Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Місце Mii огляд електричний 2019


Опубликованно 13.11.2019 19:25

Місце Mii огляд електричний 2019

Що це?

Перший крок крісел в електрифікації, перш ніж його замовлення EV, Ель-Борн, прибуде в наступному році. Звичайно, Mii-це автомобіль, до якого ми знайомі: внутрішнього згоряння Рії двигуном надійшов у продаж в 2012 році і має двох дуже схожих братів і сестер, Фольксваген і Skoda Citigo. Але в той час як VW запущений перший електричний варіант 2013, сидіння дочекалася досі для його нульовим рівнем викидів Мії електроенергії.

Це єдиний Рії доступний, після бензинових версіях вийшов з виробництва в травні. Це сміливі, але мудрий хід на сидіння: з усе більш посиленим нормам щодо викидів, там мало життя залишилося в місті автомобілі - якщо вони електричні.

Звичайно, в довгостроковій перспективі здоров'я Мії електроенергії залежить від більш широких стратегічних рішень групи VW. Ознаки позитивні: Фольксваген нещодавно натякнув, що там може бути майбутнє за електричним мінімум до 2023 року.

Не тільки Мії електричний, ну... електричний, але він також був міні-макіяж, отримуючи 16 дюймів колісні диски з легкого сплаву і додаванням світяться шильдики ззаду і збоку. Всередині Мії електричний спортивний перероблений приладової панелі, обігрів, продуктивність-надихнув сидінь і шкіряне кермо, ручник і селектор передач. На що це схоже?

Особливо помітна, коли вперше за кермо-це зайва вага акумуляторної батареї під підлогою. Це все більш помітно в чомусь настільки витончений, як міського автомобіля, але не до точки, де вага є образливим для скромною динамікою водіння невеликий хоровод. І, звичайно, додаткова перевага-низький центр тяжіння для обробки...

Незважаючи на своє скромне 82bhp електричний мотор, 156lb фут крутного моменту означає, що є багато пуншу в Mii електричний, прискорення від 0 до 31mph за 3,9 сек. Навіть на швидкостях автостради, він відчуває себе адекватно і посадили, спростовуючи його максимальна швидкість 81mph. Але це не автомобіль, побудований на шосе: він націлений винятково на "тих, хто проводить більшу частину свого часу проходження столичних і приміських вулицях", - каже сидіння.

Не дивно тоді, що ви знайдете керівний світло і ідеально підходить для міських ескапади, хоча її невиразність розчаровує. Це звичайно не унікальна риса до Мії, але, тим не менш, трохи більше підключення буде вітатися.

Інші падіння Mii є його якість їзди. Враховуючи таргетування водіння в місті (зазвичай їздив з лежачих поліцейських), це трохи більше метушливий і трохи складніше, ніж відчуває, що підходить для цього типу автомобіля.

У кінцевому рахунку, Мії електроенергії не вселяє за кермом, але це легкий і простий по місту, якої буде достатньо, щоб задовольнити більшість власників.

Всередині, модель має зручний, інтуїтивно зрозумілий і просторий, але показує свій вік. Оновлення за нині неіснуючої бензинових Теорії, такі як перероблений приладової панелі не достатньо на крок вперед до модернізації. Пластик гідний, але відсутність на екрані інформаційно-розважальної системи і унікальні елементи підходять до ЕВ (такі як спеціальні графіки для позначення заряду) відрізняються.

У нас не було досить довго їхати в Mii Electric, щоб судити справедливо своїх ВПИМ-сертифікований спектр 162 миль, але, виходячи з нашого різноманітний маршрут, це видається цілком можливим. Сидіння каже, що модель може бути заряджена приблизно за чотири години до 80% ємності від побутової 7.2 кВт від пульта або один час з 40кВт публічних швидке зарядний пристрій.

Чи повинен я купити один?

Рії-здатний, зручний міський автомобіль, але ще більш переконливим є його ціна. В ?19,300 після ?плагін 3500 грант, це один з найбільш доступних електромобілів на ринку. Він не має авторитету або шикарний специфікації майбутнього Хонда електронній або електричної Міні, але це значно дешевше і більше асортимент.

Це все-таки масовий преміум за ціною традиційного Мії (вартістю майже в два рази більше стартової ціни за продаж модель), але якщо є намір йти електричний, а не розглядати бензинові варіанти, це відмінне місце, щоб почати. Для городян з радістю відмовитися від гаджетів і прохолодний фактор, Мії електроенергії повинні бути в списку покупок.

Специфікація місце Mii електричний

Де Мадрид, Іспанія ціна ?19,300 (включаючи державні субсидії) на продаж лютого 2020 року двигун синхронний електричний двигун, встановлений спереду потужність 82bhp крутний момент 156lb фут коробка передач один швидкість Споряджена маса 1235kg максимальна швидкість 81mph 0-62 миль в годину 12.3 сек ємність батареї 36.8 доч діапазон 161 км СО2 0 г/км суперників VW е-до, Зої Рено, Citigo-Е В.

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.