Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Завжди У5 коментар 2019


Опубликованно 24.09.2019 11:35

Завжди У5 коментар 2019

Що це?

У У5-середньорозмірний електричний кросовер від китайські старт-ап компанії завжди.

Він надійде в продаж у Європі навесні наступного року і повинен прибути у Великобританії в кінці 2020 року, за ціною близько ?27,000. Він має за загальним визнанням більш оптимістичними NEDC в діапазоні 313 км; діапазон ВПИМ, яку ще належить створити, буде істотно менше. Принаймні, 200 миль необхідно для того, щоб бути конкурентоспроможними.

У У5 за 65kWh батареї звучить розумно, проте, і його можна поповнювати від порожнього до 80% 44 хвилини, використовуючи 50 кВт постійного струму швидке зарядний пристрій.

Не unalluring набір статистичних даних, те, що спонукало", які завжди?" питання, відповіддю на який є фінансуються з приватних джерел, китайських автомобілів компанії, засновників і ключових керівників в основному екс-Фольксваген-Перший автомобільний завод і екс-Ауді Китай, плюс колишній ГМ Європа дизайнер Кен Окуяма і важких нападників зі штучного інтелекту в промисловості. Завжди планує бути великий на зв'язок і інтелектуальні системи допомоги водієві.

Автомобіль, який ви бачите тут є pre-продукції У5, один з пари, який був вигнаний з Сіань в Китаї до Франкфурта в Німеччині, перші вироби штампування, зварювання, фарбування і остаточного складання заводи, які вже побудовані з обсягом інвестицій понад 1 млрд. фунтів стерлінгів на сьогоднішній день. В сумбурі постачальники беруть участь в тому числі і Бош (який розробив шасі), Ліра та багато інших добре відомі. На що це схоже?

Серед більш звичні функції У5 - чи не має – це відсутність кнопки стартера. Замість цього, живлення досягається за рахунок розблокування і скелелазіння в силу того, що спалахує смартфона-імітуючи зігнутими скла комбінації приладів і пристойного розміру екрані інформаційно-розважальної системи, при натисканні на педаль гальма виконує обов'язки кнопку Пуск і поворотна ручка використовується для вибору передач.

Крок є трохи крутий, якщо ви обережні з дроселем, і прискорення твердого тіла, а не запальним. Калібрування дросельної заслінки повинен працювати, насправді; оперення педалі без стрибків, це трохи важко, або дуже важко, коли ви знаходитесь в режимі максимальної регенерації, що деякі знайдуть дуже уривчасто для комфорту. Рівні регенерації та еко-режим називаються через екран, а не зручні весла – ще одна перешкода, щоб погратися з настройками.

У У5-це трохи більше, ніж в середньому C-сегмента хетчбек (думаю Volkswagen Т-Roc та Арона місце), чиї особливості компактний електричний двигун забезпечує 188bhp і 232lb фут обертального моменту. Цього достатньо, щоб результат 0-62 миль в годину за 9.0 сек, а максимальна швидкість обмежена 99mph в інтересах збереження, якщо не німецький autobahnists. Це не scintillatingly швидко, але досить жвава, щоб грати роль універсалу сім'ї це доля сучасного середнього розміру позашляховик.

Прогрес, в цілому, цілком цивілізований, із вітру і дорожнього шуму рідко нав'язливим, принаймні в Німеччині ртуть-рівних доріг. Подвывание мотора іноді проникає, інструмент-як влади, хоча. Ті ж дороги, зроблені оцінки їздити практично неможливо, хоча він відчуває себе добре збалансовано, в той час як серія швидких, плавних вигинів з упевненістю можна вирішити, завдяки досить точне рульове управління. Інші плюси включають в себе гідного місця спереду і рівнів лімузин в тилу, разом з середн розміри багажника. Задні сидіння складаються, але, звичайно, не плоский.

Основним недоліком, крім середнячок продуктивність, якість інтер'єру. У dashtop м'який-відчуваєш, як верхи на двері, але загорнуті в шкіри, що може легко зійти за пластик. Є багато дешеві plastiminium, теж двері тягне включений, в той час як фортепіано чорний консоль центр в нашій машині вже подивилася і дивне відсутність бардачка (це буде кліп на аксесуар) робить більш низька панель виглядає несерйозно. Чи повинен я купити один?

Є багато невідомих тут, з пропозицією і ціною є одним із найістотніших і цифри, які могли б падіння рейтингу У5 нижче трьох зірок. Насправді, завжди планує запропонувати У5 тільки через схему лізингу, так це щомісячна плата, яка буде мати вирішальне значення – як прийнятність тільки купити онлайн, з технічне обслуговування і ремонт проводиться через придорожню допомогу.

Сам У5, звичайно, не без звернутися за найкращими цінами, особливостей його тишу, простір і вишуканість своєї інформаційно-розважальної системи. І якщо якість деяких матеріалів обробки може бути покращено, його привабливість буде посилюватися.

Специфікація У5 завжди

Де Франкфурт, Німеччина Ціна ?27,000 (Ест) на продаж 2021 двигуна з постійними магнітами електродвигун потужність 188bhp крутний момент 232lb фут коробка передач один-ступінчаста автоматична Споряджена маса уточнюється максимальна швидкість 99mph 0-62 миль в годину 9.0 сек діапазон ТПГ СО2 0 г/км суперників Кіа е-Ніро, Хундай Кона електричний, мг ЗС ЕВ

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.