Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Ауді В3 ГБО 2019 коментар Великобританія


Опубликованно 04.12.2019 08:40

Ауді В3 ГБО 2019 коментар Великобританія

Що це?

Останнє доповнення до зростаючої стабільної Спорт моделей Ауді RS є також одній частині подвійний атаку на невеликий ринок SUV продуктивності. У той час як РТС Q3 повинен заспокоїти тих, хто хоче трохи більше запас для задніх пасажирів, ГБО заробляє додаткові очки стиль з похилою задній частині.

Такого роду позашляховик-диплом-купе не може бути ваша річ, але вони явно є звернення: Audi розраховує більш ніж на 60% від КК РС Q3 продажів, щоб бути спортивний варіант, який має 45 мм нижче даху, щоб вирізати більш цілеспрямований. Він також отримує ексклюзивний задній бампер, дифузор і крило, щоб допомогти встановити його тільки вже в більш агресивному стилі РТС Q3. Величезний подвійний вихлоп допомогти на цьому фронті теж.

Дивиться в бік, дві машини механічно однакові, з тієї ж петарда турбо з п'ятьма горщиками, як першого покоління RS Q3 і струм ТТ РС. Режим втрати ваги бачить кінчик двигун чашу ваг в будь-26кг менше, ніж його попередник, завдяки використанню алюмінієвого Картера і порожнисті нудно коленвала. Весь автомобіль важить 1700 кг, побивши як Порше Macan Turbo і BMW Х4 M40i.

Потужність і крутний момент були збільшені до здорового 395bhp і 354lb футів, або достатньо, щоб вразити 62 миль на годину з місця за 4,5 секунди, а максимальна швидкість обмежена до 155 миль на годину - хоча б ввічливо попросити і Ауді до цього показника до 174mph. До 85% крутного моменту може бути направлено на задню вісь через семиступінчасту автоматичну коробку передач і Ауді quattro постійний повний привід системи. Якщо стандартні гальма не бути до завдання, оновлення до кераміка доступна, хоча кількість РС Q3s, що ніколи не побачить ні сліду роботи, безумовно, є дуже низьким. На що це схоже?

Як потужним вибухом, як можна було очікувати від будь-якого автомобіля зі значком РС, п'ять-циліндровий двигун швидко реагує на нижньому кінці діапазону оборотів і впевнено на 7000об / хв червоної риси. Навіть невеликі дірки стаєш можливостей для обгону, і виключення-лінії прискорення є жорсткою завдяки значним тяговим можливостям системи повного приводу, а потужність більше нюансів, ніж один турбонагнітач пораджу.

Це звучить занадто, і в той час як дизельний фільтр сажі і треба відповідати новим правилам викидів заглушив тріск і гуркіт ми знаємо, що двигун здатний видавати характерний рик, ще більш виразні, ніж з чотирма горщиками БМВ Х2 M35i.

Що тепер ви можете перемикатися між двома режимами руху, що настроюються за допомогою кнопки на рульовому колесі робить його набагато легше для перемикання між максимальним комфортом і максимальної доріг атаки теж.

Кілька нерішучих автоматична коробка передач не дуже добре гель з кількістю енергії, доступним для ваших праву ногу, хоча. Це ідеально рівна на швидкості міста, але просити більше і це може зайняти трохи занадто довго, щоб впустити гвинтик і доставити всі 395bhp. Займатися спорт режим і підтягнути, але краще візьміть все в свої руки за допомогою колеса-весла за кращий відповідь. І навіть тоді, підвищену можете відчувати себе трохи млявим в рази.

У ГБО забезпечує впевнену керованість в якій серії RS, що дозволяє домогтися швидкого "точка-точка" прогрес залишаючись передбачуваною у всі часи, якщо не вистачає справжнього участі водія. Прогресивна рульова рейка не дає особливого відчуття, що передні шини роблять через кути, і там трохи грайливості можна знайти від заднього кінця при натисканні.

На самих рівних доріг і опціонні адаптивні амортизатори встановити до себе найбільш комфортно, Sportback є просто про досить розслабленим, але все-таки закинути на шорсткій поверхні. Динамічний режим є набагато більш крихким, підбираючи навіть дрібних потертостей. Їздити доопрацювання-це всього лише середній клас, хоча наш тест-драйв не дають можливість побачити, який ефект менше 20-дюймові легкосплавні диски б на комфорті. Чи повинен я купити один?

Якщо зовнішній вигляд і продуктивність-головні розпорядники для вибору швидкий компактний позашляховик, ГБО обов'язково позначте кілька коробок. Це робить більше заява, ніж ванілі РТС Q3, вже що-то з голови токаря, і дає дуже мало в процесі.

Продуктивність праці на одному рівні з більш дорогими конкурентами, але комфорт відходить на другий план, і хоча в кабіні технологія там з кращим в класі, якісних матеріалів є менш вражаючим.

Зрештою, тих, хто шукає цікавий рулити, а також швидкими темпами може бути краще обслуговуватися в іншому місці.

Ауді Спорт специфікація ГБО В3 видання РС

Де Уорвікшир, Великобританія Ціна ?58,145 на продаж зараз двигун 5-cyls, 2480cc, турбований, дизельний Потужність 395bhp на 5850-7000об / хв крутний момент 354lb футів в 1950-5850rpm коробка передач 7-СПД з подвійним зчепленням автоматична Споряджена маса - 1700 кг, максимальна швидкість 155 миль на годину (обмежена) 0-62 миль в годину 4.5 секунд економії палива 27.7 миль на галон викиди CO2 204 г/км суперників БМВ Х2 M35i, Порше Макан, Мерседес-АМГ КЗС 43 купе



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.