг. Це також можуть бути задані за допомогою так званих причепом маневрування системи Assist, яка автоматично контролює кут повороту керма для додавання зручності маневрування та паркування. Чи повинен я купити один?

В де 350de варто, враховуючи, що яФ ви знаходитесь в ринку для розкішного позашляховика, особливо якщо ви проводите більшу частину вашого часу на міських дорогах і тому шукаю нульовим рівнем викидів, сумісності, а також відправитися на іноді тривалі поїздки.

З крутний момент-Ладена електричного двигуна і великий-ємність батареї у своєму класі, де 350de забезпечує те, що багато гібриди не можуть – а саме по-справжньому продовжений електрично-єдиний діапазон. І для тривалих поїздок, у вас є невід'ємне ощадливість дизельного двигуна, хоча й іноді доведеться потрудитися, щоб змістити нові Мерседес-Бенц неабиякий вага моделі, як резервне копіювання.

Її найкраща робота, однак, ведеться в гібридному режимі, де якості електричного двигуна та двигуна внутрішнього згоряння в сукупності забезпечують більш ніж достатню продуктивність.

Чи є це правильним де варіант для вас буде залежати від ваших варіантів покупки. Втім, його привабливість в якості автомобіля компанії зрозуміло, завдяки 29г/км викидів CO2 офіційною оцінкою.

Офіційний змішана претензії витрата цикл 256.8 МПГ – результат спірального санкціонованих ЄС процедура тесту, який сильно зміщений в бік електричний запуск – явно абсурдно. Але якщо ви готові доручити де регулярно 350de, ви можете просто вдається обійтися без використання краплі дизельного палива в повсякденній їзді. В іншому випадку, у вас великий позашляховик з важкої батареї і відносно невелика аромалампа, щоб буксирувати навколо себе.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.