Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Порше Макан Турбо огляд 2019


Опубликованно 16.10.2019 01:40

Порше Макан Турбо огляд 2019

Що це?

Це довгоочікуваний, топ-оф-діапазоні Турбо версії Макана. Та все Macans у турбо двигунів, але як новий електротязі Taycan, великий Т-турбо значок тепер позначає рівень продуктивності, а не під капотом махінацій.

Тепер, Porsche був змушений краплинного потоку нової моделі Macan, поєднання популярності позашляховиків в автосалонах і тягот виходу ВПИМ розтяжку навіть Штутгарта поруч з невичерпними ресурсами. В результаті це тільки зараз, майже через 12 місяців після рестайлінгова Макан дебютував, що ми, нарешті, бачимо це Турбо флагмана. Тому найшвидший і традиційно спортивний спортивних утиліти фірми засобами варто чекати?

Ну Порше звичайно пішов трохи далі з оновленням Турбо, ніж інші версії. Є наприклад новий двигун, старий 3,6-літровий V6 бути угроблена на користь скорочених ще більш потужний 2,9-літровий. З парою гарячих V-подібний турбо (на кшталт тих, що, для більш швидкого відповіді, примоститися на верхній частині двигуна між блоками циліндрів) забезпечує 434bhp, що на 40bhp, і бухая 406lb фут крутного моменту при 1800 оборотів в хвилину. Випускний колектор інтегрований у глав обіцяють знизити вагу і збільшити ефективність, а нові динамічні опори двигуна прагнемо обмежити одиниць руху при різких поворотах, підвищення маневреності і точності рульового управління і швидкості. На що це схоже?

На ходу, Турбо дуже знайоме. Для початку, крім великих 10.9-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи і деякі нові матеріали інтер'єр практично ідентичний. Для позашляховика ви можете сидіти дуже низько завдяки широкому діапазону регулювання сидінь, в той час як трьох-спицеве рульове точно так само, як той, який ви отримаєте в 911. Як і слід було очікувати, все має першокласний зовнішній вигляд, хоча незграбним цифрові дисплеї для контролю клімату є нагадуванням про серце, яке б'ється під новий одяг.

Навіть новий движок звучить і відчуває себе подібно тому, що вона замінює, забезпечуючи легке, швидке прискорення, але в той же злегка безхарактерний спосіб. Додатковий спортивний вихлоп додає далекий баритон і деякі тріщини і соз, але поєднання близько плоскої кривої крутного моменту, плавний семиступінчастою PDK і приголомшливий повний привод тягових засобів навіть різкому прискоренні відчуває себе менш драматично, ніж цифри (0-62 миль в годину за 4,5 секунди, або 4,3 секунди зі Спорт Хроно) пропоную. На V8 Mercedes-AMG в комплектації GLC 63 вибиває його в трикутному капелюсі за шуму і драми, в той час як в частині сировини і відверта темпами Турбо не має вирішального переваги в продуктивності порівняно з, як ви б сподіватися.

Раніше, як коли-небудь здібностей Порше в кутах залишити закрутилася голова. Така автомобіля можливість замаскувати його висота і огрядний 1,945 кг споряджена маса, що, якщо сер Ісаак Ньютон був навколо сьогодні після швидкого вибуху в турбо б його гортали сторінки його початку і судорожно перевіряючи всі свої розрахунки про закони руху.

Точка з коротким носом у кут і ви відкриєте для себе багато укусу від передньої осі, а Макан обертається швидко і пручається рол з чавунною рішення, допомагаючи машині на косу від входу до апекса і на виході з надприродною зчеплення і врівноваженість. Маневреність ще більш посилюється крутний момент фішка заднього диференціала, що дозволяє отримати на навантаженні раніше при зносі зовнішнього заднього колеса, щоб ви, вказуючи пряміше рано. І звичайно, є типові Порше вага і точність управління, що робить його більш захоплюючий, ніж будь-який інший автомобіль у своєму роді, в той час як навіть стандартні гальма невпинно тягнути Макан вниз з великою швидкістю. Чи повинен я купити один?

Якщо ви хочете позашляховик, який добре їздити в якості спортивного седана, то Макан ще вибір за замовчуванням. Це вміння, здавалося б, пролити 50 відсотків від його маси та висоти, коли хочеш підчепити його через серію поворотів майже не піддається ніякому розумному поясненню - це автомобіль, який йде вгору за законами фізики і тягне його штани вниз. Насправді це практичний, легкий і зручний - вузлуватий низькій швидкості скакати в сторону - це вишенька на торті.

Однак, у той час як Turbo-найшвидша версія на папері, в реальному світі це не зовсім так складно, як ви очікуєте, поки, що В6 не вистачає характеру. Це все-таки геніальна штука, але стандартна і S версій обслуговувати до тієї ж піднесеної динаміки і, у випадку з не набагато повільніше в реальному світі.

Специфікація Porsche Макан Турбо

Де Штутгарт, Німеччина Ціна ?68,530 на продаж зараз двигун V6 двигуном 2894cc, твін-турбований бензиновий Потужність 434bhp на 5700-6600rpm крутний момент 406lb футів в 1800-5600rpm коробка передач семиступінчаста з подвійним зчепленням автоматична Споряджена маса 1945kg максимальна швидкість 168mph 0-62 миль в годину 4.5 секунд економії палива 28.8 миль на галон СО2 224g/км суперників Ауді SQ5, Альфа Ромео Стельвіо і QV, Мерседес-АМГ комплектації GLC 63



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.