Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Ягуар я-темпи розвитку за курсом на березень 2018


Опубликованно 18.01.2018 10:49

Ягуар я-темпи розвитку за курсом на березень 2018

Ягуар я-ПАРЄ надійде в продаж у Великобританії в березні наступного року – той же місяць, що він отримує свій світовий дебют на Женевському автосалоні і він буде з клієнтами з усього літа.

Модель-це перший в історії Jaguar електричний автомобіль і побудований на замовлення алюміній-інтенсивний архітектури. Це буде друга модель Jaguar буде побудований за кордоном, виробництво, які повинні відбутися до контрактного виробництва фірма Magna в Граці, Австрія, де e-темп теж будується.

Я-ПАРЄ зараз перебуває в завершальній стадії тестування на оснащення спробувати сцену, де прототипи, як той, зображений тут, виконані з використанням технологічної оснастки в перший раз і на 99% представник готового автомобіля обладнання.

Як показують фотографії, в I-темп залишається вірним дизайну концепт-кара з однойменною назвою рік тому, як близько 4.7 м в довжину п'ятимісний позашляховик. Ягуар раніше не розкриває статистики про продуктивності автомобіля або діапазон, але, як і з дизайном, це перспективні інженерні залишиться вірною концепції автомобіля.

Поняття діапазону перевищувала 310 км і воно направило 0-60mph у заявленому 4.0 сек. Він мав два електромотори для комбінованої 395bhp і 516lb футів, і 90kWh літій-іонний акумулятор, встановлений на підлозі. Ягуар полює на 80% заряду батарей в той час, яке знадобиться, щоб кава-брейк.

Ягуар я-ПАРЄ eTrophy гоночної серії підтримки Формули-Е В наступному році

Основні електричні компоненти, такі як літій-іонний акумулятор і два електричні двигуни, всі автомобілі Jaguar власний дизайн і електродвигуни є найбільш щільну силу їх розміру на ринку.

Я-ПАРЄ провідний інженер трансмісії, Саймон Патель заявив, що остаточний налаштувань для калібрування електричної трансмісії здійснюється для виробництва, але головною подією був завершений.

Автомобіль буде мати деякі позашляхові здібності, але його основним завданням буде запропонувати динамічний диск, що фірма пропонує всі свої моделі. Шасі було створено, щоб запропонувати фірма, спортивний проїзд, але еластичною один. Сталеві пружини буде стандартним, з пневматичною підвіскою і адаптивними амортизаторами необов'язково. Підвіску і рульове управління запозичені з F-ПАРЄ, але були адаптовані для i-темп.

Два рівня рекуперативного гальмування буде запропоновано: стандартний режимі відтворити як умовно харчування автомобіль буде реагувати на драйвер йде від дросельної заслінки, і більш агресивний режим, що дозволяє автомобілю бути ефективно керований з однією педаллю.

Серійний автомобіль буде мати постійний повний привід і використовувати векторизації крутного моменту при гальмуванні для підвищення керованості. Центр ваги 100 мм нижче, ніж Ф-ПАРЄ і що це чайові, щоб допомогти динамічної їзди.

У процесі розвитку, близько 200 прототипів були загнані на суму понад 1,5 мільйона миль. Проект працює на більш ніж 500 інженерів протягом чотирьох років.

Їзда на новому "Ягуарі" я-ПАРЄ

Ми їдемо в шостий автомобіль, який буде побудований в цій останній перспективі майже готові прототипи, провідний інженер трансмісії Саймон Патель водіння. Він сяяв на виставі: цей автомобіль може прискорити суперкар він розділяє дороги з Беверлі-Хіллз на наших семи кілометрах. Це швидкий, крутний момент миттєво.

У салоні задрапіровані в чорну тканину для плащаниці конструкція і деталі, але вона не може приховати легкість інтер'єру і ходові позиції це низька посадка для позашляховика. Є пристойний номер в спину, теж стадіон стилі сидіння.

Поїздка фірми, але не незручно, і автомобіль має відмінний радіус повороту. Це також дуже тихо. Патель каже, що це приблизно на 6-8дб нижче, ніж в еквівалентному поршневими двигунами автомобілів, і шум від трансмісії при різкому прискоренні дає захоплююче свист, а не плаксивим гул.

Я-ПАРЄ забуває майже кожен Jaguar Конвенції в його конструкції, компонування і технології, але також відображає багато вітають знайомі риси. Тут у майбутньому.

Більше Контенту:



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.