Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Концепт-карів, які могли б врятувати компанію


Опубликованно 11.11.2019 23:55

Концепт-карів, які могли б врятувати компанію

Слайд з

Автомобільні компанії іноді знайти вихід, коли вже надто пізно.

Вони вводять повороту голови концепт-карів, які обіцяють великі справи, коли не все добре під поверхнею. Ці дослідження дизайн іноді доходять до виробництва і успішно повернути навколо бренду, це в кращому випадку. У гіршому випадку, коли поняття пільги за рік або два до компанії, яка побудувала його йде на спад або вимикається повністю.

Приєднуйтесь до нас, щоб подивитися на деякі з концепт-карів, які могли б врятувати табличка, сегмент або весь бренд.

Міжнародний комбайн розвідник у ІІІ (1979)

Міжнародний комбайн планували третього покоління розвідника в спробі повернути собі корону позашляховик Ford. Званий розвідник додаткового транспортного засобу (SSV) з внутрішньо, розвідник III може приїхали в автосалонах вже в 1981 модельного року найсучасніший дизайн характеризує новий вигляд передньої частини з вертикальною сланці і квадратні ліхтарі, а також фастбек-як лінія даху, є нововведенням в той час.

Позашляховики були дуже затребувані у 1980-х рр. Так, якщо правильно виконати, розвідник III можуть мати дозволені міжнародні-комбайн легкових автомобілів-будівля відділу, щоб вижити достатньо довго, щоб побачити 1990-х років. Керівники відправив проект на горище, коли вони вирішили припинити робити позашляховики для того, щоб зосередитися на вантажівки і сільгосптехніку. Компанії більше немає незалежних, частин його поховали в Санкт-Петербург.

Крайслер – Ламборджині Портофіно (1987)

Крайслер створив концепцію Портофіно в значній мірі, щоб виставляти напоказ свої надбання "Ламборгіні". Повністю функціональний, дизайн дослідження хвалився, два комплекти Ламбо-стилі, дверима, які відкривалися в окремих напрямках і встановлений серединою двигун V8, запозичені з xalapa-enr?quez. Якщо запущений, він би, ймовірно, коштував невелике стан, а приїхав як дорога модель обмеженим тиражем.

Це було б хітом, якщо ми говоримо про фінансову натисніть "Крайслер" взяв би після її розвитку, але "Крайслер", побудований на розтягнутій платформі xalapa-enr?quez б для захоплюючої класичних автомобілів в 2018 році. Він піднесений образ Крайслера теж. Сьогодні, незважаючи на Крайслер компанія робить добре в рамках ФВА, його абсолютно не з ім'ям, надає тільки дві моделі в США сьогодні.

Орел Джаз (1995)

Крайслер з пробігом Орел представив Джаз-концепція як представлення свого майбутнього. Його дизайн і пропорції зробила все так, як ніщо інше на дорозі, а надати йому стиль, що автомобілісти небудь любив або ненавидів. Примітно, що він довів орел з'явився пульс, і був здатний мислити самостійно.

Джаз, ймовірно, не досягли видобутку без змін, але підхід до дизайну вона продемонструвала міг би врятувати бренд. Замість цього він влаштувався на Продаж спроектований значком Крайслера і моделей Mitsubishi, поки вона була позбутися від своїх страждань в 1999 році.

Плімут Пронто Спайдер (1998)

Плімут був зовсім без зображення або цілі в середині 1990-х років. Незнайомець змінився, що з його диким, хотрод, тому компанія розглядала далі вглиб території виконання. При підготовці роботи на ПТ Крузер, яка в підсумку надійде в продаж як Chrysler, вона також розроблена концепція по імені Пронто спайдер з метою запропонувати роботу середньомоторний автомобіль за відносно доступною ціною.

Родстер отримав турбований 2,4-літровий двигун з чотирма циліндрами, які посилають 255hp на задні колеса через п'ять-ступінчастою механічною коробкою передач. Він виглядав Тамер, ніж мародер, але це було набагато цікавіше, ніж виробництво автомобілів Плімут будував в той час.

Плімут вирішив, що злодій не потрібна компанія. Його закрили нахрапом в 2001 році.

Профіль Олдсмобіль (2000)

Олдсмобіль затверджував концепцію профіль відкритий в 2000 році в поєднанні "практичні особливості позашляховика з поїздкою, можливості обробки і внутрішня обробка спортивного седана". Іншими словами: "Олдсмобіль" був нарешті виявлений хетчбек.

Компанії повинні відмовитися від традиції для того, щоб вижити і профіль натякнув на те, що його майбутнє повинно виглядати. ОПР точно передбачив техніка стане ще більш важливою в 2000-і роки, тому вони упаковані в профіль з державою в самих сучасних функцій, таких як автомобілі інтернет, ключ-карта і селектор передач циферблат. Олдсмобіль міг би стати автомобільної підставою вимикача було добре настроєний профіль у виробничу модель, але тривожний брак коштів заморозили моделі на етапі концепції.

Олдсмобіль О4 (2001)

Ще діти, які могли б зробити це... з концепцією О4, Олдсмобіль вжив рішучих заходів, щоб зробити автомобіль, який закликав молодих покупців. Вивчення конструкції зламав кришку як дводверний, чотиримісний кабріолет зі знімною вершини тарга і надзвичайно високий пояс лінії. Листового металу приховував платформу, запозичену у Опель Астра; Олдсмобіль дійсно робив все можливе, щоб уникнути іншої наземної яхти.

Чиновники абсолютно невиразно стверджувала другого покоління Алеро будуть черпати натхнення від О4, але "Дженерал Моторс" закрили бренду в 2004 році в моделі досягнута виробництво.

Сааб 9-3х 4х4 (2002)

У 2002 році Сааб прогнозували тенденції, що регулюють автомобільної промисловості в 2019 році з дивовижною точністю. На 9-3х концепції 4х4 був перший позашляховик Сааб, але він зберіг неповторний елемент спортивність, підкреслена її прокотилася-тому дизайн і 280лошадиная двигун V6. Це була концепція, яка може задовольнити кайф-шукаю водія до перевалу і впевнено відмовитися від уторованого шляху, як тільки на самому верху.

Якщо схвалено для виробництва, 9-3х 4х4, можливо, прибув на ринок, щоб насолодитися майже монополію на високопродуктивному сегменті кросоверів. Це не так; вже були фінансові проблеми колючий на п'яти Сааба. Це була не остання концепція Сааб, які могли б врятувати легендарного шведського бренду, як ми побачимо...

Ровер ТГК (2002)

Дизайн ровера добре підійшов на небезпечно близьку відстань до підсихає на початку 2000-х років. Автомобіль у своєму портфелі нахилене до нудної стороні вічних. Подорожуючи концепції корабля (ТГК) представила в 2002 році на Женевському автосалоні анонсував свіжий мову дизайну, який дивився в майбутнє, а не минуле.

В ТГК міг би досягти автосалонах прав, коли попит на високо їде моделей злетів; можливо, навіть допомогли всюдихід повернутися в Америку. Інсайдери припускають, ця концепція була кандидатом на виробництві, але мг Ровер був на грані фінансового краху, тому він не міг дозволити собі оновлювати свій асортимент. В ТГК однак не зовсім остання концепція Rover автомобіль.

Лянча Фульвия Купе (2003)

Концепт купе Фульвия 2003 показав один із способів, щоб принести стиль і харизма назад до Lancia лайн-ап. Він міг би зробити чудеса для рваних зображення італійської фірми, якщо він був виконаний досить добре і упакований в більш широку модель наступ. Безгрошової, материнської компанії Fiat, замість того щоб направити спис на шлях бедж-інжинірингу. До 2019 року, він балансує на межі вимирання.

Посланник Ртуті (2003)

Поняття Зв'язного введена в 2003 році був оформлений під керівництвом Джеррі Макговерна, який сьогодні виконується проектування по Ленд Ровер, і вона представила його погляд кожен член складі ртуть прийме в 2000-і роки. “Ртуть є дизайн-орієнтованого бренду. ДНК ртуть здійснює доставку автомобілів, енергійний, характерний, розумний і харизматичний," Макговерн пояснив.

Це не все, що Посланник повинен був сказати. Він також виявився багатостраждальний ртуті досі було те, що потрібно, щоб створити запаморочливий автомобіль, який був так швидко, як це виглядало. Інсайдери припустив, дослідження проекту складе виробництвом на платформі, спільної з Ford Мустанг, але проект не отримав зелене світло для виробництва.

Концепція Понтіак Г6 (2003)

П'ятого покоління Гранд Ам виділялася як одна з найменш захоплюючими машинами, коли-або носити Понтіак значок. Фірми намагалися замовчати своїх критиків, коли він відправився в Детройт мотор показати 2003 ввести поняття Г6. Низький, широкий і спортивний, він натякнув, що бренд був про те, щоб перетворити себе навколо шляхом введення подвійної дози ефективність і доцільність заміни в Гранд-Ам.

Концепція G6 може стати першим бажано сім'ї Понтіак автомобілів протягом десятиліть. Він не; він прибув в автосалонах в 2004 році з розбавлена дизайн і передньопривідній платформі диск разом з Шевроле Малібу і Saab 9-3. Не перший міг би бути "Понтіак", і не останній...

Ровер 75 Купе (2004)

Дизайнери перетворили 75 в сногшибательные купе, щоб відсвяткувати 100-річчя Ровера. Лінії арочної гостроверхі дахи над передніми пасажирами і витончено перетікала в задній частині, а тонке використання хромованою обробкою додала нотку елегантності в дизайн. Купе ринок як і раніше перспективним простір, в 2004 році так в дві двері 75 могли б підняти інші Rover складу (і проклав шлях для нової мови дизайну), приносячи престиж бренду.

Залишилося поняття, однак, і MG Rover виїхав в адміністрацію менш ніж через рік після 75 купе дебютував. Ровер помер в 2005 році, в той час як його фірмове найменування пішов власності на Землю марсоходом. Один ровер-коханець пішов будує свій дорожній варіант 75 купе; він фотографував на фронті цієї функції.

Ртуть Мета Один (2005)

Безстрашний посланник не прогресує, мета 2005 року концепція була заснована на Форд Фрістайл. Тим не менш, мета був абсолютно конкретний дизайн, який порвав майже всі зв'язки з його Форд під маркою брат і працює він на новій дизель-електричної гібридної трансмісії. Технології, запозичені від Volvo –під парасольки Форд у свій час зробили його одним з найбільш просунутих автомобілів компанії Mercury.

Мета одна була саме такий автомобіль ртуть потрібно побудувати для того, щоб процвітати. Однак ртуть продовжував нудним, спроектований значком Форди поки не закрили в 2011 році.

Розумний Місто (2005)

У 2018 році, Смарт-бренд Daimler намагається залишитися вірним своїм малолітражний коріння при заповненні зростаючий попит на позашляховики. Він повинен озирнутися назад, щоб поняття наскрізне 2005 року, який взяв дизайн у ForTwo в набагато більш міцний (і майже джип як напрям). Через 13 років після його введення, він залишається кілька Щипків моделювання і пару механічних модернізацій від становлення самого маленького позашляховика на ринок; вона навіть робить останній Сузукі Джимни виглядає великий.

Сааб Аеро-Х (2006)

Сааб підкреслила свою спортивну сторону в 2006 році на Женевському автосалоні з Аеро-х концепт, купе, які могли б працювати разом з набагато більш екзотичні машини. У специфікації зазначені твін-турбований двигун V6, який спалив етанолу, щоб зробити 400л. с. Повний привід допоміг йому розганятися з нуля до 60 миль в годину за 4.9 секунд, а сень-як дах збільшила свою привабливість.

Аеро-х залишився на стадії концепту та Сааб не жив досить довго, щоб розширити лінії "Сонетт" з іншого окремий спортивний автомобіль. Сьогодні, ентузіасти, хто хоче швидко, екологічно чисті шведські купе з композитним кузовом доведеться почекати, поки Вольво сестру компанію Polestar почне подавати до 1.

Хаммер НХ (2008)

"Дженерал Моторс" могла б перетворився Хаммер у своїй відповіді на джип і Ленд Ровер. Спадщина та авторитет були там. Концепція НХ представила в 2008 році на Детройтському автосалоні запропонували планувальники продукту серйозно подумувала вже після Wrangler, модель без будь-яких справжніх суперників. Якщо запущено, НХ б приїхав як Wrangler за розміром і ціною позашляховика під умовною назвою Н4. Було б початкового рівня фірми модель.

З GM дуже майже зруйнована під час фінансової кризи, про скорочення середніх брендів, як Hummer, який був порізаний в 2010 році, до Н4 є шанс побачити світло в кінці виробничої лінії. У 2018 році, сперечальник, як і раніше користується монополією на серйозний позашляховик сегмента.

СТ Понтіак Г8 (2008)

Шевроле, не Понтіак, є фірма "Дженерал Моторс", найбільш тісно пов'язані з автомобіль на базі пікапа. І ще, Pontiac був перевернутий, щоб отримати свою власну версію Холден Уте розроблені і вироблені в Австралії. Близьке до концепції виробництва Санкт-Г8 обіцяли 361hp двигун V8 в повній жирності конфігурації.

У trucklet б допоміг проблемних Понтіак повторно винайти себе як орієнтований бренд, і Ренесанс міг би врятувати марка, але модель настання прийшов занадто пізно. Понтіак закрили свої двері в 2010 році.

Flextreme Сатурн (2008)

Концепт Flextreme Сатурна народився раніше свого часу. Це був високий дизайн дослідження, що стирається грань між хетчбеком і мінівеном, він був сповнений високотехнологічних функцій, таких як камери замість дзеркал заднього виду і вона спиралася на гібридної трансмісії для харчування. Він міг перетворитися в демонстратор технологій Сатурн і материнської компанії "Дженерал Моторс" в обидві потрібні.

"Flextreme сигнали, що відмітними особливостями портфеля НВО "Сатурн" буде продовжена і надалі введення продукту", - пояснив Сатурн в прес-релізі після впровадження концепції в 2008 році. Бренд зупинив виробництво автомобілів у наступному році – і, до 2019 року, камери заднього огляду залишиться незаконною в США.

Опель випустила свою власну версію концепту Flextreme; "Дженерал Моторс" хотіла вирівняти його з Сатурном в цілях досягнення ефекту масштабу. Його не виробляють моделі, але він ішов у ногу з Ampera, який запропонував гібридну силову і знайомі бумеранг-образними вставками в передній частині.

Saab Фенікс (2011)

З концепцією Фенікс, Спайкер спробував заспокоїти решті частини автомобільної промисловості, що Сааб був в хороших руках. Купе був далеко попереду свого часу. З'ясувалося, натхненні світом авіації мову дизайну, який буде впливати на все майбутнє Сааба, але через дорогу всі колеса завдяки гібридної трансмісії і він прийшов з Android-інформаційно-розважальна система. Це міг бути один із найбільш яскравих і найбільш високотехнологічних автомобілів на ринку і типу флагманська модель багато автовиробники прагнуть будувати, був Сааб вижив досить довго, щоб зробити його.

В 2019 році, суперником Вольво ставить останні штрихи на свої Android-пристрої інформаційно-розважальної системи.

Фіскер Атлантік (2012)

Фіскер отримав суттєвий кредит 528 мільйонів доларів від американського уряду в 2009 році для розробки, створення та продажу екологічно чистих автомобілів. Він запустив свій перший автомобіль, Plug-в гібридних карма, і вона планує розширювати свій асортимент а по-друге, більш доступні моделі переглядів Атлантики. Ця чотирьохдверна модель могла б допомогти Фіскер закріпитися на американському ринку, але дорогі проблеми з кармою акумулятора змусило фірму поставити процес розробки на перерву в 2012 році.

Атлантичний океан був раніше на другий план, коли Фіскер подав заяву про банкрутство в 2013 році. Фірма була відроджена як карма автомобільні китайські інвестори в 2015 році і Хенрік Фіскер дав своє ім'я нового автовиробника в 2016 році, але не планує воскресити Атлантики.



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.