Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Ралі "Дакар": як вижити круті гонки в світі


Опубликованно 02.06.2018 03:57

Ралі

Ралі "Дакар" вже давно стояв на вершині позашляхових проблем автоспорту, завоювавши репутацію найбільш жорстких у світі автопробіг, оскаржували лише Острів Мен ТТ жорстокості та чемпіонату світу з ралі на тест на витривалість.

У ці дні, загроза тероризму привела його з Африки в Південну Америку, але не менш складним завданням для нього. У цьому році захід розпочався 6 січня і завершився 20 січня, загальною площею 5600 миль – половина з них за низькими швидкостей – від Перу, через Болівії та Аргентини. Найдовший день було задіяно понад 550 кілометрів за кермом, найдовша низьким секція 310 миль. Конкурентів у нього лише один день для відпочинку.

Захід виробляє цілий ряд знакових образів кожен рік, але в цьому році, зокрема, виділявся, ПАР Жінель де Вільер, переможцем заходи в 2009 році, і німецький штурман Дірк фон Zitzewitz, що пробивається через дюну на своїй Toyota gazoo racing СА Хайлюкс. Тут, за словами де Villier, є сюжет картини.

ПІСОК СЕРФІНГУ:

“Ми їдемо через дюни. Ми називаємо це серфінгом, тому що ключ, щоб залишитися на вершині їх, не потоне ст. Всі дюни різні розміри, різні форми, деякі мають отвори, деякі ні. В цьому конкретному знімку ми вийшли через отвір, а потім вгору по іншій стороні. На Хайлюкс зловили трохи піску на його ніс і вистрілив її вперед, створюючи хмара, що на фото зловили нас. У машині, в правду ми навряд чи помітили, – такого роду речі відбувається весь час."

НЕ МОЖУ БАЧИТИ, НЕ МОЖУ ПІТИ:

“Є велика різниця між тим, у хмарі пилу і не будучи в стані бачити. У машині всі ваші почуття загострилися. Це інтенсивний. Вас послухати мотор, навігатор і так далі. Якщо ви проїхали по дорозі із ваша дружина говорить вам, щоб сповільнити, ви віднесете!

“Хмара пилу-це коротка мить, але якщо ви прямуєте за іншим автомобілем, наприклад, ви просто не можете бачити. Зупинка або взяти інший маршрут. Ризик занадто великий, щоб їздити сліпим. Є великі ями, великі камені, скелі. Якщо Ви не можете бачити, Ви не можете піти."

ПРИМАНКИ ДИКОГО:

“Дакар-це неймовірно важко. Нормальна людина б, напевно, мріють про це коли-то, зробити це, і потім ніколи не повертатися. Але якщо ви це зробите в один день, особливо на важкий день – ну, це велике почуття. Ми повернемося до пригода і виклик.

“Ми просто приймаємо небезпека. Є багато ризиків. Не буває сліпою, Ви не ризикуйте і розширюють межі. Я ніколи не говорила з Дірком про нього. Життя сповнене ризиків, і небезпека представляє тільки частину його."

БЕЗ ПЕРЕРВ...

“Одного разу я їхала в 420-кілометровий етап на Дакарі. Це зайняло 11 годин. Температура в кабіні були 60degC, кондиціонер не справляється.

“Тоді, навіть у таку спеку, якщо ви п'єте багато, Ви не просто в піт кидає. Ми не можемо зупинятися на туалет, і вам не потрібен повний сечовий міхур, так ми носимо підгузник. Механіка не подякує нас просто в кріслі...

“Коли ви рухаєтеся так швидко, так довго, крізь дюни і як, тепло збиралося. Ви просто налаштовуєте себе і продовжувати рухатися. Якщо ви рухаєтеся, ви стаєте все ближче до фінішу".

Детальніше

Картина особлива: кар'єра Коліна Макрея

Чемпіонат світу з ралі перегляду 2018: головних претендентів

Міні Джон Cooper працює глючить мети Дакар виграти з задньопривідною компонування



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.