Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Альфа Ромео Стельвіо ти 210 4 квартал 2019 коментар


Опубликованно 19.11.2019 16:10

Альфа Ромео Стельвіо ти 210 4 квартал 2019 коментар

Що це?

Це остання версія Альфа Ромео сильна-продаж Стельвіо, який вже може претендувати на звання одного з найбільш динамічних позашляховиків у продаж сьогодні. Він був значною мірою відповідальних за те, що навколо останнім часом доля цієї марки, поряд з Джулія компактний седан, але сам Альфа визнає, що є все ще кімната для поліпшення в жорсткій конкурентній категорії.

Це буде прийти, як маленький сюрприз, те, що ця рестайлінгова модель спрямована на поліпшення одній території потенційних клієнтів були найбільш важливі: сприймана якість. Дійсно, коли ми дорогу, протестував Стельвіо в 2017 році, в салоні стояв як "досить стильно, щоб справити враження з першого погляду", але розчаровує в плані якості матеріалів при найближчому розгляді.

Майже кожен аспект автомобіля залишається незмінною, включаючи лінійку 2,0-літровий бензиновий і 2,2-літровий дизельний двигуни. Альфа Ромео відстає від інших брендів FCA в управлінні, щоб отримувати електрифікованих силових агрегатів, і вогнедишний 2,9-літровий двигун V6 Quadrifoglio, який не буде оновлено до середини 2020 року. Саме тут перевірили в топ-специфікації пальник олії, з 207bhp послали на всі чотири колеса через 4 кварталі восьмиступінчаста автоматична коробка передач і фірмовий повний привід.

Це оновлення також бачить ряд спрощених супер, спринт, ти і Veloce моделей, з чорний значок для позначення рівня обробки салону спортивний і срібло для масових версій. Тепер ти автомобілів зробити контрастні бічні спідниці, колісні арки і задній бампер призначається, щоб викликати Альфа 164 1980-х років, в той час як Sprint і версії Veloce, що отримаєте в колір бризковиків. На що це схоже?

Крок вгору в оновленому Стельвіо чекаю повного перетворення інтер'єру, і ви будете у чому розчаровані: команда конструкції явно повинен був працювати в рамках існуючого макета, але загальна схема залишається тією ж, хоча використовувані матеріали реальне покращення.

Дешевше пластмаси майже повністю прибрали з центральної консолі тепер з глянцевими пристосування, що обидва виглядати і відчувати себе більш преміум. Укладання під центральний підлокітник збільшилася, з бездротової зарядки смартфона додано вперше. Поворотний розважальної циферблат не відчуває себе дешевим і надумані більше, переходячи плавно і без надмірно блискучий пластик оздоблення йде машині, і тонкий італійський триколор вище це ще один реверанс в історії марки.

Важіль перемикання передач тепер шкіряний, а не пластик, і почуває себе все краще, хоча з дуже ситне алюміній підрульовими перемикачами збоку від рульового колеса, залишається другий варіант для ручного управління коробкою передач.

Дисплей інформаційно-розважальної що вбудовується в приладову панель залишається на 8.8, але тепер розпізнає дотики вперше. Що ще більш важливо, весь інтерфейс був перероблений, з, віджету-настроюваний макет, що дозволяє помістити функції ви використовуєте більше всього на головному екрані. Це значне поліпшення в порівнянні зі старою системою, з сучасною графікою, інтуїтивно зрозумілими елементами управління, які однаково добре працювати з фізичною дисковим набором. Компанія Apple CarPlay і Android Auto є обидва доступні, але враховуючи масштаби вдосконалення власної системи Альфа, ви можете відчувати себе ви можете зробити без.

Менш перетворюючої є комбінація приладів, яка раніше використовує центральний екран обрамляється аналоговими циферблатами. Як такими гігантами, як Audi, BMW і Jaguar перейти до повністю цифровий кластерів, ця конструкція виглядає трохи перегинають палицю, але оновлений макет, принаймні рахунки для новий драйвер допомогу систем. Адаптивний круїз-контроль і ведення руху по смузі принести Стельвіо на висоті з іншою частиною класу, хоча останній виявився вельми наполегливий на італійському випробувальному маршруті.

На дорозі з чотирма горщиками дизельний двигун забезпечує впевнене виступ, і хоча це багато в чому зроблено на 3500об / хв, коробка передач швидке постачання свіжих гвинтиком у кожному з трьох режимів руху. Це не самий вишуканий двигунів, але тримає до мінімуму шум, а на крейсерських швидкостях.

Стельвіо такий же динамічний, як завжди, з обробки більше харизми, ніж ви знайдете в багатьох своїх суперників. Правда, в умовах підвищеної вологості, знадобилося не мало зусиль, щоб умовити надмірної обертальності, коли в динамічному режимі, З ж швидка рульова рейка, як Джулія і м'яке стабільності системи, хоча людині, яка не може бути виключений повністю. Чи повинен я купити один?

У кінцевому рахунку, поліпшення інтер'єру, допоможе зберегти Стельвіо актуальні, хоча вони не йдуть досить далеко, щоб зробити його вибір за замовчуванням порівняно з еквівалентною Ауді, БМВ Х3 або Мерседес КЗС. Всі три ще краще його присутність внутрішніх справ, хоча розрив не такий великий, як це було раніше.

Але в той же час, жоден з цих суперників були внесені які-небудь серйозні успіхи в плані керованості спритність - робить Стельвіо відмінним вибором для тих, хто в пошуках такої участі.

Специфікація Альфа Ромео Стельвіо ти 210

Де Барі, Італія ціна ?48,000 (за оцінками) на продаж січня двигун 4 cyls, 2143cc, турбований, дизельний Потужність 207bhp на 3500об / хв крутний момент 347lb футів в 1750rpm коробка передач 8-СПД автоматична Споряджена маса 1745kg максимальна швидкість 134mph 0-62 миль в годину 6.6 сек Витрата палива 50.4 миль на галон СО2 146 г/км суперників БМВ X3, Ауді Q5, Вольво ХС60

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.