Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Макларен ГТ коментар 2019


Опубликованно 18.09.2019 05:50

Макларен ГТ коментар 2019

Що це?

Макларен говорить, що це новий вид Гранд Tourer. Більш легкий, більш динамічним, більш, е-е, Макларен-й зразок Гранд Tourer. Він існує тому, що 570GT не зовсім потрапив всі свої сліди. Це було чудово, швидкий і більш практичним, ніж 570S, але зворотний зв'язок від клієнтів, що вони хотіли таку машину, але ще більше. А GT-це результат.

Це що завгодно, але адаптований, перероблений і перейменований 570GT. Він має свій власний кузов, своя специфікація вуглеволокна monocell, двигун 4,0-літровий від 720s категорії, хоча і з невеликими турбонагнітачами і високим ступенем стиснення поршні – і проактивного керування ходовою частиною ходова частина також розроблена для 720s категорії. Його рульового управління, гальм і система курсової стійкості є замовлення мелодію, в той час як Pirelli представила нову посаду з нульової шини з з'єднанням, яке має більш широке конверт здібності, особливо на мокрій дорозі.

Двигун був знижений, щоб забезпечити більше місця для багажу, а дорожній просвіт був збільшений так, що з підйомом носа, ГТ буде отримувати за той же горб швидкості, як Мерседес-Бенз C-класу. Всередині з'явився новий пакет інструментів і супутникової навігації в п'ять разів швидше, ніж попередня версія. Але ціна на диво скромний – Макларен стандартів – ?163,000. Можливо, саме тому компанія очікує, що він припадає 25% продажів. І немає, це не Павук версія в поточному плані продукту, який простягається до 2023 року. ГТ-це самостійна модель. На що це схоже?

Інтер'єру якості зробила великий крок вперед за 570GT, але більше немає місця для тебе, хоча там зараз 570 літрів багажного простору – сегмента провідних якщо ви забули речі, які люди носять на заднє сидіння 2+2 суперників. Він відчуває себе затишно і інтимно тут, не дорого і розкішно, як ви б знайти в традиційному Гранд Tourer, як Астон Мартін DB11 або Бентлі Континенталь ГТ.

Двигун працює тихіше, але використовує звукопоглинальних матеріалів і тюнінг вихлопу, щоб підсолодити його голос, але він все одно звучить різко і терміново. Якщо Макларен хотіла, гуркіт і грім ви б більш традиційно асоціюється з Гранд-туреры, це потрібно, щоб відповідати хрестом-площині колінчастого вала, який би був сміливий крок, але, можливо, більш відповідно до цієї. Навіть з боку дросельної заслінки в Топ Гір із випускний клапани закриті, ви в курсі V8 в сире звучання присутності.

І GT досі їздить як Макларен. Так, влада приходить раніше, крива крутного моменту більш полога і немає шаленої верхній частині 720s категорії, але це ще заточений Шпилька двигуна, стоячи в різкому контрасті з палашами в руках в іншому місці.

Вам не потрібно традиційний 'повільний вхід-швидкий вихід підходу до кутів, які ви зазвичай використовуєте у звичайній гранд турер набагато більшу вагу і з двигуном попереду водія. Ви можете все ще нести колосальну швидкість в ГТ, і у малоймовірному випадку ви виявите себе необхідності replot курс на середині повороту, можна повертати машину миттєво правою ногою в поодинці, або з вишуканим і раніше-гідравлічним керуванням, таким чином, що б просто не бути можливості вагоміші, менше поворотлива Астон або Бентлі.

Дійсно, якщо ви шукайте тих товарів, які ви б шукати у суперкар і що першим бути принесеним у жертву звичайних великого tourers (зчеплення, врівноваженість, відчуваю, тяги і т. д.), Ви знайдете в повному складі живі і здорові всередині елегантною подовженої форми ГТ. Були його зустріти будь-кого з її показну суперників на широкій і порожній дорозі, Макларен буде їздити з уваги з швидкістю ніяково.

Чи повинен я купити один?

Що приводить мене до висновку, що єдиною серйозною проблемою цього автомобіля є його ім'я. Незважаючи на все, що багажне відділення і тонке їздити виступив його о-о-дуже розумна підвіска, ГТ виглядає, відчувається і їде як суперкар, хоча це іноді легко жити і використовувати.

Насправді, хоча я не думаю, що він збирається спокусити багатьох власників Бентлі, Макларен ті клієнти, які сказали, що їм потрібен ще більш розкішним, практичним і зручним 570GT, швидше за все, будуть у захваті від ГТ; McLaren не тільки слухала, що вони говорили, але і діяли відповідно. Крім того, люди в ринку для автомобіля, як в цілому визначається як 720s категорії, але за значно нижчою ціною можуть спокусити.

Макларен тепер обов'язково чекати, поки він не має зворотного зв'язку на GT, перш ніж будувати інший, що сидить більш комфортно в рамках цього визначення. Чутки про 2+2 Макларен рости сильніше з кожним днем, і я підозрюю, що це та машина і не це буде перший Макларена справжню gt. У той же час, забути ім'я і зосередитися на надзвичайно здібний і симпатичний автомобіль під. Це було б набагато більш точним назвати його прагматичним Макларен суперкар, але, боюся, дещо менше чіпляє...

Специфікація Макларен ГТ

Де Ніцца, Франція ціна ?163,000 на продаж зараз двигун 8cyls, 3994cc, твін-турбо, бензиновий Потужність 612bhp на 7500rpm крутний момент 465lb футів на 5500об / хв коробка передач 7-СПД з подвійним зчепленням автоматична Споряджена маса 1530kg максимальна швидкість 203mph 0-62 миль в годину 3.2 сек Витрата палива 23.7 миль на галон (ВПИМ) СО2 270 г/м малої вантажопідйомності (ВПИМ) суперники Астон Мартін DB11, Бентлі Континенталь ГТ

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.