Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Лексус RX 450h у Ф Спорт огляд 2019


Опубликованно 24.10.2019 16:15

Лексус RX 450h у Ф Спорт огляд 2019

Що це?

Горезвісний аутсайдера великий сегмент розкішних позашляховиків в Європі. У минулому році, продажі Лексус RX були лише чверть з цих двох основних суперників БМВ Х5 і Вольво ХС90. Але це зовсім інша історія в США, де RX є топ-сегмента, продаючи більш ніж подвоїти суму свого найближчого конкурента, Мерседес де. Все у всьому, то, RX важливіше для Lexus, що становить п'яту частину світових продажів.

Модель давно є піонером гібридних технологій у великому ринку позашляховиків, які були продані з гібридною силовою з 2005 року. Що, поряд з химерний стиль, допускається RX, щоб зробити свій слід. Тепер, чотири роки в четверте покоління RX, настав час для Лексус в свою гру, не в останню чергу тому, що більшість її суперників зараз пропонують електрифікований варіант.

Що нового? Нормальні, тонкі зміни стилю, включаючи перероблений передній і задній бампери, змінена компоновка вихлопної труби, призначені, щоб дати йому спортивний спосіб плюс оновлення решітка для приведення його у відповідність з новими UX та Ес.

Лексус переглянула підвіска налаштування в спробі поліпшити керованість, збільшити використання високоміцних клеїв всій шасі і встановити жорсткіші стабілізатори поперечної стійкості, щоб підвищити жорсткість кузова, плюс є безліч технологій, включаючи можливість використовувати Android Авто і Apple, CarPlay від. На що це схоже?

Точно так само Lexus, призначених найбільш помітна різниця у порівнянні з його попередником є покращена обробка це оновлений RX. Це все одно, неминуче, важкий позашляховик не вистачає продуктивності, по своїй суті, але вона рухається з більшою витонченістю, ніж раніше, особливо навколо кутів. Його почуття керма теж помітно більш лінійні, дає більше задоволення і напрямок по сільських дорогах або по місту. П'ять режимів руху, здається, перебір для цього типу автомобілів, але спорт S-Це солодке місце для водіння на правильному шляху.

Це не означає, що RX тепер нарівні з Х5 або ХС90 на передні динаміки, а також не повинні бути. Лексус завжди був у центрі уваги комфорт, і ніде не здається, що тут більш доречним, ніж у розкоші, великий позашляховик. Комфорт є переконливим на цій переглянутої моделі, завдяки нової адаптивної змінної підвіски (стандарт на наші F Спорт-комплектаціях автомобіля), нові амортизатори і активні поворотах Assist, яка допомагає придушити недостатньої обертальності в поворотах і сприяє більш приємне рульове управління теж.

Продуктивність, досягнення еталона 0-62 миль в годину спринт за 7,7 с, достатньо, хоча заважає безперервно мінлива передача. Спробуйте встати у жваво швидкість, і напружуючи гарчання варіатор не можу допомогти, але розхолодити ентузіазм.

На нашому тестовому маршруті, були кілька разів, коли в RX в режимі EV, але, як завжди, ці гібриди краще всього працюють повзати навколо міських розкинувся, під час якого ви могли б досягти кілька км лише на електричному двигуні. Лексус, однак, стверджує, що випадків використання його гібриди є більш широкими, ніж це. Він біг жучок на одній з ділянок тестового маршруту, на якому автомобіль проїхав 41 км з середньою швидкістю 33mph, і виявили, що RX був в електричному режимі 32% довжини і 40% від загального часу.

В шикарний інтер'єр практично не змінився, за винятком двох особливостей: новий сенсорний екран розташований ближче до водія і краще графіка, ніж раніше, в той час як контролер гіперактивний був змінений на трекпад, який легше контролювати. Дизайн центральної консолі залишається на складну сторону і доповнюється, комічно, від програвача компакт-дисків, але це в стороні, це зараз найбільш важливі особливості його суперників, у тому числі підключення Еппл CarPlay і голосового управління.

Volvo і систем БМВ є більш інтуїтивним і красивіше – але інтер'єр RX це досить розкішний, щоб зацікавити потенційних покупців. Чи повинен я купити один?

У порівнянні з більш потужним двигуном Twin ХС90 Plug-в гібридних, в RX є вигідною з точки зору Прайса, хоча ближче зателефонувати, якщо врахувати викиди CO2 та оподаткування переваги гібридних автомобілів Lexus за більш традиційні гібридні установки. Допомога в натуральній формі оподаткування для Volvo в даний час складає 19%, тоді як у RX становить 30%.

В RX, так як він завжди був, залишається зліва-поле альтернативою для тих, хто віддає перевагу цікаві укладання над німецькими привабливості бренду. Це не наш вибір, але врожай це останнє оновлення приносить його ближче, ніж коли-небудь до своїх опонентів, спираючись на чудовий комфорт, хороше обладнання і солідною динамікою.

Технічна характеристика Лексус РХ Ф Спорт

Де Ібіца ціною ?55,205 на продаж зараз двигун 6 cyls, 3456cc, бензин, плюс два електромотори потужністю 308bhp крутний момент на коробку передач варіатор Споряджена маса 2100kg , максимальна швидкість 124 миль 0-62 миль в годину 7.7 сек Витрата палива 35.3-35.7 миль на галон викиди CO2 172 г/км суперників Вольво ХС90, БМВ Х5, Мерседес-Бенц де

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.