Лексус RX 450h у Ф Спорт огляд 2019
Опубликованно 24.10.2019 16:15
Що це?
Горезвісний аутсайдера великий сегмент розкішних позашляховиків в Європі. У минулому році, продажі Лексус RX були лише чверть з цих двох основних суперників БМВ Х5 і Вольво ХС90. Але це зовсім інша історія в США, де RX є топ-сегмента, продаючи більш ніж подвоїти суму свого найближчого конкурента, Мерседес де. Все у всьому, то, RX важливіше для Lexus, що становить п'яту частину світових продажів.
Модель давно є піонером гібридних технологій у великому ринку позашляховиків, які були продані з гібридною силовою з 2005 року. Що, поряд з химерний стиль, допускається RX, щоб зробити свій слід. Тепер, чотири роки в четверте покоління RX, настав час для Лексус в свою гру, не в останню чергу тому, що більшість її суперників зараз пропонують електрифікований варіант.
Що нового? Нормальні, тонкі зміни стилю, включаючи перероблений передній і задній бампери, змінена компоновка вихлопної труби, призначені, щоб дати йому спортивний спосіб плюс оновлення решітка для приведення його у відповідність з новими UX та Ес.
Лексус переглянула підвіска налаштування в спробі поліпшити керованість, збільшити використання високоміцних клеїв всій шасі і встановити жорсткіші стабілізатори поперечної стійкості, щоб підвищити жорсткість кузова, плюс є безліч технологій, включаючи можливість використовувати Android Авто і Apple, CarPlay від. На що це схоже?
Точно так само Lexus, призначених найбільш помітна різниця у порівнянні з його попередником є покращена обробка це оновлений RX. Це все одно, неминуче, важкий позашляховик не вистачає продуктивності, по своїй суті, але вона рухається з більшою витонченістю, ніж раніше, особливо навколо кутів. Його почуття керма теж помітно більш лінійні, дає більше задоволення і напрямок по сільських дорогах або по місту. П'ять режимів руху, здається, перебір для цього типу автомобілів, але спорт S-Це солодке місце для водіння на правильному шляху.
Це не означає, що RX тепер нарівні з Х5 або ХС90 на передні динаміки, а також не повинні бути. Лексус завжди був у центрі уваги комфорт, і ніде не здається, що тут більш доречним, ніж у розкоші, великий позашляховик. Комфорт є переконливим на цій переглянутої моделі, завдяки нової адаптивної змінної підвіски (стандарт на наші F Спорт-комплектаціях автомобіля), нові амортизатори і активні поворотах Assist, яка допомагає придушити недостатньої обертальності в поворотах і сприяє більш приємне рульове управління теж.
Продуктивність, досягнення еталона 0-62 миль в годину спринт за 7,7 с, достатньо, хоча заважає безперервно мінлива передача. Спробуйте встати у жваво швидкість, і напружуючи гарчання варіатор не можу допомогти, але розхолодити ентузіазм.
На нашому тестовому маршруті, були кілька разів, коли в RX в режимі EV, але, як завжди, ці гібриди краще всього працюють повзати навколо міських розкинувся, під час якого ви могли б досягти кілька км лише на електричному двигуні. Лексус, однак, стверджує, що випадків використання його гібриди є більш широкими, ніж це. Він біг жучок на одній з ділянок тестового маршруту, на якому автомобіль проїхав 41 км з середньою швидкістю 33mph, і виявили, що RX був в електричному режимі 32% довжини і 40% від загального часу.
В шикарний інтер'єр практично не змінився, за винятком двох особливостей: новий сенсорний екран розташований ближче до водія і краще графіка, ніж раніше, в той час як контролер гіперактивний був змінений на трекпад, який легше контролювати. Дизайн центральної консолі залишається на складну сторону і доповнюється, комічно, від програвача компакт-дисків, але це в стороні, це зараз найбільш важливі особливості його суперників, у тому числі підключення Еппл CarPlay і голосового управління.
Volvo і систем БМВ є більш інтуїтивним і красивіше – але інтер'єр RX це досить розкішний, щоб зацікавити потенційних покупців. Чи повинен я купити один?
У порівнянні з більш потужним двигуном Twin ХС90 Plug-в гібридних, в RX є вигідною з точки зору Прайса, хоча ближче зателефонувати, якщо врахувати викиди CO2 та оподаткування переваги гібридних автомобілів Lexus за більш традиційні гібридні установки. Допомога в натуральній формі оподаткування для Volvo в даний час складає 19%, тоді як у RX становить 30%.
В RX, так як він завжди був, залишається зліва-поле альтернативою для тих, хто віддає перевагу цікаві укладання над німецькими привабливості бренду. Це не наш вибір, але врожай це останнє оновлення приносить його ближче, ніж коли-небудь до своїх опонентів, спираючись на чудовий комфорт, хороше обладнання і солідною динамікою.
Технічна характеристика Лексус РХ Ф Спорт
Де Ібіца ціною ?55,205 на продаж зараз двигун 6 cyls, 3456cc, бензин, плюс два електромотори потужністю 308bhp крутний момент на коробку передач варіатор Споряджена маса 2100kg , максимальна швидкість 124 миль 0-62 миль в годину 7.7 сек Витрата палива 35.3-35.7 миль на галон викиди CO2 172 г/км суперників Вольво ХС90, БМВ Х5, Мерседес-Бенц де
Facebook Як Віджет Чірікать
Категория: Обзоры