Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Хонда Сівік Тип R довгостроковий огляд


Опубликованно 19.02.2018 10:59

Хонда Сівік Тип R довгостроковий огляд

Чому ми працюємо над цим: щоб визначити, є чи найбільш лютий передньопривідний хот-хетч в продаж на сьогоднішній день можна використовувати на щоденній основі

1 Місяць - Специфікацій Життя з Хонда Цивік Тип Р: 1 місяць

У 316bhp хетч не приховує свої коріння, як практичний сімейний автомобіль - 7 лютого 2018

Продуктивність машини може бути, але Сівік Тип R є елементом практичності, якщо вона хоче дожити до 'щоденний водій' коротка вимагали від неї фотограф.

Якщо я йду на зйомку, мені потрібно простір, і багато, для мого комплекту. Я повинен сказати, що до цих пір я вражений тим, що я знайшов у громадянську. Є дивовижне кількість номерів під bespoilered задній люк, і це, звичайно, щедро, за мірками цього класу. Офіційно, Громадянське 420 літрів багажника, зросла до 786 літрів, якщо ви складете всі 60/40 заднє сидіння і складати свої речі так високо, як у нижній частині вікна рядок.

Одна з ідей, яка мені дуже подобається висувна кришка багажного відділення, який ставить мене в розумі або шторка або диспенсер Bacofoil. Я знаходжу звичайних твердих полиць, швидше, безглузді, хоча б тому, що я часто змушений видалити їх, щоб звільнити додаткової простір і повинні знайти безпечне місце, щоб прибрати їх. Це добре, якщо тобі пощастить і свій власний гараж, у якому поставити такий громіздкий товар, але значно менш нормально, якщо ти 20 хвилин вниз по М1 перед ви пам'ятаєте, ви залишили гортати речі р. брантингторп полігон.

Так висувна камера охоплює не шлях вперед, і що відрізняє цивільних від багатьох інших є те, що він розгортає з боку, тому вона не діє як бар'єр по всій ширині автомобіля, коли вам потрібно більше місця. Це одна з тих ідей, які я не можу повірити, не застосовується частіше.

На різної ноті, в моєму попередньому звіті я згадав вереск гальм, що були залучаючи непотрібної уваги до нашої Сівік Тип R протягом повільній швидкості, водіння навколо міста.

Якщо Тип Р інтернет-форумах, в будь-якому керівництві, це досить поширена проблема з цієї останньої громадянської. Наш автомобіль так, щоб прес в гаражі Хонди, де фахівці зняли диски Brembo. Це полегшило проблему на час, але я попередив, що, швидше за все, повернеться.

Дійсно, керівництво користувача (вірте йому чи ні, ми спромоглися його прочитати) говориться, що “для задоволення продуктивність в широкому діапазоні умов водіння, високий - система гальмування встановлені на вашому автомобілі. Ви можете почути вереск гальм при певних умовах, таких як швидкість автомобіля, гальмування, вологість і так далі. Це не є несправністю".

Так що шум-це невдалий продукт наміри продуктивності автомобіля, а потім, хоча на мій погляд це не задовільно не пояснює, чому Громадянський Тип R робить це, коли багато інші автомобілі продуктивності.

Пробіг: 2189 Вітаючи Тип R для нашого флоту - 31 січня 2018 року

Це менше, ніж два роки після попереднього покоління Civic Тип R залишили наших довгострокових флоту.

Ось трохи дорогоцінного часу у грандіозній схемою плани розвитку моделі виробника, але Хонда була вагома причина, щоб швидко вступити його останній Банзай-люк виходу на ринок.

Не тільки він був задуманий як спосіб, щоб відзначити 25-річчя Тип суб-бренд R, який впав в 2017 році, але вона була і випускалася паралельно з приготуванням Цивік. Це зробило його легше для Honda підемо-швидше майстра по прищеплювання основ хот-хетча психованности з самого початку, в той час як цей тип Р попередник був розроблений незабаром після базової моделі.

Це новий автомобіль, хоча, основні технічні параметри не занадто далеко відійшли від FK2-покоління Civic Тип R, які йому передували, так як енергія виробляється 2.0-літровий турбований Бензиновий двигун VTEC, який встановлений поперечно і в парі з шестиступінчастою механічною коробкою передач, яка приводить в рух передні міст тільки, через диференціал для вимірювання потужності. Двигун виробляє трохи більше потужності, ніж старий автомобіль, на 316bhp порівняно з 306 л., але крутний момент залишається тим же самим в 295lb футів.

Під поверхнею, однак, є і більш суттєві зміни, спрямовані на вдосконалення керованості. Автомобіль базується на новій платформі, яка дозволяє йому бути нижче, ширше і жорсткіше, ніж його предок, і є переглянутий підвіска налаштування – особливо в тилу, де торсіонна балка була замінена багатоважільною конфігурацією і новою адаптивною системою демпфірування.

Перехід на нову платформу не могло не позначитися на інтер'єрі, тому що паливний бак був переміщений від його установки під сидінням водія на місці на кормі задніх сидінь, що дозволяє водієві зайняти місце нижче, більше у відповідності з тим, що ви очікуєте від хот-хетча.

Ще одна зміна, яке стало можливим завдяки новій основою є рух до 20-дюймові колеса і 245-секція шин; наша попередня машина проїхала на 19 дюймів колеса і шини 235/35. Так само, як ті великі, widerhoops повинні передати деякі динамічні переваги, я трохи стурбований тим, який ефект вони можуть мати на поїздку. Як автомобіль снэппер-у-головний, я набереш багато миль на тиждень, а це досить важливо водити машину це як прощати круїз-оскільки вона є цікавим, коли я хочу, щоб це бути.

І ось тут одним з найбільш істотних змін між старою і новою цивільної типу РС повинні вступити в гру. На цьому етапі, ви отримаєте на вибір три режими їзди, в той час як старий просто вибір имелидва: стандарт або "R". Останній, здійснює з допомогою червоної кнопки на приладовій панелі, виявилося все механічні настройки старого автомобіля до 11. "Р" режимі, проте, часто занадто різкі і незручні для більшості британських магістралях.

Хонда явно прислухалися до зворотного зв'язку від шанувальників, які купують його продуктивності автомобілів і, можливо, навіть довго, важко дивитися на те, що його хот-хетча суперники робили, тому що цей новий тип Civic R має додатковий комфортний режим. Він може набрати до точності рульового управління, демпфірування, стабільності Assist, контроль тяги і прийомистість. У той же час, за замовчуванням (або "Спорт", як Honda імена) та полн-свердловини " Р " настройки тепер доступні через тумблер біля важеля перемикання передач були зроблені більш екстремальним.

Що ми очікуємо виявити протягом найближчих місяців-це хот-хетч з більш широким розповсюдженням настроюваність. Але це дійсно може бути здатний хлюпається у суперкара - турбує темпі, але досить комфортно, щоб покрити великі ділянки траси без мене необхідності тримати телефон мій остеопат на швидкому наборі? Що також як і в минулому Сівік Тип R ми побігли Специфікація, так як в нашій версії 2016, це новий автомобіль в 'ГТ' обробкою. За додаткову ?2000, ви отримаєте пліт комфорт і безпеку особливості такого роду можуть бути вам корисні під час тривалих подорожей: сліпе пляма попередження, парктронік, Передні протитуманні фари, авто-затемнення дзеркала заднього виду і двозонний клімат-контроль.

Що зайвий набір ваги кари, що означає ГТ-спек Сівік Тип R займає одну десяту секунди більше часу, щоб розігнатися від 0-62 миль в годину. Грунтуючись на наших перших враженнях, ми навряд чи будемо чіплятися 5.8 сек, а не 5.7 сек, хоча до цих пір він відчував себе дуже швидкий для нас.

За вибір на користь дзвони і свистки обробці GT, єдиний варіант витрат ми додали перламутрові чорною фарбою. Кажуть, що чорний-це новий білий коли мова заходить улюблений колір автомобіля Великобританія автомобілістів – хоча, це бути фотографом зброю, я гидливий про зовнішність і плануєте витратити зовсім небагато часу і зусиль, зберігши кузов чистий.

Це, безумовно, привабливий автомобіль, але поки наш Тип R також повертають голови з неправильним причин. Повільно повзти в годину пік, стався досить гучний вереск від гальм Брембо, що малює відблиски від проходження пішоходів. Це може бути просто нового автомобіля, випуску, що свідчить про більш глибокої проблеми або що-то доведеться прийняти у зв'язку з наміром представлення типу "Р"?

Ми будемо тримати очі (вірніше, вуха) на ньому, хоча ми маємо намір витрачати якомога менше часу йшов по пробках і більше експлуатують цей хот-хетч на деякі з кращих гоночних доріг в країні.

Друга думка

Я побіг попередній Сівік Тип R на наш флот. На конкретному шляху в певний день, коли я був у певному настрої, я насолоджувався її хрипкий невихованість, але це був виклик, щоб жити з дня на день, так що я натхнений говорити про це, маючи більш широкий спектр можливостей. МБ

Технічні характеристики: Ціна новий ?32,995; Ціна як випробувано ?33,520; варіанти перламутрові фарби ?525; Економіка 24.9 миль на галон; помилок немає; витрат немає

Повернутися до початку



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.