Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Традиційні акумулятори не підходять для важких позашляховиків


Опубликованно 31.10.2019 03:35

Традиційні акумулятори не підходять для важких позашляховиків

У Jaguar Land Rover пояснили, чому не поспішають переводити свої моделі на «чисту» електротягу.

Компанія Jaguar Land Rover прагне досягти нульового рівня викидів у своїх автомобілів, але при цьому не поспішає переводити модельну лінійку на «чисту» електротягу, обмежуючись випуском підключаються гібридів. Позицію компанії виконавчий директор і головний інженер Jaguar Land Rover Нік Роджерс пояснив журналістам на заході, що відбувся в інженерно-конструкторському центрі JLR в Гайдоне, Великобританія.

У Jaguar Land Rover вважають, що традиційні акумулятори можуть виявитися не самим правильним рішенням для важких позашляховиків з-за великої ваги. До того ж, у таких моделей більше коефіцієнт аеродинамічного опору, що в сукупності з важкої батареєю не дозволить забезпечити достатній запас ходу. На думку Роджерса, для «зеленого» Range Rover кращим варіантом були б водневі паливні елементи. При цьому він додав, що таке «фантастичне» з точки зору заповнення рішення може бути повністю екологічно чистим, тільки в тому випадку, якщо водень навчаться синтезувати з використанням відновлювальної енергії. Звичайний спосіб отримання водневого палива передбачає розщеплення води на водень і кисень з використанням електрики.

У березні цього року новим керівником відділу водневих і паливних елементів JLR призначили Ральфа Клага, який раніше обіймав посаду директора з досліджень в області паливних елементів в компанії Great Wall Motor в Китаї, але поки інформація про будь-які дослідженнях компанії в цій області не з'являлася.

У червні цього року JLR оголосив про співпрацю з BMW, в рамках якого компанії займуться розробкою електрокарів. BMW в свою чергу співпрацює з Toyota, спільно з якою розробляє водневі паливні елементи і в 2021 році приступить до випробуванням парку водневих кросоверів X5 і X7. Як заявляв раніше член ради директорів BMW Group Клаус Фройліх, трансмісія на паливних елементах в 10 разів дорожче, ніж повністю електрична, і зрівнятися в ціні вони зможуть тільки до 2025 року.



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.