Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Альфа Ромео Джулія Veloce, що 280 2019 коментар


Опубликованно 20.11.2019 17:40

Альфа Ромео Джулія Veloce, що 280 2019 коментар

Що це?

Так як одна половина двоєдиного повернутися до форми, поряд з Стельвіо позашляховик, Джулія допомогла відновити Альфа Ромео як постачальник тонкої водіння автомобілів. Але це не був успіх продажів бренду сподівався, поступившись суперникам, що не може бути більш динамічним, але, звичайно, краще обладнані.

Це була вдосконалена інформаційно-розважальна система другого абзацу на прес-матеріалом для цієї оновленої версії слід вказати, просто як вокальний клієнти і критики за недоліки Джулії. Зрозуміло, що це середина життя оновити прагне, щоб додати таку необхідну оновлення технології та капітальний ремонт внутрішньої обробки приміщень та оздоблення, а не натяк на те, що вже зоряний досвід водіння.

Настільки, що за кілька нових варіантів фарби, тільки зовнішні зміни обробки значки рівня: срібло написи тепер означає більш масової моделі, чорний призначена для спортивної версії. В асортименті також була спрощена, щоб супер, спринт, Луссо ти і Veloce, до нової бізнес-лінії, присвячені продажу на окремих ринках.

Лінійка двигунів також залишиться незмінною, з 2,0-літровим бензиновим і 2,2-літровий дизель (обидва з турбонаддувом) доступний в декількох станах мелодію. У 276bhp нашого тестового автомобіля компанія Ti є самим потужним, поки не оновилася Джулія Quadrifoglio, який приходить на пісня наступного літа. На що це схоже?

Майже всі зміни були зроблені всередині, з центральної консолі, отримавши найбільшу увагу. Дешевше чорного пластику замінені на глянцевому сантехнікою, в той час як поворотний розважальної циферблат тепер набагато твердіше і більш істотне. Гострі пластикові важеля перемикання передач минає автомобіль був замінений на шкіряний предмет, який миттєво відчуває себе більш преміум під руку, і італійський триколор тепер фланги це ввічливе нагадування спадщина автомобіля. Бездротова зарядка смартфона також була додана під центральним підлокітником, який отримує більше простір для речей.

У центрі встановлено 8.8 на дисплеї не зростає, але одержує зовсім новий інтерфейс, з сучасною графікою і легко читається текст, що набагато раціональніше використовувати простір. Головний екран можна налаштувати з низкою віджетів і тепер сенсорний, хоча фізичні елементи управління залишаються.

У 7.0 в цифровому дисплеї приладу отримує менше змін, з оптимальною інтерфейсу виділення додаткових систем допомоги водієві, включаючи адаптивний круїз-контроль, моніторинг сліпі, зберігання провулка допомоги та розпізнавання дорожніх знаків. Він як і раніше в оточенні аналогових циферблатів, хоча, який відчуває себе з кроку з повністю цифровими дисплеями бачив у BMW 3 серії і Audi А4.

Джулія раніше енергійної виконавицею на дорозі, з помітним примусової індукції пертися в напрямку до верхньої межі діапазону обертів, незважаючи на досить низький крутний момент. Не можна сказати, що надмірно вишуканих на холостому ходу, але з чотирма горщиками двигун звучить досить приємно, коли штовхнув, і підвищена звукоізоляція сприяє створенню спокійної атмосфери всередині поки ви автотрасі.

Восьмиступінчаста автоматична коробка передач швидко реагує на ваші ноги, як коли вліво, щоб змінити себе гвинтиками і коли ви взяти на себе з тим, що досі одні з кращих колесі весла по цю сторону суперкар.

Джулія як і раніше одна з найбільш гострих-транспортна обробка компактних седанів на ринку, з прямим, чуйне рульове управління і задній-керований характер, щоб відпочивати не загрожує біда, коли штовхнув. Стабільність системи залишаються постійно в усі часи.

Гостріше налаштування амортизаторів динамічний режим руху, як і раніше, відчуваю, що перебір чого-небудь, крім абсолютно рівного асфальту, але є ще можливість змінити його та зберегти більш м'яких стандартів, зберігаючи при цьому чітке перемикання передач і прийомистість.

Чи повинен я купити один?

Враховуючи, як швидко решта компактний седан сегмента прогресувала, ця оновлена Джулія просто зберігає свої позиції, а не складні для завоювання переваги в класі. Що сказав, Всі, хто шукає задоволення від їзди все одно повинні мати один у списку поряд з 3-ї серії і Jaguar ХЕ.

Специфікація Альфа Ромео Джулія Veloce, що 280

Де Барі, Італія ціна ?47,000 (за оцінками) на продаж січня 2020 року Двигун 4 cyls, 1995 куб. см, турбований бензиновий Потужність 276bhp на 5250rpm крутний момент 295lb футів в 2250rpm коробка передач 8-СПД автоматична Споряджена маса 1429kg максимальна швидкість 149mph 0-62 миль в годину 5.7 сек Витрата палива ТВС СО2 ТПГ конкурентами BMW 3 серії, Ауді A4, Мерседес-Бенц С-класу, Вольво S60

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.