Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Де знаходиться масляний фільтр? Зняття масляного фільтра


Опубликованно 21.09.2017 04:30

Де знаходиться масляний фільтр? Зняття масляного фільтра

Більшість власників автомобілів не знає, як поміняти масло в двигуні і де знаходиться масляний фільтр. Але по мірі експлуатації транспортного засобу необхідність у заміні масла виникає. Ті водії, які не хочуть переплачувати 300-500 рублів за заміну мастила на СТО, змушені робити це самі. Якщо знати, де знаходиться масляний фільтр і картер двигуна, то заміну мастила зробити нескладно. Про це і поговоримо.

Для чого потрібен масляний фільтр?

Жоден двигун не може працювати без змащення. З-за високої швидкості і сили тертя деталей металеві агрегати швидко прийдуть в непридатність без масла, тому мастило необхідна. Однак у процесі роботи в масло можуть потрапляти сторонні домішки, які шкодять мотору. Тому і були придумані масляні фільтри, які ефективно затримують великі і дрібні непотрібні частинки, що містяться в олії.

Масляний фільтр для легкових автомобілів – це проста і ефективна система очищення, яка не дає бруду і дрібного сміття проникати до пар тертя мотора. Вона пропускає тільки чисте масло. Завдяки такому елементу вартістю 200-300 рублів термін життя моторів збільшується в 3-4 рази. Звичайно, двигун може працювати і без фільтра, але при цьому його строк служби сильно скоротиться.

Де знаходиться масляний фільтр?

Виробники автомобілів роблять так, щоб витратні матеріали перебували в зручному місці. Масляні фільтри є саме витратними елементами, тому вони зазвичай розташовані під капотом у таких місцях, до яких легко дістатися.

Немає універсального місця, де знаходяться масляні фільтри на всіх легкових автомобілях. На кожній моделі фільтр має своє місце. Найчастіше дані елементи розташовуються перпендикулярно кузову (на передньопривідних автомобілях). Фільтр на таких машинах можна побачити і намацати руками ближче до нижньої частини двигуна.

Відкривши капот автомобіля, достатньо подивитися на нижню частину двигуна, і можна помітити невеликий металевий циліндр – це і є масляний фільтр.

У деяких автомобілях з паралельним розташуванням двигуна відносно кузова (задньопривідні автомобілі) фільтр може перебувати в лівій або правій частині мотора. Однак він все одно буде розташовуватися ближче до нижньої частини двигуна. Помітити його можна, заглянувши під двигун, а не під капот автомобіля.Зняття масляного фільтра

Приблизно через 10 тисяч кілометрів пробігу масляний фільтр забивається повністю, і його необхідно міняти. При цьому міняти потрібно і масло, т. к. мастило відпрацьовує свій термін ще раніше, але зараз не про це.

Враховуючи розміри масляного фільтра і форму, зняти його досить легко. Деякі майстри просто відкручують його руками, хоча іноді потрібно інструмент. Справа в тому, що кріпиться до двигуна фільтр за допомогою звичайного різьбового з'єднання. І якщо він міцно не прикручений (а його нема чого дуже міцно закручувати), то не потрібно ніяких інструментів для того, щоб його зняти.

Втім, іноді недостатньо ручних зусиль для зняття. Тоді використовують спеціальний знімач масляного фільтра – це такий інструмент, який міцно охоплює металевий циліндр, що обертається і відкручує "картридж".

У деяких автомобілях фільтр являє собою паперовий елемент – картридж, який необхідно вийняти з корпуса і вставити новий. У цьому випадку заміна здійснюється також легко та швидко: знімається кришка масляного фільтра, дістається старий фільтр, вставляється новий, кришка надівається назад.

По суті, заміна зводиться до того, щоб відкрутити деталь на різьбовому з'єднанні і прикрутити нову. Це займає пару хвилин часу у досвідчених майстрів. Можливо, у новачка це займе хвилин п'ять, адже йому треба спочатку знайти даний "картридж".Заміна олії

Міняти сам по собі фільтр – заняття марне. У 95 % випадків його замінюють паралельно з маслом. Немає сенсу змінювати щось одне, адже навіть з новим фільтром старе зношене олія не покаже високої ефективності. А новий змазує матеріал зі старим забитим фільтром буде погано циркулювати по системі, що також не призведе ні до чого хорошого.

Тому заміна масла – необхідна процедура. Для того, щоб його замінити, машину необхідно загнати на яму, відкрутити нижню кришку картера і злити залишки відпрацьованого масла. Багато майстри рекомендують прогріти мотор безпосередньо перед заміною змазки, адже таким чином воно швидше зіллється і захопить з собою шкідливі відкладення. Після того як все масло стече, потрібно відкрутити старий фільтр і зафіксувати на його місці новий. Якщо фільтр є вбудованим, то замінюється тільки сам паперовий картридж. Після цього кришка картера прикручується назад, заливається нове масло до необхідного рівня (перевіряється щупом). Після цього можна запускати мотор.Перевірка

Важливо при запуску двигуна перевірити приладову панель. Якщо зробити щось неправильно, то може загорітися лампочка тиску масла. В такому випадку мотор потрібно глушить і дивитися, що сталося. Можливо, фільтр був прикручений погано, і під тиском мастила він просто вилетів і залив маслом мотор. Вибір фільтра

Не можна купити перший-ліпший фільтр в магазині. Є різні моделі і типи фільтрувальних елементів з різними кріпленнями. Для різних автомобілів підходять певні фільтри, не існує універсальних "матеріалів".

Якщо ви не знаєте, яка марка масляного фільтра потрібна саме вам, то можна банально назвати в автомагазині марку і модель автомобіля, а також рік його випуску, і продавець відразу ж підбере той фільтр, який точно підійде вашій машині.

Також варто враховувати, що різні виробники можуть випускати якісні чи неякісні фільтри одного і того ж типу. Наприклад, такі відомі бренди, як Man, Bosch, Fram, випускають надійні фільтруючі елементи, які здатні витримувати навіть високий тиск у масляній системі і при цьому працюють роки. Є і дешеві китайські аналоги, які можуть не витримувати необхідний тиск, що призведе до поломки расходника і протікання масла. Тому не варто економити на даних деталях, адже протікання фільтра може бути чревата проблемами з двигунами в майбутньому, аж до капітального ремонту. Звичайно, це можливо лише в тому випадку, якщо водій не буде звертати уваги на лампочку тиску масла на приладовій панелі.Рекомендації

Деякі майстри при заміні масла рекомендують промивати масляну систему двигуна. У цьому випадку використовуються одразу два фільтра. Тобто зливається відпрацьоване масло, що заливається спеціальне промивне і замість старого фільтру встановлюється новий (зазвичай найдешевший). Потім мотор запускається і працює протягом 15 хвилин. При цьому відбувається промивання двигуна від відкладень на стінках циліндрів.

Після цього масло знову зливається, знімається фільтр. Потім встановлюється вже хороший якісний фільтр і заливається необхідне масло. При такій процедурі мотори працюють краще, т. к. шкідливі відкладення виводяться з системи. Правда, для цього доводиться витрачатися відразу на дві каністри масла і два фільтра.Висновок

Тепер ви знаєте, де знаходиться масляний фільтр в машині, і самі зможете його змінити. Якщо у вас немає ями, на яку можна було б загнати автомобіль, то турбуватися не варто. Сьогодні існують спеціальні установки, які здатні відкачувати масло через щуп. Але це не тема цієї статті.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.