Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Мерседес-Benz A250 салон АМГ лінії 2019 коментар


Опубликованно 17.09.2019 23:25

Мерседес-Benz A250 салон АМГ лінії 2019 коментар

Що це?

Подивіться уважно: це не новий Мерседес-Бенц КЛК, а швидше салун версії нового A-класу хетчбек. Але не ЦРУ версії седана A-класу хетчбек, я чую, ви питаєте? Воно і раніше було, але тепер є два з них.

Чому? Китай та Північна Америка є основними причинами для необхідності більш звичайного А-класу салон, де swoopier ЦРУ жертви просто занадто багато практичності стилю. ЦРУ, мав великий комерційний успіх у першому поколінні, як і раніше, зберігає своє місце в лінійці, Мерседес, користуючись випадком, щоб набрати звернення до водія - з рішуче змішаними результатами, як наші останні дорожні випробування показали.

Що то виходить А-класу салон, щоб просто грати роль класу з завантаження без необхідності, щоб спробувати бути купе або будь-який інший вид ніші. Три коробки, п'ять місць: стара формула.

Лінійка двигунів знайомі з A-класу хетчбек, так що ви можете мати 1,3-літровий і 2.0-літровий турбований бензинів і 1,5-літровий і 2,0-літрові дизелі в різних державах мелодії. Вони підключили до шестиступінчаста механічна, семиступінчаста з подвійним зчепленням автоматичною або восьми-ступінчастою з подвійним зчепленням автоматичною коробкою передач, в залежності від версії. На що це схоже?

Прекрасний гарний автомобіль, чи не так? Є щось невід'ємно класний про добре продуманий салон автомобіля, що навіть найкрасивіша хетчбек не можу бути поруч. Виглядає, звичайно, суб'єктивна, але в її перетворенні в салун, А-клас тепер виділяє стиль зовні, а також всередині.

Динамічно, А-Клас седан дуже схожий на хетчбек. Це не дивно: обидва мають таку ж колісну базу (хоча габаритна довжина 130 мм) і збільшення ваги є дуже незначним. Як і у випадку з хетчбеком, моделі вище діапазоні, такі як цей A250, використання задня багатоважільна підвіска, а не балка кручення налаштування початкового рівня варіантів.

У той час як "Мерседес", можливо, намагався до звернення водій ЦРУ з більш спортивної налаштування, більш спокійною установки і манери хетчбек переносяться на С-Клас седан. Думаю, що гольф-стилі Фольксваген динаміку, хоча і з дещо поступається якості їзди, щоб краще описати, де цей автомобіль розбили. Це тихий і комфортний автомобіль для їзди, яка більше концентрується на тому, хороший контроль ваги, ніж бритва участі водія.

Продуктивність вражає від 2,0-літровий двигун. Жвава і з великою кількістю крутного моменту в середині діапазону для обгону допомогу, це одна з особливостей автомобіля. Реальна світова економіка працює на низьких 40mpgs, теж ще один плюс точка в двигуні, що не хоче на продуктивності. Ще проблеми з семиступінчастою автоматичною коробки в даній четвертого покоління А-класу збережеться. Вона дуже нерішуча і не вистачає інтуїції, щоб дійсно дозволити вам повною мірою використовувати численні таланти двигуна.

Інтер'єр являє собою точну копію хетчбека спереду, то найкращий, шикарний дизайн в класі. Буде це також кращий юзабіліті в класі зводиться до особистих смаків, з лівої-дві великі 10,25 дюйма екрани AMG лінія обробки управляється дотиком, жестом або голосом. Це може бути страшним системи на перший, так само, як коли ви отримуєте новий телефон або комп'ютер, але це не займе дуже багато часу для того, щоб стати інтуїтивним.

Багажник А-класу седан становить 420 літрів, близько 45 літрів більше, ніж у хетчбека. Це великий, великий, корисної площі, і підвищити практичність з хорошими широкими дверними прорізами для задніх пасажирів. Чи повинен я купити один?

Така широту асортименту Мерседес, що він пропонує два дуже схожих машин В-класу і CLA. І на щастя, якщо у вас є свій очей на чотири-двері дитячої Мерс, він має щонайменше один з пари праворуч.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.