Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Лексус RX 450h у Ф Спорт 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 30.11.2019 12:00

Лексус RX 450h у Ф Спорт 2019 коментар Великобританія

Що це?

Більш актуальним, ніж коли-небудь, ось що. В RX завжди проходили під радаром трохи в Європі, де німецький істеблішмент домінує великий сектор позашляховик – але це один з бестселерів в своєму класі в США. І, з суперниками пре гібридів на ринок в темпі, Лексус' добре зарекомендувала себе паралельну гібридну систему, мають отримати більше уваги.

Однак вікові перешкоди все ще залишаються. Одна з причин, ми, як правило, дається Лексуси гібриди теплий прийом у минулому полягає в тому, що еквівалентний дизель моделлю часто швидше, приємніше їздити за містом і з більшою готовністю здатні поліпшити економічність. Це заява не змінилася тільки тому, що ставлення покупця починають змінюватися.

Навіть так, в той час як інші виробники нестися, щоб зробити гібриди - моделі, здатні ефектно економіки, але тільки якщо заряджати через розетку регулярно - простий і міцний паралельною гібридною системи (з сумнівом охрестили "самозарядки" за риночників) пропонує більш складний маршрут далеко від чистого внутрішнього згоряння.

Поки силовий агрегат не зазнав жодних змін у цьому колі середини життя зміни, є кілька дуже невеликих зовнішніх змін. Ф-Спорт модель ми тестуємо отримує трохи спортивний дизайн штрихи, в тому числі фари з новою bladescan' адаптивна світлодіодна система, яка використовує обертаються дзеркала, щоб направити повний світловий промінь від учасників дорожнього руху. На що це схоже?

Крок всередину і, якщо ви замовчуєте гігантський екран інформаційно-розважальної кинуті на верхній частині приладової панелі, в RX виглядає і відчуває себе покоління за німців. Це не обов'язково повинні бути погано, хоча. Клінічні мінімалізм-це не тема тут, архітектури та кнопки все і скрізь. Це не цікавою і зокрема на тенденції, але і зразковим якістю збірки і м'які матеріали роблять його відчувати себе особливими.

Але це не протиотруту незручний тачскрін, що деякі могли б шукати. Так, там багато кнопок, але більшість з них для опалення і кліматичних функцій (включаючи управління підігрівом і вентиляцією сидінь). Тому ви зможете знайти собі більше взаємодіє з екраном, який, хоча більше і чіткіше, ніж раніше, і тепер переїхав ближче до водія, як і раніше, вимагає, щоб ви худий і прийняти вашу увагу від дороги, щоб прод. Сумно відомий трекпад Лексус (заміна жахливий старий миша тип контролера) не вирішує, що - все одно це набагато складніше працювати на ходу, ніж поворотним колесом, а-ля BMW.

Ви не будете мати ніяких скарг на надзвичайно щедрий комплект в'яжеться в цьому F-Sport моделі, однак і для зберігання oddment багато, як і місця для чотирьох здоровенних дорослих (або п'ять для коротких поїздок) та їх багажу. Хоча це не Ленд Ровер Діскавері або Вольво XC90 з точки зору прямих універсальність, його не повинно бути; семимісний RX і L приймає цю ношу. Хоча, сказавши це, ми також мали ГХ л Для тіста і виявив, що його третій ряд сидінь краще вважати випадковим.

Чи повинен я купити один?

Якщо ти рішуче налаштована не купувати дизель, а електромережі або ЕВ не працює для вас, RX-це пристойний залишився-польовий купити, що краще для її оновлення. Це характерний, симпатичний, зручний, вишуканий, коли ви не засмічуючи її і завантажується зі стандартним набором. Сам факт, що це *не* німець, і ніколи не відчуває, як такий, буде достатньо для того, щоб сподобатися комусь.

Але це ще не достатньо, щоб переконати нас, що це всіх відносинах краще, ніж те схожий на BMW Х5 30д, який трохи більш економічним, більш витончений і пропонує значно більш високу продуктивність на будь-якій швидкості. Громадськість може відвернутися від дизеля, однак він залишається найбільш ефективний і дієвий метод розігнати великий позашляховик на далекі відстані.

Карта Туз RX в порівнянні з гібридів є її відносна величина - це кілька тисяч фунтів дешевше, ніж XC90 Т8 або Х5 xDrive45e. Цього досить з урахуванням цих автомобілів набагато ширший спектр талантів? Ми не переконані.

Технічна характеристика Лексус РХ 450h у Ф Спорт

Де Беркшир, Великобританія Ціна ?55,205 на продаж зараз двигун 6 cyls, 3456cc, бензин, плюс два електромотори потужністю 308bhp (комбінований) крутний момент xxxlb футів в xxxrpm коробка передач CVT автоматична Споряджена маса 2100kg , максимальна швидкість 124 миль 0-62 миль в годину 7.7 сек Витрата палива 35.3-35.7 миль на галон викиди CO2 172 г/км суперників Вольво ХС90, БМВ Х5, Мерседес-Бенц де



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.