Skoda Citigo-е IV огляд 2019
Опубликованно 07.12.2019 02:05
Що це?
Ніякої таємниці тут. Це Шкода версію нового Volkswagen е-up, з одного 82bhp електродвигун водіння передні колеса прямо і немає необхідності в зчеплення або коробка передач.
Пік цієї простої трансмісії крутний момент, доставлених з місця, вражає 156lb футів, який є, чому 0-62 миль в годину час розгону пристойне 12.3 сек, а максимальна швидкість складає 80 миль в годину.
Спектр-нагальне питання, звичайно. Електронний використовується для запуску на скромну 18.7 кВт батарея, через яку її творець стверджував 99-мильний діапазон. Але новий варіант і знову електрифікованих Citigo і Seat Mii, який майже в два рази більше ніж ємність батареї: 36.8 кВт, з яких 32.3 кВт корисна. Однак їх заявлена дальність складає всього 161 км, можливо, тому, що ми перейшли в епоху, коли такі діячі повинні бути більш "реальному світі".
На що це схоже?
Там буде дві версії Citigo-е пропонуються у Великобританії на початку наступного року: ДП і краще оснащені ЮВ л. наш голландсько-спец тестовий автомобіль був ближче за всіх До Л і прийнятно обладнані, передні електросклопідйомники, підігрів передніх сидінь, дистанційний центральний замок, задній парктронік, основною 'навколишнього середовища' кондиціонер, колір корпусу дзеркал і doorhandles і бортового зарядного пристрою, здатного приймати 40кВт. В такому випадку, батарея може бути поповнений з нуля до 80% всього за одну годину.
ЮВ витрати л ?22,815 (?19,315 включаючи уряду ?3500 грант). Дешевші версії, які в якості стандарту може бути нарахована лише з трьох-контактний роз'єм або 7кВт пульта (до цих пір чудово підходив для багатьох поїздка в школу або станції програми), що ще більше спрощує 2360. В ?16,995 пост-гранту, Citigo-е IV є одним з найдешевших варіантів буде електромобіль.
Він почуває себе значно швидше в розгоні, ніж стверджували 0-62 миль в годину часу б ви вважаєте, в основному тому, що, як і всі електричні машини, максимальний крутний момент доставляється з місця, тому він може промайнути кроках від світлофора з кращими.
Це не міжміський крейсер, хоча 65-70 миль в годину, відчуває себе досить комфортно. І поки ми не мали можливості перевірити в повному діапазоні, з'явилися кілька схем досить довгий міський маршрут, щоб показати, що 161 км-це не брехня.
В туго йти, Citigo-е ІЖ вступає у свої права, як ви очікуєте. Невеликі габарити і швидкий кермо змушують його відчувати себе досить спортивний і задоволення від водіння, навіть якщо ціни на підвіску (і, можливо, вплив ізоляції з підлогою батареї) і зробити його напрочуд тихий і плавний при їзді по брукованих вулицях.
Є два додатки на основі системи допомоги. Шкода з'єднання дозволяє перевірити заряд акумуляторної батареї, включити кондиціонер або вимкнути (під час зарядки) і зупинити сеанс зарядки. Тобто рухатися і весело, який дозволяє робити одні і ті ж речі, але і параметри, час зарядки, щоб скористатися перевагами більш низьких витрат на електроенергію.
Чи повинен я купити один?
У Citigo-е IV виглядає хорошим пропозицією, якщо ви знаєте, що вам це потрібно. Це не автомагістраль крейсера; він досить швидко і вам розрядити батарею швидко. Б-шлях перебуває в 30-50 км не проблема, але справжнє покликання автомобіля проносячись про внутрішній і зовнішній куточки міста.
Він компактний, красивий, добре зарекомендували себе і за гарною ціною. На право власника, вона повинна бути тривалою, надзвичайно скромний і велике задоволення.
Skoda Citigo-Е В. специфікація за Л
Категория: Обзоры