Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Стівен Оделл: чоловік, який врятував Форд в Європі


Опубликованно 12.02.2018 02:02

Стівен Оделл: чоловік, який врятував Форд в Європі

Не сумніваюся, що довгостроковий потенціал традиційних світових автомобільних гігантів, говорить Стівен Оделл, президент йде у відставку виконавчий глобальних продажів і маркетингу бос – навіть якщо це модно робити в світі все більше орієнтується на автономні і електрифікованих транспортних засобів.

Переможці, Оделл вважає, будуть у компаній, які звертають увагу на швидко мінливі вимоги клієнтів – і він номери Форд серед них. Завдання буде зробити "заклятих друзів" з нових підключень і з дані, як люди приймають і використовують нові транспортні і мобільних послуг. Можливо, ви очікуєте першокласний пенсіонер Форд поширювати любов і оптимізм, як він іде, але Оделл особливий.

Він строгий, але справедливий" Ромфорд-народився англієць, який вів скорочення Форда європейського бізнесу, починаючи з 2012 року, що закриті дві Великобританії і одне в Бельгії і скоротити Форда операції в Німеччині, Росії і Румунії, різко скорочується їх чисельність. Це, можливо, не виглядало як прогрес в той час, але це забезпечене майбутнє компанії в Європі, зіставляючи потенціал для попиту. Зараз Форд "і деякі інші" починають доводити свою придатність для дивний новий світ.

Залишаючись гнучким

"Усвідомлення того, що ми рухаємося в епоху прискореного зміни стали очевидні 10 або навіть 15 років тому, коли електромобілі почали ставати модно", - пояснює Оделл, який приєднався до Форду в 1980 році. “Все буде електрифікована, нам сказали нові експерти. Цей світ, як правило, списують перспективи таких компаній, як наша – з ціни акцій та інвестиційних рейтингів – в тому, що ми були занадто великі і дуже негнучкі, щоб працювати по-новому. Але це не так. Глобальні автомобільні компанії дуже багато чого буде зробити це, і вони починають доводити це."

Є серйозні перешкоди для подолання, визнає, що Оделл, але вистражданий Форда фінансової стабільності буде одним з основних активів в якості інвестицій в нові моделі і нова інфраструктура повинна бути зроблена. Він каже: “сім або вісім років тому, там була лише жменька електричних моделей на ринку, і попит був на пару відсотків. Зараз існує понад 50 пропозицій, і ринок ще тільки 3,5%. Виклик приймає клієнтів з нами". Оделл бачить подібну структуру моделі на сьогодні – Фієста, Фокус, Транзит, Мустанг, Ф-150, але вважає себе автомобілі будуть дуже різні. "Як люди дивляться на речі буде мати життєво важливе значення", - говорить Оделл. “Електрифікована Mustang може бути проблема або самим прискорюючи машина, яку ви коли-небудь володів. Електрифікована Ф-150 можна просто завантажити самоскид або мобільного бізнес-центру на ділянці будинок з власним джерелом живлення і комунікаційний центр. Ми повинні навести думку".

Враховуючи, що Приборкання виробничих потужностей була настільки велику частину своєї недавньої життя, враження Оделл поточної світової автомобільної потенціал заворожують. Потужність і попит в цілому рівні в США 17.5 мільйонів одиниць, у Європу (правда не Форд) як і раніше є автомобіль-оформлення надлишків і Китаю вибухових ринку цілком може бути досягнувши точки, коли ємність починає переважати попит – ситуація, яка може сприяти доморощених виробників, тому що вони будуть мати переваги в вартості.

Оделл пишається свій час на Ford з пробігом Вольво, протягом якого суспільство було налаштоване для впорядкованого продажу "Джилі" ("вони зробили дуже хорошу роботу по секционированию, що голова чи [Шуфу] сказав, що він зробить") і, так, він відчуває деяку гордість в тому, щоб встановити Форд Європи назад на вигідну йому русло, хоча це не могло статися без закриття. "Я зробив те, що було необхідно для Форд", - говорить Оделл.

“Кожен, хто відчуває себе добре, про таких речах або не говорять правду чи не дуже хороша людина. Я буду шкодувати для іншої частини мого життя, але ми змусили його працювати. Це парадоксально для мене, що GM тепер отримує залік з підтягування з Європи і продаж УРП – тому що вони не могли розібратися – то ми критикували за прийняття жорстких рішень і залишаюся".

Як Оделл приніс Мустанг в Європу

Стівен Оделл завжди будуть пам'ятати як людину, який привів знаменитого Форд Mustang в Європі, де він був самим продаваним в області спортивних автомобілів. "Поки ми готували Європейський оборот, стало ясно нашій лінійці з'явилася пара дірок", - говорить він.

“Таким чином ми домоглися того, що оновлення транзиту, який зараз працює, і для запуску ecosport і EDGE, тому що там були знаки, не підкріплені попитом, що позашляховик [сплеск продажів] було статися. Ми також повинні мати щось сексуальне. Це повинен бути Мустанг, який мав прихильників у всьому світі. Тому ми лобіювали дуже важко, що було не так вже важко, поки вони [посібник] зрозумів, що це мали б бути зроблені в праворульном. Після цього було дещо знизилися. “Тим не менш, наша команда була вперта про це, і я зміг переконати [боси] ми будемо заробляти достатньо, щоб оплатити всі додаткові інженерно. "Нам вдалося зробити це в перший рік, що я завжди буду згадувати з гордістю".

Детальніше

Форд Мустанг коментар

Форд Фієста коментар

Огляд Форд ГТ



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.