Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Ауді Q7 60 TSFIe коментар Кватро 2019


Опубликованно 05.10.2019 02:55

Ауді Q7 60 TSFIe коментар Кватро 2019

Що це?

Поточна модель структури номенклатури Ауді є беззаперечна логіка, але результат може бути деяка ваговитість, як з В7 60 TFSIe Кватро. Але це трохи незграбним звалище букв і цифр додається до моделі, яка виявиться набагато більш гладкими і більш витончені.

Попередній Q7 було запропоновано Plug-в гібридних (PHEV) форма з 2,0-літровим бензиновим двигуном і (З Е-трон брендування) 3,0-літровий дизель V6 у гібридної трансмісії. Давши моделі рестайлінгу на початку цього року, компанія Audi угробив обидві ці групи і єдина модель, плагін тепер буде будуватися навколо 335bhp 3.0-літровий турбований бензиновий двигун V6. В парі з 126bhp електродвигун, він має комбінований вихід системи 443bhp і 516lb футів.

Одиниця також використовується в суміжних Порше Cayenne і Panamera і Bentley Bentayga може гібрид, а також буде встановлено кілька різних налаштуватися на майбутній Ауді А8 л 60 тип палива: е Кватро.

Як позначення Кватро передбачає, потужність передається через всі чотири колеса, з диференціалом центру розподілу крутного моменту між осями. Електродвигун живиться від 17.3 кВт / ч батареї, і хоча економія палива і викидів цифри поки що не підтверджені, Ауді стверджує, що пропонує движок-безкоштовний накатом до 112mph і буде ВПИМ-сертифікований електрично-єдиний діапазон більш ніж на 25 миль. На що це схоже?

В електричному режимі, в В7 ковзає разом з помітним спокійний за машину зі свого чималої ваги, практично безшумною електродвигунів, відповідних В7 взагалі їздити вишуканість і комфорт.

Перехід з електричного на бензиновий Потужність ледь вловимі. Насправді, найбільш ранній сигнал Q7 може запропонувати точка змінний опір на педалі газу на швидкості, при якій двигун буде удар. Він вимагає від водія збільшити тиск на педаль, щоб запустити двигун і служить для того, щоб залишилися в електричному режимі легше.

Педаль акселератора зворотного зв'язку є відмінною особливістю водіння В7 електромережі. Прогностичної ефективності Audi Assist використовує датчики для моніторингу рельєфу, дорожніх і інших машин, відправивши зворотний зв'язок на педалі, припускаючи, що, коли, щоб полегшити для оптимального управління енергоспоживанням – наприклад, заохочуючи вас накатом до межі швидкість, прямуючи в містах.

Обидві системи добре працюють на практиці, але таке враження іноді почуття пиляла на своїй машині і що він відчуває себе трохи розумніші, ніж ви, коли справа доходить до використання енергії.

Подібні побоювання зникають, змінившись шумом 3.0 V6 двигун, коли ви виберіть динамічний режим і вирішили дослідити верхів'я 443bhp трансмісії. Це підрозділ, здатний верткий, потужний прогрес, і навіть на швидкості, В7 дивно верткий і легкий в управлінні.

Залишається, звичайно, досить великий позашляховик, але поки ніякі Ауді технологій може перетворити його на справді динамічному водінні машини, це точно не сутулитися. Так само, як і з іншими версіями В7 ми пробували, цей автомобіль є щасливим навіювати вздовж випромінює спокій і комфорт. І на що розраховувати, плагін трансмісії забезпечує – з двома застереженнями.

Чи повинен я купити один?

Перший полягає в тому, що простір, необхідний для батареї означає, що, як і раніше, на російському авторинку модель доступна тільки з п'ятьма посадковими місцями, так що якщо видавлювання сім чоловік в джип має важливе значення для вас, ви повинні дивитися на регулярній Q7 або в іншому місці.

Другий нюанс полягає в тому, що відсутність остаточної ціною і викидів і економії палива роблять неможливим для оцінки фінансових аспектів.

Але якщо з'ясується, що суми не складаються, на В7 ЦФИ е quattro є дуже гарним вибором в якості розкішного позашляховика.

Специфікація Ауді Q7 Кватро 60 TSFIe

Де Мюнхен, Німеччина Ціна ?66,500 (Ест) на продаж грудні двигуна V6 двигуном 2995cc, турбований бензиновий, плюс електричний мотор потужність 443bhp (комбінований), 335bhp (двигун), 126bhp (двигуна) крутний момент 516lb футів (змішаний цикл) коробка передач 8-СПД автоматична Споряджена маса уточнюється максимальна швидкість ТПГ 0-62 миль в годину ТПГ економії палива не ВПИМ відомості СО2 не ВПИМ даних суперників BMW X5 xDrive30d, Мерседес-Бенц де 350d фотокамери

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.