УРП включає цифрові продажу автомобіля у своєму останньому поштовху, щоб пройти роздрібна стратегії
Опубликованно 19.11.2017 01:18
Групи PSA, в яку входять "Пежо", "Сітроен" і DS брендів, розкрив плани на поліпшену і розширену онлайн-покупки автомобіля системи в рамках переходу до оцифрування та від традиційних автосалонів.
Оголошуємо новий, вельми оцифрованих глобальне пропозицію під його відсунути, щоб пройти середньостроковий бізнес-план, УРП-голова групи Карлос Таварес заявив, що система дозволить покупцям вибрати і купити автомобіль онлайн, дозволяють їм продавати старі автомобілі "з упевненістю", легко вибрати авто запчастин чи ремонтників і зачепив автомобіль, скутер або мікроавтобус в прокат автомобіль у разі потреби.
Цей план включає в себе схему, щоб забезпечити для вторинного ринку потреб будь-якого автомобіля на дорозі - і пса за оцінками Світового флот в даний час працює на 800 мільйонів автомобілів.
Мовець онлайн-покупки, головного пса електронних продажів Морган Lecoupeur сказав, що по всій Європі, візити до дилерів нещодавно знизилася на 40% і, що один з трьох покупців тепер був радий завершити автомобілів інтернет онлайн. Цифрові продажу, з іншого боку, зросли на 40% у Великобританії, Lecoupeur сказав. Експерт ціноутворення УРП, Марк Lechantre, поставлена мета нової цифрової стратегії: "наша ідея полягає в тому, щоб клієнт купити або продати автомобіль з повною безпекою і впевненістю".
Група PSA, яка також володіє Воксхолл і Опель, прогнозує, що обмін автомобілів планується збільшити в 4,5 рази, з 8 до 36 мільйонів користувачів, більше 10 років, з 2015 по 2020 роки. Каршерінг Free2Move УРП схема вже має 400 000 автомобілів на дорозі в шести країнах, включаючи Великобританію, і планується завершити Європи-широкий охоплення до кінця наступного року.
Група також запустила торгових площ з цифрових салонах як частину своїх планів з оцифрування. Названий досвід магазини, сайти будуть пропонувати потенційним покупцям смак бренди, перш ніж дати їм можливість зробити покупку в інтернет-магазині або вдома. Ці, як і аналогічні зусилля від таких, як Хендай і Ягуар Ленд Ровер, буде укомплектований 'бренду' – продукт експертами, іншими словами – замість комівояжерів.
У промові, виголошеній на завершення заходу, начальник концерну PSA Карлос Таварес критиці фракції робочої загрожувати свободі пересування: "я дуже стурбований тим, як Європейський громадянин, який на індивідуальній основі, свободу пересування може бути під загрозою. Я хотів би, щоб нашу компанію компанії пропонувати рішення. Обмеження на мобільність зростає день від дня.
Ми вважаємо, що свобода пересування є одним з основоположних прав людства; я вважаю, що ФОМ є одним з основних прав демократії. Будь-який уряд, який в один момент нападе на свободу пересування, в один момент зіткнутися з серйозними проблемами, і це те, що ми могли передбачити.
Ми не думаємо більше про автомобілі. Ми думаємо про мобільності. Ми розуміємо, що потреби наших клієнтів змінюються. Пса має дві ноги - щоб бути передовий виробник з однієї сторони, і постачальник мобільності на інших".
Таварес також цільових ризик зростання цін на автомобілі за рахунок збільшення щільності технології за машину, а ризик рухливості: "уявіть, що хтось говорить вам необхідний автономний автомобіль, щоб бути безпечним. Можливо, Ви не зможете її собі дозволити. Я з того покоління, що демократизувати мобільності протягом 30 років. АБС, наприклад, почав на високому наприкінці і стікали вниз. Я хотів би уникнути ситуації, коли ми йдемо назад. Я хочу уникнути ситуації, коли тільки багаті люди могли дозволити собі індивідуальної мобільності".
Детальніше:
Що буде штовхати пса Пежо Сітроена це "передати" план мета?
Будуть УРП 'штовхати, щоб пройти план рішуче поклав його назад в перегони?
Роздрібні проблема автомобіля – чи є у неї майбутнє?
Онлайн покупка автомобіля: які бренди є?
Шкода запускає інноваційний цифровий шоу-рум
Категория: Авто Новости