Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Подорож через 110 років Бугатті історії


Опубликованно 30.11.2019 11:26

Подорож через 110 років Бугатті історії

Слайд з

Протягом тривалого часу, схоже, Бугатті ніколи не отримаєте шанс, щоб відсвяткувати своє 110-річчя.

Французький автовиробник закрили двічі: в 1963 і знову в 1995. Більшість автомобільних компаній, що близькі залишаються в пантеоні автомобільної історії, але Бугатті несподівано зробив другий камбек, коли концерн Volkswagen придбав його в 1998. Ім'я є занадто священною, щоб зібрати пил, а потім- "Фольксваген" отаман Фердинанд Пі?ch знав, що фірма має величезний невикористаний потенціал.

Бугатті пішов на багато чого, щоб показати всі грані своєї історії в гігантський день народження вона організувала на своїй історичній штаб-квартирі в Мольсаймі, Франція. Автомобіль був на місці, щоб прийняти все це:

Дорожньо-відключення

Бугатті організував святкування 110-річного ювілею-як спосіб провести кілька днів зі своїм самим лояльним клієнтам. Вони більше, ніж звичайні покупці; вони великі шанувальники. Для деяких, захід розпочався в Мілані, Італія, де більше десятка власників зустрілися, щоб встати на швидкий темп поїздку по Європі.

Конвой в'їхав на сонячному півдні Франції, перш ніж відправитися на північ, у бік Парижа і Сходу в Мольсаймі, місто, розташований приблизно в 25 хвилинах їзди від Страсбурга. Похід закінчився прямо перед скляними стінами фабрики, що більшість автомобілів були народжені ст.

Сімейні традиції

Нам кажуть, що більшість автомобілів були народжені в Мольсаймі, тому що жменька італійських побудований БЕ 110s взяли участь в поїздці. Там були також більше десятка прикладів Хірон в колону і майже кожен варіант Вейрон випущений в моделі виробництва. ЕВ 110, Veyron і Хірон представляють різні епохи, як технічно, так і для Bugatti як бренд, але в них багато спільного.

Історія Бугатті

Останні моделі не повністю розповісти історію бренду, так що Бугатті провів класичний автомобіль шоу в безпосередній близькості від фабрики, на очах засновника компанії Етторе замок купив, коли він перейшов з Мілана в Мольсаймі. Він зібрав автомобілі з власної колекції, з Шлумпф музей в сусідньому місті Мюлуз і у приватників, розкиданих по всій Європі.

До складу входять звичайні підозрювані, як тип 35, і ще кілька незрозумілих моделей, включаючи триколісний велосипед, крихітний Пежо і електричний Бугатті.

Prinetti & Стукки Типо 1 (1899)

Prinetti & Стукки зробив трициклів і квадрицикл в Мілані, Італія, рідне місто Етторе Бугатті. Він працював на фірмі інженером і, зокрема, розробив типо 1. Передбачено в гонці, це було приведено в дію парою Де Діон-Бутон двигунів, встановлених над задньою віссю. Він пізніше встановив світовий рекорд, покривши близько 53 миль 78 хвилин.

Пежо типу 19 ВВ (1913)

На перший погляд, це виглядає як цей Пежо тип 19 СТ пробрався у заході з-за його синьою фарбою. Це дивно, але він має повне право бути в штаб-квартирі Бугатті. Він почав своє життя як Бугатті тип 19, невеликий двох-місний, що Етторе хотів продати більше виробника. Пежо придбав його в 1911, зробив кілька невеликих змін в дизайн і виготовлена вона в період між 1913 та 1916.

Пежо зробив близько 3000 одиниць типу 19 ВВ.

Бугатті Тип 30 Турінг (1925)

У той час як Тип 30 заробив чільне місце в історії Бугатті з-за його успіху гонки, а також цивільний автомобіль, що поставити технології автоспорту в руках пересічних автолюбителів. Якщо це звучить знайомо, то це тому, що автовиробники раніше з успіхом використовувати цю формулу, щоб продати автомобілі в 2019 році.

Бугатті зробив близько 600 блоків на Тип 30 і Тип 30 А. У прикладі, показаному тут, носить тіло зроблене Відеркер-Gangloff в Кольмарі, Франція, місто приблизно в годині їзди на південь від Мольсаймі. Його 2.0-літровий восьмициліндровими двигунами забезпечує 64bhp, чого цілком достатньо для 75 миль на годину максимальної швидкості.

Типу Бугатті 40 Родстер (1926)

Бугатті розробив тип 40 для заміни Брешіа, який вважається свій перший автомобіль. Випущений в 1926 році, типу 40 виділилася як відносно невелика модель живиться від засмучених версія тип 37 гоночного автомобіля двигун. 1,5-літровий чотирьох-циліндровий зробили 49bhp, яких було багато в 1920-ті роки.

830 приклади типу 40 були зроблені. На фото носить корпус, розроблений Жаном Бугатті , але покупців, які хотіли спеціально розроблений автомобіль міг доручить одному з більш, ніж десятка автомобільних кузовів.

Типу Бугатті 35С (1929)

Альберт Диво виграв 1929 року видання Тарга Флоріо гонки в цей Бугатті тип 35С. Потім він провів десятиліття гонки в Скандинавії, часто на замерзлі озера, і численні бойові шрами додають довіри до його розповіді. Цей автомобіль був збережений і відновлений кілька разів, але вона ніколи не була повністю відновлена; це один з найбільш оригінальних лівий тип 35С і легко одна з найбільш цікавих машин, що відображаються у 110-й день народження Бугатті.

Типу Бугатті 56 (1931)

Тип 56-це перший, останній і єдиний електричний Бугатті. Етторе побудував його в 1931 році, щоб рухатися навколо його власність. Його не треба шукати хороше або йти швидко; це було тільки, щоб покрити короткі відстані в неквапливому темпі. Влада прийшла з електричним двигуном, який був пов'язаний з електричний стартер Бугатті встановлені на машини побільше.

Компанія Bugatti планує побудувати один з прикладів , типу 56, але карета, як катер взяв клієнтів зненацька, коли вони їздили в Мольсаймі, щоб забрати автомобіль. Король Леопольд III Бельгії , зокрема, купив для своєї дружини Астрід. Одноразовий Тип 56 перетворилися в кілька-модель по численних проханнях. 10 одиниць були вироблені в період з 1931 по 1936 рік і чотири з них все ще перебувають в 2019 році, в тому числі невідновлення приклад (на фото), яка живе в Бугатті колекції. Чутки стверджують, п'ятий захований десь у Канаді.

Бугатті Тип 49 Гастролі (1931)

Тип 49 отримали найбільший розвиток Бугатті початку восьмициліндровими двигунами. Піднявши обсяг до 3,3 літрів розблоковано 108bhp, яких було достатньо, щоб надати автомобілю максимальну швидкість 80 миль в годину. Єдиний спосіб для покупців Бугатті швидше було оновити наддувом автомобілів, як тип 43.

470 приклади типу 49 були зроблені.

Бугатті Тип 55 Родстер (1932)

Приказка стверджує, що "що переможе в неділю продає в понеділок" і в 1930-х роках. Тип 55, що Bugatti випустила в 1932 році була тісно пов'язана з Тип 51 , яка виграла в 1931 французького Гран-Прі. Фірма прийняла кілька змін у моделі до виготовлення його для широкої публіки. Покупці можуть замовити тип 55 з кузовом, розроблений Жаном Бугатті або відправити шасі зовнішнього кузовів. У будь-якому разі, влада вийшла із 2.3-літровий рядний восьми наддувом у 158bhp.

38 автомобілів були побудовані між 1932 і 1935 роками.

Типу Бугатті 101 Турізмо (1953)

Типу 101 являє собою сміливу спробу вдихнути нове життя після смерті засновника компанії Етторе Бугатті і його син Жан. Фірма не може собі дозволити розробляти нову машину з нуля, так обтрусив частині він був доступний і сподівається, кузовів, буде піклуватися про інших. Типу 101, запозичені рами і восьмициліндровими двигунами від типу 57 , зроблені до Другої світової війни.

Bugatti продав шість одиниць типу 101 плюс один 57/101 шасі. Цей приватний приклад має корпус, виготовлений Антем. Типу 101 був останньою серійною моделлю Бугатті до моменту її закрили в 1963. Фірмою розроблені інші автомобілі в 1950-х, включаючи тип 252, але вони залишилися на стадії прототипу.

Протягом десятиліть, схоже, Bugatti був приречений існувати тільки в підручниках історії.

Прототип Бугатті А35 02 (1991)

В кінці 1980-х років, італійський підприємець Романо Артіолі (нар. 1932) зарахований дизайнер Марчелло Гандіні , щоб допомогти створити Бугатті для 1990-х років. Рух мало сенс; Гандіні був вже одним з найбільш шанованих імен в дизайн автомобіля і його резюме включало десятки автомобілів, як Lamborghini Міура, Лянча Стратос першого покоління BMW 5 серії і Сітроен ВХ. Гандіні міг зробити все це і зробив він це добре.

Ідея була не зробити в стилі ретро автомобіля. Нестримне спадщини, пропозиція Гандіні прийняла форму кута, клиноподібна купе характеризується висуваються фарами і численними скидами. Підковоподібної ґратами був помітно відсутня. На задньому дворі, вона носила фари від Альфа Ромео 164.

Прототип Бугатті А35 02 (1991)

Артіолі відхилив Гандіні, то деякі керівники ніколи не наважувався робити. Йому не подобається прототип, який називався А35, а натомість попросив архітектора Джампаоло Benedini , щоб створити остаточний дизайн. Benedini ніколи не працював в якості автомобільного дизайнера, перш ніж, його внесок у Бугатті воскресіння був спочатку обмежений креслення ріжучої кромки синій фабрику і сусідні будівлі.

ЕВ 110 залишився клиновидний, але Benedini вніс суттєві зміни в загальний дизайн. На папері, однак, ці два автомобілі дуже схожі. У А35 використовується встановлений серединою, 3.5-літровий V12 налаштований для відправки 552 л. с. На чотирьох колесах. Він мав максимальну швидкість 212mph.

Бугатті еб 110 (1991)

Часто забувають, ЕВ 110-це сучасна марка Bugatti будується на. Це надзвичайно потужний середньомоторний купе, який існує на перетині спортивних автомобілів та автомобілів класу люкс. Модель на фото тут-це супер Спорт (СС) варіант з 603bhp еволюції квад-турбований 3.5-літровий V12. Постійний повний привід допоміг 12 каналів свою силу на землю.

Бугатті зробив 128 одиниць еб 110 вручну. Компанія архів департаменту свідчить про 96 автомобілі були зроблені для GT специфікації та 32 автомобілі в СС обробкою.

Концепція 18/3 Bugatti Хірон (1999)

Кілька факторів змовилися затвора Bugatti в 1995. Ім'я, повернене історії книги до тих пір, поки концерн Volkswagen придбав його в 1998 з планами перетворити його на свого флагманського бренду. По-перше, багато хто сумнівався в постачальників скромний гольф може зробити достовірні данину попередньої моделі Бугатті. У 18/3 Широн концепції представлений в 1999 автосалоні у Франкфурті змусило замовкнути критиків і скептиків.

Концепція 18/3 Bugatti Хірон (1999)

Задуманий як наступник еб 110, то 18/3 представлений потрійний ксенонові фари, корпус зроблений повністю з вуглецевого волокна, щоб тримати вагу в узді плюс 540bhp, 6,3-літровий двигун W18 , що було так складно, як це було захоплююче. Цей шедевр двигун складався з трьох банків з шести циліндрів, розташованих в конфігурації Вт. Він послав 18/3 Широн на максимальну швидкість 205mph.

Бугатті Вейрон Гранд Спорт Вітесс (2013)

На Вейрон Гранд Спорт Вітесс був родстер варіант Бугатті рекорд Вейрона Супер Спорт. Представлений в 2012 році на Женевському автосалоні, він був відзначений як найшвидший і найпотужніший кабріолет у світі. Його 16-циліндровий двигун, зсунувши її до максимальної швидкості 253mph.

Бугатті Диво (2018)

Обмеженим накладом Диво введений в 2018 показано бачення Бугатті сучасних coachbuilding. Починаючи з Хірона, інженери міняли шасі, модернізовані гальма і знято маса для створення гостріше, більш зосередженого на трасі суперкар. У 40 приклади планованих виступили майже відразу.

Бугатті Ла Вуатюр Нуар (2019)

Ла Вуатюр Нуар є одноразовим данину тип 57SC Атлантичний. Це найдорожчий автомобіль у світі, його нібито продали за 11 млн. євро (близько ?9,7 млн./12 млн. доларів) до сплати податків, і Bugatti планує зберегти покупця особистість в таємниці.

Автомобіль ще не був побудований; приклад ви бачите тут у натуральну величину, нефункціональні репліки для автомобільних виставок і спеціальних заходів. Ми підозрюємо, що власник може розкрити свою особистість після прийняття поставки в 2021.

Бугатті Centodieci (2019)

Бугатті черпав натхнення з еб 110, щоб створити Centodieci. Обмежується 10 прикладів, він заснований на Хірона, але він отримує нове тіло, а також 1578bhp еволюції з квад-турбованим мотором W16.

У Centodieci допомагає Бугатті відзначить свій 110-й день народження, і він гордо заявляє компанія вважає ЕВ 110 законною частиною своєї спадщини. Клієнти згодні з такою оцінкою і 10 прикладів були заявлені задовго до Centodieci зробив свій публічний дебют в 2019 році.

Bugatti Хірон Супер Спорт 300+ (2019)

Обмеженим накладом Хірон Супер Спорт 300+ несподівано зробив свій публічний дебют під час вечері, який послідував за святкування 110-річного ювілею Бугатті. Це дорожній варіант автомобіля британський пілот Енді Уоллес нещодавно поїхав у 304mph на Volkswagen в Ера-де можна замовити тестовий трек.

Бугатті найбільш лояльні клієнти були відвідуваності на 30 одиниць заплановані були сказані в кінці вечора. Один чоловік сказав нам, що він купив два приклади: один диск, а іншою тримати в як-новому стані.

Всередині ательє

Бугатті рідко дає публічні крок всередині його завод, який він називає ательє. Він зробив рідкісне виключення під час свого 110-річного ювілею. Після приховування секретних проектах він працює, він переїхав автомобілів і машин, щоб створити відкритий простір, яке дозволить учасникам дізнатися, як Хірон оживає. Вона вся майже на кожному етапі процесу, від установка двигуна W16 у виборі оббивки.

У 12-ступінчастий процес

Ви не знайдете автоматизованої виробничої лінії в Мольсаймі. Збирається вручну, кожен автомобіль проходить через 12 станції, в тому числі один, де двигун кріпиться до КПП і ще де працівники проводять близько трьох днів при установці кузовних елементів і приведення їх до досконалості. Автомобілі тільки для доставки після того, як вони абсолютно бездоганні.

Ростова Лего Хірон

Хірон був ручної збірки, але не Мольсаймі. В натуральну величину і повністю функціональний, це зроблено з понад мільйона сізіфова праця штук. Електродвигун повноваження його до максимальної швидкості більш ніж на 12mph, чого цілком достатньо, враховуючи, що він провів разом як стандартний набір Лего. Ніякої клей був використаний в процесі складання. Розробка і створення автомобіля пішло більше 13000 годин, відповідно до Бугатті.

Показати мольсайм за

Святкові заходи продовжилися в центрі Мольсайма, де Бугатті офіційний мову. Вулиці закриті для руху транспорту перетворилася на відкритий автосалон, де гонки-перемога вінтажні моделі Бугатті вразив натовп поруч з більш скромною класики зробили брендів, як Рено і ситро?n. Архітектура істотно не змінилася за останні століття так гуляючи по місту відчула, як подорож у часі.

Дерев'яні Тип 35

Одна з найбільш цікавих машин, відображаються в Мольсаймі був дерев'яний, зменшена копія тип 35. Побудований з нуля, це буде проект, що 12-річна дівчинка і її батько сподіваються завершити до весни 2020 року. Немає жодного слова на те, що потужність моделі.



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.