Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Ауді А1 Citycarver 2019 коментар


Опубликованно 01.11.2019 12:30

Ауді А1 Citycarver 2019 коментар

Що це?

Це нова версія виконана невеликий автомобіль Ауді, який носить похідно наряд. Позашляховики та їх Бутч виглядає сьогодні в моді, але, стискаючи щось громіздке вулицями міста і витрачати годинник, намагаючись знайти підходяще місце для паркування не за чиїмось стандартам.

Ось чому авантюрний-перегляд версії кишенькового формату А1 має сенс. Для того щоб дати йому остаточний позашляховик дивись, Citycarver отримає пластиковий корпус облицювання навколо колісних арок, передні і задні захисні пластини під бамперами, а також новою передньою решіткою, яка так само шестикутної форми як Audi Q модель.

Він також отримує 50 мм додатковий дорожній просвіт канати для лазіння, але, на жаль, не повним приводом. Є тільки один рівень обробки салону і ви отримаєте на вибір два бензинових двигуна – 1,0-літровий з 114bhp або більш потужний 148bhp 1,5-літровий.

У Citycarver А1 не перший автомобіль, щоб об'єднати переваги невеликого автомобіля з желательностью міцний позашляховик виглядає, правда. Деякі з вас, можливо, пам'ятають 'попереду свого часу' Ровер кмітливі, як щось оригінатора, хоча сучасні альтернативи включають Форд Фієста активний і Kia XCeed. Обидва з них дешевше купувати, ніж А1 Citycarver - так він може виправдати своє преміум ціною? На що це схоже?

По правді кажучи, майже так само, як регулярне А1, і це не погана річ. Провівши багато часу з 114bhp 1.0-літровий бензиновий (під маркою 30 юрист), ми вважаємо, що краще підійде для А1.

Це пробивний двигун, який має досить низький грунт для прискорення до швидкості міста в одну мить, а так само має ніжки для польоту на високих швидкостях без проблем. Автоматична коробка передач встановлена на нашому тестовому Citycarver було дуже мало сумнівів, що деякі інші моделі Audi з автоматичною коробкою передач, коли ви намагаєтеся в поспіху.

А1 Citycarver важить близько 40кг більше, ніж еквівалентний А1, але це не має ніякого помітного впливу на її продуктивність. Ви б важко штовхнув, щоб виявити, що 0-62 миль в годину становить кілька десятих повільніше, ніж звичайний А1 TFSI за 30, тому що різниця менше, ніж час, необхідний для блимати.

Зайвий кліренс не зробив великий різниці на якість їзди, але це позитивно, тому що він вже був серед кращих, поряд з Фольксваген Поло. Всі А1 Citycarvers до щастя пропустіть на міцній підвіски встановлені на моделі S лінії регулярного А1, так що більшість ударів і дорожній травматизм є досить задушив. Більше ударів, таких як лежачі поліцейські, ефективно поглинається додаткової підвіски, роблячи Citycarver більш зручні, ніж міні.

Невеликий недолік додаткових туристичних підвіски Citycarver полягає в тому, що ще є худе тіло в поворотах, ніж у регулярному А1, але все-таки досвідчений і машину в цілому. Ви будете насолоджуватися його чіпкої хватки і точний, пряме кермо, який дозволяє розмістити автомобіль на дорозі з упевненістю. І, хоча рульової передає мало інформації, як саме те, що передні колеса роблять, це, принаймні, достатньо легкий для того, щоб міські маневри дуже легко.

Всередині немає нічого, що говорить тобі, що ти за кермом Citycarver порівняно із звичайною А1, тільки трохи піднятому положенні водіння. Ви також отримаєте такий же чуйний, легкий у використанні інформаційно-розважальна система з сенсорним екраном, як регулярні А1; це набагато краще, ніж система, яку ви знайдете в Форд Фієста активний.

Пасажирського простору хороша за мірками класу, тому, навіть якщо ви більше шести футів заввишки, ви будете вписуватися в передній частині зручно Citycarver. Це не зовсім так, як просторій для високих пасажирів ян спини, але як і раніше пропонує більше місця, ніж міні. Ви також отримуєте завантажувальний це пристойний за формою і розмірами, але що в кінцевому рахунку не може зрівнятися Хонду Джаз за відверту обсяг багажника.

Чи повинен я купити один?

Якщо ви взяли один погляд на знімки і сказав собі: "Я люблю, як це виглядає, ви будете дуже задоволені своєю А1 Citycarver. Це пристойний диск, досить просторою для більшості потреб, розумно зручні і добре побудований інтер'єр.

Проте, з об'єктивної точки зору існує мало реальних благо оболонку тіла, в той час як відсутність quattro чотири колеса робить додатковий дорожній просвіт трохи зайвими. Так що, дійсно, Ви платите близько $ 2000 більше, і не набагато додана можливість. У кінцевому рахунку, активного Фієста краще значення, в той час як Фольксваген Т-РПЦ коштує майже так само, але має більш виражену позицію позашляховика і високе положення водіння.

Боян Маринов

Специфікації Audi А1 Citycarver

Де Гамбург, Німеччина Ціна ?23,580 на продаж зараз двигун 3 cyls в лінію, з турбонаддувом, дизельний Потужність 113bhp при 5000-5500об / хв крутний момент 147lb футів на 2000-3500об / хв коробка передач 7-СПД з подвійним зчепленням автоматична Споряджена маса 1170kg максимальна швидкість 123mph 0-62 миль в годину 9.9 сек Витрата палива 46.3 миль на галон викиди CO2 117г/км суперників Форд Фієста активний, Кіа XCeed

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.