Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Тойота З-HR 2.0 VVT-я гібрид 2019 коментар


Опубликованно 26.11.2019 01:00

Тойота З-HR 2.0 VVT-я гібрид 2019 коментар

Що це?

Є дивне відчуття веселощів, яке приходить і нагадав собі, що офіційна назва для Toyota з-HR купе високого вершника. Це трохи незграбним, але дивно привабливих імен тільки японського автовиробника можна очікувати придумати.

Незвичайних імен в сторону, однак європейські розвинені, турецький вбудований кросовер пішов на не дуже хороші речі для Toyota з моменту початку 2016. По всій Європі, понад 400 000 прикладів були продані, з 50 000 з тих, знайти житло у Великобританії. Насправді, він допоміг Тойота становлять майже 40% від усього Великобританії альтернативним видом палива на ринку транспортного засобу - за умови визначення альтернативним видом палива є досить гнучким, щоб включати в себе регулярні старі гібриди.

У будь-якому випадку, з-HR був рестайлінгову до 2020 року, тому всі маркера візуальні зміни такого роду речі, як правило, тягне за собою наявність і правильність. Вони тонкі (передня решітка трохи ширше, протитуманки переїхали і так далі), але в ці очі, принаймні – це все-таки разюче гарний автомобіль. Більш важливим, однак, є раціоналізація лінійка двигунів. 1,2-літровий бензиновий турбо впустили на користь нового 2.0-літровий гібридний силовий агрегат тісно пов'язані, що у нової Corolla і RAV4, наслідком того, що, з існуючих 1,8-літровий силовий агрегат, з-HR-це тепер 100% гібрид. На що це схоже?

Toyota очікує, що модель 2.0-літровий складатиме всього 25% від загальної з-HR продажу, але повинна задовольнити прагнення до більш енергійним, трохи швидше, варіант, що він говорить, його клієнти. Це звучить як справедливо кричать, оскільки ми думали, що 1,8-літровий гібрид може відчувати себе трохи занадто кволий, занадто часто.

У будь-якому випадку, а новий 2.0-літровий аж ніяк не найшвидший автомобіль на планеті, додаткового тикати можна тільки вітати. Це жвава, не дуже швидке, але досить в терміновому порядку за, як він розганяється, щоб зробити його офіційним 8.2 сек 0-62 миль в годину часу здається цілком заслуговує довіри.

Звичайно, будучи в парі з варіатором значить, він потрапляє в цю стару пастку, вимагає добру прочуханку, щоб домагатися швидкого прогресу, але NVH поліпшення, здається, роблять свою справу. Що зазвичай гризе чотирма циліндрами Buzz є абсолютно чути в таких випадках, але він як і раніше красиво глухо. І дійсно, якщо вам потрібно використовувати всі дроселя педалі подорожувати досить мало, і далеко Між в реальному світі в будь-якому випадку. Використовують більш м'які дотику і C-HR є, як правило, гладкий і вишуканий у бік, що більшість гібридів компанії Toyota. Тут немає ніяких сюрпризів.

Він толково теж ручками. Рульове управління легке, досить швидка і точна. Машина бере на кутах таким чином, що залишки привабливий рівень чуйності з невимушеною безпечністю; він змінює напрям швидко, ручки напористо і не відчуває себе занадто Роллі-Поллі. Це не зовсім захоплюючий, але є хоча б тонким шаром симпатичний обручку на пропозицію.

Поїздка досить згідливі, тільки дійсно почав хвилюватися особливо на розбитих поверхнях. Ізоляція внутрішніх справ теж добре, не рахуючи значної кількості шум вітру навколо дзеркал заднього виду на високих швидкостях. Інтер'єр відчуває себе, як правило, добре зробив, теж з, здавалося б, однаковий упор робиться на обидві функції і форма.

Асиметрична панель для привабливо, орієнтованого на водія макет, все в межах легкої досяжності і в переважній більшості використовують поверхневі матеріали виглядати і відчувати себе досить пухнути. Компанія Apple CarPlay і автоматичне підключення Android-це зараз стандарт, що є відмінною новиною, враховуючи стандартні Тойота інформаційно-розважальної кімнатою, є цілковитою штани.

Чи повинен я купити один?

Хоча є деякі питання. А позаду місця для ніг багато, похилі даху C-HR на в'їдається в голову кілька кімнаті, тому особливо високі дорослі можуть вони знайти для підлітків і сутулитися. Крім того, багажник має ємність 358 літрів, що є дуже бідним. На перспективу, сидіння Ібіці суперміні має 355 літрів.

Тут ще питання ціни. Слід визнати, що даний конкретний автомобіль високого польоту, обмежене видання помаранчевий Видання (з яких тільки 500 буде приїхати до Великобританії), так що очікувати якогось премії. Але навіть так, ?32,595 досить багато грошей. Справді, в його найдешевші форми, 2,0-літровий з-HR досі коштує ?29,645.

Це скромний, хоча, і, коли використовуються переважно в міських умовах, його здатність працювати протягом тривалих періодів на заряд батареї тільки означає, що є всі шанси, ви будете наближатися до своєї досить високої ВПИМ претензії витрата палива. І хто буде мати проблеми з цим?

Тойота З-HR 2.0 VVT-я динамічна гібридна сила помаранчевий специфікація видання

Ціна ?32,595 двигуна 4cyls, 1,987 куб., Бензин, плюс електричний мотор потужність 181bhp на 6000rpm (комбінована система виведення) крутний момент 140lb метрах від 4400-5200rpm (двигун внутрішнього згоряння тільки) коробка передач CVT автоматична Споряджена маса 1485kg 0-62 миль в годину 8.2 сек максимальна швидкість 112mph економіки 52.3-53,3 миль на галон (ВПИМ) СО2 118-120 г/м малої вантажопідйомності (ВПИМ) суперники сидіння АТЕКе, Ніссан Кашкай, Фольксваген Т-РПЦ

Facebook Як Віджет Чірікать



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.