Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Фольксваген Т-РПЦ Р 2019 коментар


Опубликованно 20.10.2019 15:40

Фольксваген Т-РПЦ Р 2019 коментар

Що це?

Це не часто, що Golf R має компанію, але це досить влучне, що новий член вищої метою високопродуктивних Фольксваген сім'я має форму позашляховика. Це Т-Смг Р а до неї приєднується любить на Audi SQ2, Купру АТЕКе і BMW Х2 M35i в постійно розширюється сфері виконання кросовера.

Як його SQ2 і родичів АТЕКе (не кажучи вже про Гольф Р), Т-Р РПЦ базується на архітектурі Фольксвагена MQB і використовуються тепер повсюдно EA888 з турбонаддувом 2,0-літровий чотирьох-циліндровий двигун. Він розвиває ті ж 296bhp і 295lb футів, а в її кузени і все це розгортається через сім-ступінчаста з подвійним зчепленням коробкою передач і муфтою Haldex на основі системи приводу на чотири колеса.

Новий алюмінієвий підрамник сприяє набагато більш спортивну підвіску калібрування і форсованим 17 дюймів продуктивність гальм, які не є обов'язковими на гольф Р кинуті в якості стандарту. На відміну від SQ2, адаптивні амортизатори доступні в якості опції ?695, в той час як Akrapovic вихлопних газів також може бути вказана за додаткову ?3000. Наш тестовий автомобіль мав обидва, а також 19 дюймів 'Преторії' легкосплавні диски і 8.0 в системі ділових ЗМІ інформаційно-розважальної системи, які є стандартними поміститися на УК-виробника автомобілів.

На що це схоже?

На перевантажених міських дорогах, Т-РПЦ спортивних домагань досить добре замасковані, але все ще довгий шлях від непомітною. З заслінкою їх на півдорозі, вертикальні рухи тіла, щільно тримали в узді за купини, нерівності та лежачі поліцейські, але не до такої крайньої міри, що стиснення сили вітер, з ваших легенів. Т-РПЦ це трохи більш поступливою в комфортному режимі, хоча, здається, немає ніякої можливості уникнути часто сварилися голосно бухающей підвіски, а колеса проходять більш дрібні вибоїни і компенсатори. Це, звичайно, більш придатним для життя з чим SQ2 або Х2 M35i, хоча.

Пробивши хороший і полуденного руху, ми починаємо жорсткий зарядити технічного гірських дорогах, які ведуть до Коль-де-Ванс. Все в режимі гонки, Т-Р РПЦ доводить звірячому ефективний. Тенденція коробка передач DSG, щоб бути спійманим зводиться до мінімуму, а EA888 двигун в якості важкого удару, як ніколи. Найбільше, правда, це рівень поперечного зчеплення Т-РПЦ, здатні генерувати, що більшість вразити.

Його куточки неймовірно нейтрально, з його 4Motion чотири колеса здатні ефективно повністю усуваючи недостатню обертальність. Поверніть дивно виважений, точний кермо і передній кінець укуси в бік вершини важко, до заднього кінця копається в рогатка з іншого кінця. Яких-небудь значущих звиваються стегна клінічно хореографія з його поворотах рутини, але завзятість, з яким він чіпляється за асфальт подала апеляційну скаргу, яка у всіх своя. І хоча ти в курсі підвищеного рівня крену кузова через швидкі розмашисті вигини, це не так гостро, як відволікати увагу від інакше дуже приємний процес водіння цього автомобіля швидкий на дорозі.

Що сказала, сама середовище водіння нехай трохи вниз. Жорсткий інтер'єр пластмас, які прийнятні в молодших класів версіях Т-РПЦ відчувати себе сірим і недоречним в ?модель продуктивність 38,450. У Х2 M35i відчуває себе набагато краще в цьому відношенні, як і SQ2 - нехай і в меншому ступені.

Хоча практичність-це добре. Є достатньо місця для високих пасажирів, щоб сидіти в розумний комфорт у другому ряду, а 392-літровий багажник покращує Ауді (355 літрів), якщо не БМВ (470 літрів).

Чи повинен я купити один?

На підставі нашого короткого тест-драйву у Франції, здається, справедливо зробити висновок, що, як загального пакету, Т-РПЦ козирі Р і SQ2 і Х2 M35i.

У Великобританії диск стане лакмусовим папірцем, але це VW, здається, їздити значно краще, на його адаптивні амортизатори, ніж Audi і BMW суперників, і це дає даром для чистого крос-кантрі темпі або заручин. Не побоюся цього слова: це може бути навіть перший раз, коли прислів'я 'просто купити Гольф R замість' не застосовується.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.