Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Кадилак XT6 повнопривідний Спорт огляд 2019


Опубликованно 22.11.2019 22:35

Кадилак XT6 повнопривідний Спорт огляд 2019

Що це?

Це Кадилак грати в догонялки, звична роль для все ще бореться американський бренд преміум-класу. Проблема в даному випадку полягає в менш-ніж-звірячий трирядне позашляховик з відтінком спортивного класу.

У XT6 сидить між величезними, окремо-шасі Escalade і менше XT5 в інтер'єрі, роблячи його найближчих аналогів тут Ауді Q7 і Вольво XC90. Він живиться від 306 л. 3,6-літровий бензиновий V6, з'єднаний з дев'яти-ступінчастою автоматичною коробкою передач, і це спортивна версія поставляється з приводом на чотири колеса, підрульові перемикачі, швидше відношення рульового управління, 21 дюйм легкосплавні диски, адаптивні амортизатори за його п'ятиважельна ззаду і Макферсон передня підвіска і гальма-контролем крутного моменту.

У XT6 йде досить добре оснащені стандартною формою, з електро-задні сидіння складаються, а значить 8.0 на екрані інформаційно-розважальною системою, шкіряною оббивкою салону, багажника, харчування, люк на даху, рульове колесо з підігрівом і трехзонним клімат-контролем. Варіанти включають нічного бачення і досить heftily ціна пакетів.

Інтер'єр досить пишною, але представлена досить розгубленому сузір'я матеріалів, текстур, обробок і відтінків, як у більшості Кадилаки недавньому минулому. Конкуруючі Кіа Телуриду обходиться в кілька тисяч доларів менше, забезпечуючи при цьому більш теплий інтер'єр, який краще теж планували. На що це схоже?

Несподівано Рорті, коли ви занурюєтеся в дросельної заслінки, двигун V6 звучить майже безглуздо, пристрасно і соковито. Дивно, вона також обороти 7000об / хв. Коробка передач реагує і здебільшого не відповідає-незначною проблемою в правильному співвідношенні в потрібний час.

Якщо ви думаєте інакше, тим не менш, сплав підрульовими перемикачами легко зроблю. Або ви можете натиснути кнопку позначені скромно і непомітно розташований позначені 'перегляд', ваш вибір підтверджений на дисплеї, показуючи, що в безпосередній близькості, потужність передається на передні колеса.

На разворотной дороги від автодороги Хохол-Анджелесі, XT6 помітно більш вправні в повнопривідних спорт, коли він менше схильний до звичкою позашляховик крениться на його зовнішній переднє колесо. Дійсно, чим сильніше на нього тиснеш, тим краще він стає, з човгаючою крутного моменту між осями і гальмівної векторизації дозволяє йому кут з готовністю, якщо ви натискаєте її особливо сильно. І складніше, ніж більшість господарів, особливо якщо вони везуть пасажирів.

У менш амбітних швидкостях, XT6 відчуває себе менш чудові, особливо як приємно зважений рульового маски більшість з того, що відбувається внизу.

Незважаючи на що сидить на 21 дюйм коліс, XT6 не погано їздити, і являє собою досить гладкі на 20-дюймові колісні диски, які поставляються з преміум версії. Передні сидіння досить сприятливою, теж, але чотири в задній частині (можна ходити між середньою парою) є міцнішими, ніж ви хотіли на відстані, і їх бічні валики недостатнім для спортивних амбіцій розтрубили на V6. Крім того, це порядно тихо. Його універсальність є зручним в експлуатації, якщо сидіння скласти електрично, але зі всіх трьох рядів, в багажнику буде нести трохи більше, ніж декілька невеликих сумок.

Чи повинен я купити один?

Ви не зможете купити XT6 у Великобританії, але якщо ви ходите по магазинах в США, його корпус був нанесений страшний удар по стильно палацових Теллурайд, який коштує істотно менше і рекорди XT6 майже всі, крім найбільш радикальних поворотах і Рорті обертів.

Цей автомобіль краще купити більш комфортною, менш термінові преміум класу одягатися, що дешевше і більш підходящі для її ролі як комфортабельний, повнопривідний мінівен.

В якості міри, де Кадилак в ці дні, XT6 зазвичай краще, чим менше XT4 запущений в минулому році, але, незважаючи на спортивні маркування цієї версії, це далеко не досягнення виняткових СТЅ-V Від кілька років тому. У XT6 замість пристойної достатньо зусиль, трохи сумбурний характер. І це відображає все ще невизначеним 21 столітті роль свого творця.

Кадилак специфікація XT6 повнопривідний Спорт

Де Каліфорнія, США ціна ?44,200 на продаж зараз двигун 6cyls, 3649cc, бензиновий Потужність 306 л. на 6700rpm крутний момент 271lb фут при 5000 об / хв коробка передач 9-СПД автоматична Споряджена маса 2106kg максимальної швидкості на 0-60 миль в годину 6.9 секунд економії палива на СО2 на суперників, Ауді Q7, Вольво XC90

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.