Чорна мітка Лінкольн Авіатор 2019 коментар
Опубликованно 29.11.2019 02:10
Що це?
Остання модель від престижного підрозділу компанії Ford-більш спокійною взяти на позашляховику продуктивності. Новий Авіатор відроджує табличка, останній раз використовував у 2005 і знову переущільнену версія Форд Експлорер.
Незважаючи на близьке під шкіру відносинах, Авіатор має унікальний кузов і таборували і за ціною як альтернатива для європейських і японських позашляховиків преміум.
Хоча менше, ніж навігатор, Авіатор, як і раніше, значний звір, будучи трохи більше п'яти метрів у довжину і мати три ряди сидінь в стандартній комплектації. Усі версії використовують поздовжньо встановлена версія твін-турбований Форд бензиновий 3,0-літровий V6, що робить 400 л. с. і працює в поєднанні з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач.
Авіатор має задній привід як стандарт, в той час як plusher чорна версія ярлик тут-це 4х4. Є також ряд чудових Гран Туризмо Plug-в гібридних, з загальною потужністю 494bhp, але і серйозний 2573kg kerbweight (за американською методикою). Регулярне АВД бензин-щодо стрункий 2218kg.
На що це схоже?
Авіатор має спокійну манеру поведінки, що це нагадує попереднє покоління Рендж Ровер. Продуктивності цілком бадьорою, хоча і далекі від спортивного автомобіля прискорення, яке стало загальним для даного сегменту, і це відразу видно, що Лінкольн має пріоритет комфорту над динамічної точності. Двигун має досить низькі-м'язові і тішиться, коли просять поставити поруч-мовчить круїзу. Але вона також у захваті, коли його ткнули сни, обороти гостро і звучить непогано для V6, коли багато працюєш.
Як і більшість великих розміщень Форд, Авіатор поставляється з 10-ступінчастою автоматичної коробки', який був розроблений спільно з "Дженерал Моторс". Це працює дуже добре при обережному використанні, змішування змін майже непомітно, але запити складніше прискорення часто зустрічала помітну паузу, як він намагається працювати, скільки з його численних коефіцієнтів в сарай. Лінкольн не використовують звичайні gearshifters, а кнопки на приладовій панелі, але це можна вручну перемикати передачі за допомогою весла за кермо.
Початкового рівня їде Авіатор на сталевими пружинами і пасивними амортизаторами, а повнопривідні версії будуть оновлені до активних амортизаторів. Наш тестовий автомобіль був оснащений динамічний пакет обробки, який приносить регульована по висоті пневмопідвіска і дорожньо-сканування системи камери, щоб допомогти заслінки готуватися до змін поверхні.
Це, здається, добре справляються з індивідуальними ударів, але м'які пружини і відсутність будь-яких активна система придушення кренів також означати багато рол під захоплені поворотах, плюс крок і пірнути під прискорення і гальмування відповідно. Він не відчуває wallowy; шасі вміє тримати удар, але це тільки здається, щоб зробити багато з них. Рівні стиснення скромний, і хоча "Авіатор" буде подорожувати за розумною лизати, це безперечно щасливішими, роблячи величавий прогрес.
Інтер'єр просторий і, по більшій частині, добре закінчив, хоча його конструкція виглядає старомодним, ніж нормальний у цій частині ринку. Опалення і вентиляція раніше контролюється метал-фрезеровані ручки і чорні кнопки піаніно, в той час як у 10.1 сенсорний екран скромний сегмента, навіть якщо його інтерфейс простий і зручний у використанні.
Більш старші авіатори приходять з Лінкольна 30-way регульований 'ідеальне положення сидіння, в якому навіть є можливість змінювати висоту кожної бічної частини основи подушки; є такий великий вибір, що ми не маємо достатньо довго в автомобілі, щоб знайти оптимальні налаштування, хоча не сумніваюся, що є десь. Більшість матеріалів відчуваємо себе відповідно класний, але є ще і твердий пластик, включаючи бази другого ряду сидінь. Космос це добре, але третій ряд тільки дійсно підходить для використання часу, будучи тісно і значно менше, ніж оббивка стільців.
Чи повинен я купити один?
Лінкольн існує поза нами, але немає ніяких планів, щоб принести бренд в Європі. Дійсно, правий кермо ринках навіть заборонений дослідник поділяє його механічний пакет. В будинку Авіатор ринку, його велика проблема, безумовно, один зі знаком долара попереду.
Основні заднім приводом модель починається з $52,195 (в даний час ?40,520) АВД Чорна мітка $81,790 (?63,490) і чорна мітка PHEV є 88,895 $(?69,000). Динамічний пакет обробки додає $3000 (?2330). Ті ціни, які виставляють його в прямій конкуренції з plusher версії БМВ Х5, Мерседес-Бенц де, Рендж Ровер Спорт і навіть Порше Кайен. Звичайно, Лінкольн-це добре, але це не так приємно.
Специфікація Лінкольн Авіатор Чорна мітка
Де нас ціною $52,195 на продаж зараз (нам) двигун 2998cc, V6 з подвійним турбонаддувом, дизельний Потужність 400 л. с. при 6000 об / хв крутний момент 415lb фут при 2000 оборотів в хвилину коробка передач 10-СПД автоматична Споряджена маса 2218kg максимальна швидкість ТПГ 0-62 миль в годину 6.0 сек Витрата палива на СО2 на суперників Порше Кайєн, Мерседес-Бенц де, БМВ Х5
Facebook Як Віджет Чірікать
Категория: Обзоры