Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Шевроле Корвет Стінгрей коментар 2019


Опубликованно 17.10.2019 00:20

Шевроле Корвет Стінгрей коментар 2019

Що це?

Нове, восьме покоління Шевроле Корвет забезпечує вражаючу статистику. Але немає нічого більш чудового, ніж один зі знаком долара попереду.

Переконати американського торговця на продаж базового автомобіля в офіційному списку МРСП ціною - навряд чи за кілька місяців - і це буде коштувати всього 59,995$. Це середньомоторний 490 л. с. Спорткар з продуктивністю, яка отримує це близько до суперкара території. Торгуватися це використовується термін, але важко придумати кращого способу, щоб описати С8.

Звичайно, немає ніяких шансів, що будь-корвет-небудь офіційно дістатися до Великобританії з прямою стерлінгового еквівалент, що цінник; в даний час переклад для близько ?49,000. Контекст-це все тут, а в Штатах це означає, що початкового рівня С8-це дешевше, ніж базова 60,250 $718 Порше Бокстер.

Навіть вибравши самий шикарний доступний 3LT оббивка пакет за $71,495 і додавши $5000 Z51 продуктивність пакету (який приносить спортивний вихлоп, диференціал підвищеного тертя, збільшені гальма, модернізовані аеро і Мішлен пілот Спорт 4 шини замість стандартних всі сезони) і додавання адаптивні амортизатори за $1895 досі приносить в повністю навантаженому "корветом", за менш ніж $81,950 Порше плата за unoptioned Кайманових GTS кінці. На що це схоже?

Перші враження позитивні, новий Corvette, дивлячись розумні і добре закінчив, його кабіна відсутній сильний аромат смоли і дешевого пластику, який відрізняється своїми попередниками. Машину я поїхав в Мічиган був топ-специфікацій 3LT, з майже кожен легко торкнувся не скляні поверхні в салоні з алькантари, шкіри або вуглеволокна.

Ергономіка не зовсім вдалий, довгий ряд перемикачів на опалення і вентиляцію між передніми сидіннями важко побачити і сидіння водія встановлено вище, ніж пасажира; навіть в самому нижньому положенні занадто високо. Запас теж обмежений для високих водіїв хоча - іншої торгової марки корвет - С8 залишається тарга з ліфтом на панелі даху. (Повний кабріолет буде пропонуватися пізніше.) Рульове колесо є, ймовірно, квадратне встановлений на будь-який автомобіль з Остін Алегро і отримати прискіпується не по дорозі - довгі панелі і невеликим кутом вітрового скла, вирвало безліч відволікаючих відбиттів.

Такі образи роблять дуже скромний купи рядом значних переваг корвета; це дуже приємна машина. Рішення ГМ дотримуватися штовхача V8 для початкового рівня автомобіля підтверджується за пару хвилин, а короткий технічної складності він ефективний, охоче і надзвичайно привабливий. Незважаючи на переїзд, рівень шуму дійсно дещо впали, С8, маючи набагато менше низькочастотного гула попередні Веттес. Відгук на газ миттєвий, середній захоплюється і хоча двигун розкручується до 6600rpm, це звучить краще, в безпосередній близькості від його обмежувач, ніж деякі пошер альтернативи робити сотні або навіть тисячі обертів вище. Чи повинен я купити один?

При цьому є можливість зобразити цей корвет як уцінений суперкар, це дійсно не так. У той час як установки двигуна переключився, головне завдання С8 є таким же, як його предки: потужний спорткар, який поєднує в собі неперевершену Банг-ТБ-бак з респектабельної практичності. У ньому немає динамічного фокуса або технічної витонченості справжнім суперкаром, але і не дуже хочу бути одна.

Це також повільний варіант С8, з швидше версії з новим турбованим накладні розподільного вала двигуна і гібрид, який зробить щось близьке до 1000hp. Вони будуть краще здатні вбити дуже великих гігантів.

ГМ сказав, що корвет буде в кінцевому підсумку бути запропонована праворульном; велике питання, чи буде він намагатися з міжнародних продажів, ніж попередні половинчасті зусилля.

Шевроле Корвет Стінгрей специфікація (С8)

Де штат Мічиган, США ціна $59,995 (базова) $85,710 (3LT, 1LE, як перевірено) в продажу березня 2020 двигун 6162cc, V8 бензиновий Потужність 495bhp на 6450rpm (з спортивної вихлопної) крутний момент 465lb футів в 5150rpm коробка передач 8-СПД з подвійним зчепленням автоматична Споряджена маса 1527kg максимальна швидкість ТПГ 0-62 миль в годину ТПГ економії палива ТВС СО2 ТПГ суперники Порше 911, Макларен програвач 540C

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.