Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Шкода Kamiq 1.0 TSI потужністю 115 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 06.11.2019 11:35

Шкода Kamiq 1.0 TSI потужністю 115 2019 коментар Великобританія

Що це?

Шкода Kamiq є новим членом групи Volkswagen сім'ї маленький позашляховиків, приєднуються любить місце Арона і Фольксваген Т-Хреста в цей фешенебельний куті авторинку.

Як і його родичі, не кажучи вже про Шкода Скеля люк, який фактично те ж саме, але ближче до землі і з іншою особою - у Kamiq заснована на MQB-А0 ВАГ архітектури суперміні. Так що ви отримаєте Макферсон-тип підвіски спереду і торсіонна балка на задній панелі, при невеликій потужності двигуна приводи передніх коліс виключно.

У разі нашого ТОП-виробника тест-сільський автомобіль, двигун питання є 1,0-літровий трьох-пот, який в парі з шестиступінчастою ручною коробкою'. Вона розвивається 114bhp і 148lb футів, і дозволяє Kamiq спринт від 0 до 62 миль на годину неквапливою 9.9 сек.

Це двигун, ми пробували раніше, так що навряд чи нас чекає ніяких сюрпризів, наскільки ефективно він виконує. Але, так що тест-драйв проходив у Франції, це наш перший шанс дати Kamiq правильний шмон назад на рідній землі.

Його Скала-брат був трохи більше, ніж клас норми і прон своєю стандартною, пасивної, підвіска, виявляє іноді осередкове їздити. Це відбувається, як доказ , що групи VW суперміні архітектури може бути розтягнутий досі в плані їзди вишуканість і комфорт платформи можуть запропонувати. Схожі на Скала, Kamiq більше, ніж його сидіння і Volkswagen колег, але конкретно цей Kamiq оснащена Шкоди додатковим спортивним шасі управління, адаптивного демпфування. Це може допомогти уникнути пасток, які хвилювали люк на британських дорогах? На що це схоже?

Дійсно досить невинно, насправді. З амортизаторами в режимі Комфорт, їздити на Kamiq не помилитися на твердій стороні, але це все ще досить м'який, щоб забезпечити певний ступінь гнучкості залишається при русі з швидким, нерівних дорогах. Задній міст може відчувати дотик анімовані часом, особливо на бідних дорожніх покриттів, але не настільки велике, що він відчуває себе неотесане або незручно.

Спортивний режим, очевидно, фірм і робить Шкоду більш реактивної на дорогах країни, але, враховуючи той факт, що Kamiq не по-справжньому спортивний по-справжньому, навряд чи ви знайдете собі спокусу використати його. Все-таки його кути дуже добре; є багато зчеплення на передньому кінці, управління тілом-це добре і рульове управління досить точне, щоб дозволити вам вибрати свою лінію поворотах з упевненістю. Він не відчуває, особливо характерному або захоплюючі на динамічному рівні, але простота використання і стабільність вражають по-своєму, більш розумним способом.

Двигун 1,0-літровий досить щасливий, щоб збивати спокійно у фоновому режимі, але є не переплутування його для чогось іншого, ніж з трьома циліндрами. Не те щоб це критика; його сильно тягне з 2000об / хв, і з задоволенням продовжувати працювати аж до просто соромляться обмежувач. Як і все інше в цій машині шестиступінчаста механічна вражає більше для своєї зручності для користувачів, ніж будь-яке велике тактильне відчуття задоволення, але точний і досить швидко. Педаль вага на місці, так що Го- це дуже легкий автомобіль, щоб рухатися в жвавий рух.

Він відчуває себе міцно побудовані всередині, в той час як додатковий панорамний люк на даху і легше обробкою кольори надають салону приємно легкість. Це тіні м'які на вигляд, можливо, але невід'ємне якість збірки очевидні. Там купа кімнат, теж - особливо у другому ряду. Таллер дорослих навряд чи вдасться знайти далеких поїздках на задніх лавах все, що невибаглива.

Чи повинен я купити один?

В ?21,980 шумок сів у Kamiq досить добре обладнаної, з супутниковою навігацією, круїз-контроль, клімат-контроль і 18 дюймів сплавляє кинули в стандарт, але маса комплекту ви хотіли поставляється як додаткова опція. Наш автомобіль потрапив в ?27,780, і всі додаткові можливості похвалитися, (парктронік, панорамний дах, безключовий доступ і форсованим звукова система) це було тільки дійсно альтернатива 18 дюймів сплавів (?580) нам би забути - стандартні 18С мають шикарний достатньо.

Топ-версії Арона сидіння і VW T-Хреста коштують трохи дорожче, але обидва вони трохи краще озброєні і носити з собою Даш більше в сторону особистості. У Kamiq це Шкода точнісінько, то: розумна, розумно доступний, і дуже практичний, якщо трохи складно по-справжньому любити. Він вальяжно здатний, хоча, і це не повинно залишитися без уваги.

Шкода специфікація Kamiq TSI з 1.0 115 сільрада

Де Суррей, Великобританія Ціна ?21,980 на продаж зараз двигун 3cyls, 999cc, турбо, бензин , потужність 114bhp при 5000-5500об / хв крутний момент 148lb футів на 2000-3500об / хв коробка передач 6-СПД механічна максимальна швидкість 120 миль на годину 0-62 миль в годину 9.9 сек Витрата палива 42.8-47.1 миль на галон викиди CO2 не ВПИМ даних суперників Фольксваген Т-Хреста, сидіння Арона

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.