Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Мерседес-АМГ ГТ Р про 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 15.11.2019 05:20

Мерседес-АМГ ГТ Р про 2019 коментар Великобританія

Що це?

Це Mercedes-AMG в новий топ-оф-діапазону gt супер спортивний автомобіль, і його останній спробі повернути переднім розташуванням двигуна двох-місцевий вид хардкор-автомобіль для водія, щоб змусити свій шлях у купівля розмова, який може також включати Pistas Феррарі, Макларен і Порше GT3 Longtails RSS з цього світу.

Це висока планка, особливо враховуючи, що ГТ досі не припустив, що це цілком таке динамічний потенціал в різних інших формах. Тільки АМГ спортивний автомобіль, який коли-небудь підійшли до цього був чорний серії SLS. Але, враховуючи, що AMG Тобіас Мерс, бос, схоже, одержимий ідеєю довести, що Порше нічого не можу зробити Аффальтербах може зробити кожен біт, як добре, ви думаєте, він не буде задоволений, поки він не отримав місце в даній конкретній таблиці (де, ймовірно, все відбулося з фіксованою спини, інтегрованих підголівника дизайн і весь набір виглядає не на відміну від землянки в "Реалі").

Спостерігачі Мерседес припустити, що це насправді не бути "остаточний" версії GT, з чорним похідної ряд власних таємно заплановані на кінець спеціального. Але в той час як деякі аспекти специфікації ГТ Р про це, здається, залишають умовні голови для такого автомобіля, інші зробить вас питання, скільки він дійсно існує. На що це схоже?

Звучить як рецепт для катастрофи на скуластом Великобританія B-доріг, чи не так? Насправді, це не так. На жаль, ми не мали можливості їздити в ГТ Р Pro на трек (хоча ми зробили в Хоккенхаймі на початку року) і не мали можливість вивчити кожен регульований грань, яка налаштовується підвіска теж. Хоча відскік ручки регулятор для останнього досить доступні, дістатися до елементів управління на стиск, поджатие і стабілізуюча параметри означає отримання колесами. І, на жаль, немає Джека вагонетки в бардачку.

Однак, в тому, що я міг принаймні побачити, був середнього підвіски для установки покидаючи кімнату, як зміцнити і пом'якшити, якщо ви захочете, ГТ Р Pro пропозиції з нормальних доріг і повсякденної їзди підбадьорливо добре. Він відчуває себе відразу жорстким і все-цілісним, ніж в інших ГТС, а також більш осілими і складений по купинах. Що нова підвіска має набирається багато норовливих полі-чутливість і агресивної жорсткості з близьких контролювати gt В організмі.

Їздити автомобіля, що шумно, але завжди підтягнутий, дорого інженерії відчуваєте, що будете знайомі власникам автомобілів Porsche RS і трек-призначений лотоси серед інших. Він бухає трохи більше Catseyes і гострих країв, а її щетина більш високочастотних входів і на швидкості місто – і ні в одному випадку не назвав би скінчилося зовсім комфортно. У задній міст от і гучніше з двох, головним чином тому, що стандартний тайм-клітини автомобіля мости і башти задня підвіска і це дозволяє кожній вхідний пряме чутно в салоні. Але потім рол-клітини зробити.

Там якась еластичність виробництва по довші хвилі-хвилями, прийнятих на гідну ґрунтопокривних швидкість, на щастя, і первісна реакція-амортизатор, так що, незважаючи на такий короткий-на поїздки, враховуючи, наскільки добре легкі ковані диски заповнити арки, осями автомобіля, здається, не так більшу частину часу. Я провів час цікаво, насправді, то ГТ Р Pro може навіть бути кращим-їзда ГТ, на якому я їздив. У деякому роді, хоча б тому, що це не надто висока планка, це може бути. Чи повинен я купити один?

Ті, хто просто хочуть найкраще від Мерседес-АМГ ГТ урожай, звичайно, мають. Аффальтербах, можливо, почали з грубої Алмаз тут, і він також може бути беручи свій час в поліровці, але ГТ-Р Pro являє явний прогрес для автомобіля, і для бренду, декількома способами.

Трек-готовий, з переднім розташуванням двигуна V8 з хотродами більше не прийде цілеспрямовано сконструйовані, або набагато більш динамічно, переконливо, ніж це. Якщо вам трапиться думаю, що сучасний трек-день суперкари стали занадто ручними і дуже легкий в управлінні, КНГ обробки трохи пустотливий характер може бути саме те, що ви шукали. Завдяки деяким дуже ефективне електронне управління стабільності, в основному, також автомобіль можна використовувати на дорогах, в різних умовах, і досі дуже подобається.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.